En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    succes gieg!
    ik duik mijn bedje in!

2. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    hahahah, gaat dat wel Gieg, verleiden met die kies? Of heeft de tandarts het gefixed?
    Ik ga maar eens kijken of Cinman al slaapt... anders dat ei zelf maar te grazen nemen :p

3. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @gieg: whahaha! lekker romantisch wel toch, zo'n kippenvelletje?

@female: deal, succes ook morgen! ik ben helemaal gek op die kwijlkusjes ondertussen!

@cin: eigen ei te grazen nemen? piessssssssss

@milk: bedankt voor meezingen! en ik ga hdhdhdhd opzoeken, hihi

@all: trusten!

4. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Kies is gefixt en nu is het hopen dat de foto niet iets vervelends laat zien. Ik heb alleen de smaak van kruidngel in m'n mond....bah!
    (lijkt me niet dat hij er een kruidnagel in heeft gestopt)

Succes met ei te grazen nemen, alleen of met Cinman :p

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    so
    benk weer even

@milk: KLOTE! spot en sneeuw? :(.... smak..........
    @cin: blij voor backup-date-update (wow! das een mooi woord! :D), maar dat wist je al :)
    als je nog hulp nodig hebt voor klachtenbrief, ik ben er klaar voor, heb een boel onverteerde woede in me, gek genoeg! ;)
    @gabbel: denk dat bloed van je 10 eierensprong komt, dat moet ook wel wat bloed geven. toch: bellen morgen en echo vragen! vind ik ook!
    @elke: hdhdhdhdhdh, moet je even 1398 paginas truglezen! heeft te maken met nou eignlijk niets, en daarna dat ik net als jij nu ging gillen wat t betekende, toen heeft gordendoosje t bij de labels geset.
    @elke: handjevast voor morg! ja hele dag!
    @elke: goeso van return! nu nog in schommel, hoor je ze niet roepen? ;)
    @tisch: super dat t geregeld is, hulde en gordonsmak!
    @fem: helemaal amen wat betreft gynnen. geen vertrouwen=weg gyn.
    alleen duidelijk dumpen is mijn probleem, zie woody die denkt dat ik bij m trug kom.. foollllllllll
    ik denk aan joe morg, dikke smak!
    @tomnaat: gefeliiiiii met justin!!!!!!!!!!! hoe gaat t verder met joe?
    @lim: achterlijk, ha heeft astma-fetisch?
    @gieg: kus op kies, en brrrr van kou even klussen maakt warm toch? ;)

@ rest: ik ben onwijs moe, ik ga naar bed.
    vandaag ontvoerd door beste vriend, leuk dagje avondje gehad, heel erg lief.
    maar zowel lijf als hart deden toch pijn en ik ben dan ook net terug gereden weer vanuit enschede.
    wil gewoon thuis zijn, liefst even alleen en in schulp.
    vandaar voor mijn doen ook beetje kwijt hier.

zal wel weer over gaan als bloed voorbij is. confronterender dan ik dacht... :(
    ik laat t maar even gaan ipv teveel forceren, toch wel beter denk ik... :) (voor wie t allemaal zeiden, jullie hadden gelijk :))

@kat: oude kat heb ik vandaag niet gezien voor ik weg ging, nu ook niet, en gistermiddag stond er een mevrouw tegen kattekind te praten vlakbij deur hier (ik hoorde t en heb t bespied vanaf 1e etage)
    ze reed in een rode volvo achtige oto, zo para was ik ook wel weer om dat te registreren (nummerbord vergeten)
    nu ben ik bang dat kat gejat!
    :(
    is dat typische nogmeerverliesangst??
    :(

over verliezen gesproken: audi opengebroken, hele achterruit aan gort, laptops, tassen, apparatuur, dossiers,alles gejat. klootzakken. losers.
    klingman behoorlijk onthand en supersjaggie (voor zover mogelijk nog meer dan hij al was)

mok mok, tis maar materie maar tis wel echt een lullig iets.

zo, tot zover update, nu in lange coma AUB
    knuf

6. natjes

natjes Niet meer actief

goedemorgen meiden! Hier eerste dag zonder kraam hulp. Ben benieuwd hoe het gaat! Zal even weer minder reageren maar lees wel mee! Fijne dag allemaal en dikke knuf!

7. tomnaat

tomnaat Actief lid

8 jun 2008
    384
    0
    16
    huismuts,mamsie
    Zuid-holland
    Goedenmorgen Allemaal
    Even mijn trotse verhaal over zondag als jullie het niet erg vinden?
    De bevalling ging verschrikkelijk snel.
    Het is natuurlijk herftvakantie en als ik maandag een centimeter verdere ontsluiting had zouden mijn vliezen bij de gyn gebroken zijn. dus de twee oudste zijn zondag opgehaald door mijn ouders heerlijk even rust dacht ik.:D
    Mijn ouders gingen in de avond met de kids om kwart voor negen weg.
    Me man en ik ze uitgezwaaid en we komen binnen ik ga op de bank zitten en gelijk voel ik een raar soort plop daar beneden.;)
    oke ik tegen me vent ik ga maar effe kijken wat dat was dus naar de wc.
    Ik zit er net op en ja hoor gewoon een heel zwembad er in 1 keer uit:$. dat was om 5 voor 9.
    Daarop volgende meteen een wee 2 a 3 min weer een wee.
    Ik tegen mijn vent oke dit is heel raar we moeten nu echt naar het ziekenhuis.En de weeen bleven maar komen pffff.
    We kwamen om 10 uur aan in het ziekenhuis ik had 4 cm ontsluiting vertelde ze me ik oke het zal wel :D
    Om kwart over 11 kwam ze weer kijken 6 cm ontsluiting ging goed dus dacht ik nog alleen vond ik de weeenstorm te hevig.
    Ze liep de deur uit en ik gilde meteen tegen mijn vent druk op dat belletje ze moet terug komen ik trek het niet meer;):D
    Ze kwam de kamer weer binnen en zegt zo dat gaat snel ik kijk even.
    Ik meteen ik kijk even? Ik ga persen :D:D:D en idd 10 cm onsluiting ik mocht om half 12 persen nou en 3 over half 12 is Justin geboren.:D
    Alles bij elkaar 2 en een half uur pffff.
    hij maakt het nu goed ze apgarscore was perfect.maar na een uurtje of zo had ineens een apneu.
    Hij was blauw en grijs geworden en zo slap als het wezen kon toen werd hij uit mijn handen gerukt en op de reanimatietafel gelegd met extra zuurstof na 3 min kwam hij weer helemaal bij gelukkig en de kinderarts kon er niks van maken dan dat het door de snelle bevalling kwam en dat hij het taaie slijm in zijn luchtweg had zitten.
    Maandag is hij nog eens bekeken en ze vonden het hem super doen dus we mochten lekker naar huis.
    En hij doet het super alleen is hij een nacht mens;):D
    dus we zijn wel een beetje moe aan het worden:D

Sorry meiden het berichtje is toch langer geworden dan gepland.

8. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    klingel: schrik van oude kat en audi! dat kan je lekker gebruiken op zo'n moment als nu... K*t kl*te!

tomnaat: wow, wat een razend(snelle) bevalling zeg! Blij dat alles nu weer goed is met Justin en jullie weer lekker thuis zijn!

bus: mijn nieuwe NOD is 22 november, uitgaande van een zelfde cyclus als deze maand met bollen. Ben wel blij dat ik nu ook niet hoef na te kijken over wanneer we met IUI starten, dat zal dus pas nov/dec zijn, heb ik ook met milkman afgesproken, nog even 1 laatste cyclus saampjes proberen.
    Vandaag zaadtest bij fertiliteitslab voor milkman. Ben ik best zenuwachtig om...

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Milk: succes vandaag!
    Elke: handjesvast vandaag :)
    Tomnaat; zo! Dat is een vlotte bevalling zeg! Ben blij dat alles goed gaat met jullie en dat het hele gezinnetje weer thuis is :D Het klinkt wel héél spannend (eng) zo'n apneu, maar gelukkig is alles goed gegaan.
    Nikita: Jij bent snel!! Ik kijk een halve seconde niet en je ligt zo halverwege de woonkamer!
    Koffie: ja, ik kom je halen!
    Klingel: kat alweer gezien?? Wat ontzettend klote van audi zeg! Stelletje kl**tzakken...ik kan daar zó kwaad over worden! blijf met je fikken van andermans spullen af. Aangifte/verzekeringwerk alweer gestart? Duurt ook altijd zo lang voordat alles weer geregeld is :( Knuf!
    En goed van jou dat je het even allemaal laat gaan en laat gebeuren....geeft niks dat je beetje kwijt bent, je vind ons wel weer en anders vinden we jou wel :) Eerst is joe belangrijk, daarna alle andere dingen pas weer. Zorg goed voor jezelf (en voor elkaar!) dikke smak!
    Natjes: dat zal wel weer even wennen zijn! Maar komt goed hoor! Als je voor 2 uur vanmiddag gedouched hebt ben je al een held :D

10. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @Tomnaat: wow wat een snelle bevalling en engggggggg die apneu! Gelukkig nu alles helemaal goed.

@Natjes: spannend eerste dag alleen, maar komt goed.

@Female: handjevast vandaag! ;)

@Milk: spannend ja, ik duimmm voor goede uitslag!

@Gaby: heb je al gebeld? En hoe is het nu?

@Klingel: hoest nu met joe en is kind alweer gesignaleerd? smak!

11. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Natjes, veel succes vandaag!!!

Female, Nikita al goed aan het kruipen dus, leuk!

Elke, beginnen de zenuwen al een beetje te komen? of zorg ik daarvoor door deze vraag te stellen? Good luck en *grow, elkebeeb, grow!*

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    haai.. hier stiksjaggie klingel

@tomnaat: so, dat was snel! :) goeso!
    @natjes: succes vandaag, zal wel even wennen zijn he!
    @handjesvast: goed is dat he! handjes tekort, alleen.... ;)
    @nikita: snelle superbeeb!!
    @elke: hoest met joe? met alles? en hoest met zenuwen? ach, ik weet allang. hier ook zenuwen voor joe! handjehandje...
    @fem: en hoest daar? knufff!
    @milk: knuff wegens ongi, huil.
    nog een ronde zelfdoen en dan aan de IUIbak. we zullen je steunen, ik ook als oude IUI-rot!
    zaadonderzoek: superspannend. tip: vraag de uitslag (op papier). hoewel, misschien wil je niet (zoals ik :)) alles weten.
    spannend, ik hou nog maar een handje vast (niet die van milkman hoor! :p)

berichtje namens gabbel: het bloed stroomt nog steeds ... :$ en ze heeft morgen een onderzoek. kon vandaag niet, want ze is naar school gegaan, slap en wel, het stoertje...
    vind t wel heftig hoor, en zon 10dubbele eisprong, brr, ik weet ook niet wat dat met een lichaam doet :(
    knuf dus.

@hier: grafstemming, excusez le mot.
    kattekind is nog steeds weg. gemeente dierenambulance amivedi gebeld.. ik vrees voor wederom een kindje minder :(
    klingman is gisteren zodanig bestolen dat hij niet meer bestaat: paspoort, passen, portemonnee, alles alles. wat een klotezooi
    ohja en ondertussen loop ik ook leeg, redwise.

ik weet van gekkigheid niet waar ik nu verdrietig en kwaad om moet zijn, zoveel te kiezen en te regelen ook nog. :x

maargoed, het kan altijd erger, komt allemaal goe.
    buhhhh

smak

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    knuf klingel.

nix zo erg als kattenkindjes die ineens verdwenen zijn.. hoop dat die zich gewoon ergens heeft verstopt en over paar dagen op stoep staat..
    autoinbraak.. ze zouden autos standaard moeten uitrusten met 220V, zodat als er ongenode gast aan auto komt.. die de eerst komende 10 jaar niet meer naar kapper hoeft voor permanent..
    Vloei je nog steeds zo heftig? heb je wel idee dat je vruchtje(s) al kwijt bent? normaal gesproken wordt het vloeien nl daarna een stuk minder.

Gabbel: goed dat je onderzoek krijgt morgen! zal voor je duimen.

*houdt ook maar ff iedereens handje vast*

Oooo postbodemannetje waar blijf je nou???? Ik heb... maandag.... een unieke draagdoek gekocht.. waarvan er in die kleurstelling.. er maar 1 op de wereld is :D oooooo en nu kan ik niet wachten tot die bezorgd word! de andere unieke doekjes zijn al aangekomen bij de mensen.. dus postbode.. normaal bel je me ook altijd megaaa vroeg uit me nest!

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @limme: ieks! foootooo van doek!!! :) hoe kan het dat er maar 1 van bestaat? heb je m zelf laten naaien door een of ander doekendametje?

@220V: wat een goed idee zeg! asociaal gedrag moet met een flinke crematie worden afgestraft!

@katje: ik vrees met grote vrezen. kind (ja zo heet ie, en die status had ook hij hier net als wijlen aagje) kwam nooit verder dan de tuin. maar ja, dat dachten we van aagje ook.

@vloeien: ik zou t medium noemen eigenlijk, sinds de 20e.
    maar ik weet ook niet of ik vruchtje(s) zou zien want 4,5 week is wel mini he.. :(
    moeiluk.

15. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Klingel: Ik heb de laatste keer ook geen vruchtje gezien en dat hoeft ook niet altijd zei de gyn. De keer daarvoor heb ik het wel gezien en werd het vloeien ook meteen minder.

16. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Hee hoi,

Effe uit mijn hoofd:

Kling, @#$#%#%$#$%^& wat een *pieeeep*. Dit kunnen jullie er ook nog wel bij hebben zeg. Houdt het dan ook nooit op????
    En kattekind nog weg ook??? Huilllllll Dikke knuff en Nielskus!

Elke, hou ook je hand vast!! *growwwww*

Milk, grommok, ongi??!!! En vandaag uitslag zaadtest? Spannend! Succes

Natjes, succes vandaag zonder kraamzorg, is natjesman wel thuis of moet je het nu echt alleen doen?? Ik zelf vond de overgang van kraamzorg naar weekje alleen met Bowman en nu alleen wel heeel fijn.

Fem, jij ook succes vandaag

Gabbel, jeeeee dat klinkt niet goed, en dan nog naar school ook?? JIj bent echt wel stoertje! Maar denk je wel beetje om jezelf?

Tomnaat, jeee dat ging supersnel, maar wat eng zeg van die apneu. Brrrrrr.

Gieg, heb je het nog warm gekregen gister?? :D

17. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Remmieeeeee joehoeeeee, waar is joe???
    Hoe is operatie Rem gegaan?? En logeerpartij??

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi gieg,
    was t bij jou ook een soort van ongesteldheid, missch iets meer/langer?

en hoe is t met de IUI gevoelens?

smak!

@bow: ja superirri, net een foute film.
    ik weet van gekkigheid niet waar in aandacht aan moet geven, zoek kattekind, koop pijnstillers voor buikje en bel ondertussen naar de gemeente voor nieuwe paspoort shit.
    buhhhhh

maar, hoest daar? niels doet t goed he: super!

@remmieman: ja vertel eens.. hoe is t gegaan, hoe is t nu? knuf!

@rest: smak, ik ga koffie mopperen

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/algemene-clubs/22525d1255976838t-draagdoek-mamas-_ellevill_img_7134_1.jpg foto van doekje..

er is er maar 1 van omdat Ellevill, de fabrikant soms limited editions uitbrengt.. dat word dan smorgens aangekondigd dat ze savonds verkocht worden.. dit keer hadden ze 16 unieke doeken.. er was een slimme hollander die de link smiddags al vond.. dus van doekenforum bestelde iedereen een doek... betaalde ook netjes.. en toen boekte ellevill het terug.. en stuurde een boze mail dat we geen doeken konden bestellen die niet online stonden.. dus wij allemaal een nog bozere mail daarheen.. dat het wel gek is dat we kunnen bestellen, betalen terwijl er niets online stond he...
    weer boze mail van hun, dat zo er geen eerlijke kans was voor anderen op de wereld om zon unieke doek te kopen.. dus wij weer reactie en toen waren ze het zat en konden we ze kopen :D

tomnaat: wat een heavy bevalling.. snel zeg.. en idd, mogelijkheid bestaat dat beebje last had van snelle bevalling.. gelukkig gaat het nu weer goed!

@klingel: nee, je zal waarschijnlijk geen vruchtje zien omdat het nog maar zo kort was.. maar ga er maar vanuit dat als vloeien ineens stopt of sterk verminderd, dat je het kwijt bent geraakt. Wil je wel adviseren als vloeien te lang aanhoudt, even contact op te nemen met antiek.. kan nl altijd zijn dat het niet loslaat.

@giegel: nog geen eispringpijn? volhouden tot morgen he!

20. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Moggel of nee sorry middag (ik ben allang wakker hoor dusss)

Elke veel succes in zh straks. *grow elkebeeb grooowww*, mooi princesje!

Nou kling met hoeveel kan een mens tegelijkertijd dealen zeg. Jeeeeetje mina! Ik heb eeeeeeen schijthekel aan dieven. Pppptvrrrrrr (*&(*&(**&#^^$&. Heel veel sterkte ermee he. Het zal wel een hoooooooooop geregel zijn. Komop zonnetje ga snel weer schijnen in het leven van de klingels pleasseeee.

Fem en flinke Nikita veel succes in het zh vandaag.

Milkh jij ook he! Ennuh gesjellig die uitreiking. Ik wil ook plomaa :)

Deel Deze Pagina