En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Owja hoe heet die draagdoek die je als hangmatje kan binden in box?

En wat is de site voor de geweven doeken?

2. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Trouwens kling eet je nog een beetje goed? Ik hoor niks meer over gevingerde kip ensow. Knuff

3. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    la la la la laaaaaaaaaa

*geen zin in scriptie* Ik weet tis erg. Misschien helpt het als ik een dutje ga doen

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Lim: ergens vind ik wel dat ze een beetje gelijk hebben dat andere mensen ook wel een kans moeten verdienen op zo'n unieke doek - maar ja, dan hadden ze maar niet zo stom moeten zijn dat je het al kan/kon bestellen (en betalen!). Dus: nu voor jullie geluk en volgende keer weer nieuwe kansen toch?! Dat soort acties zouden ze vast wel vaker houden. Hoop dat je 'm snel binnen hebt.

Gaab, eigenlijk vind ik het niet goed *zwaait met vingertje* dat je zó stoer doet. Is net een beetje té stoer! (zegt degene die zelf met blindedarmontsteking en al toch stug lekker is doorblijven werken een week zodat het eindigde in een spoedoperatie :D) Maar goed, morgen afspraak zie ik.
    Nikita: nee, nog niet echt kruipen. Meer buikschuiven, hoppen en wiegelfriemeld over de vloer vooruitslepend en achteruitglijend. Maar echt op handen en knieën komt ze niet vooruit. Ze zit alleen maar naar voor en achteren te wiebelen, maar meer ook niet.
    Over een uurtje inpakken en naar logopedist en kinderarts.

* Grow! Elkebeeb GROW!*

Kling: bloed al wat minder dus? maar pijn nog wel (te) heftig??
    Jeetje, en paspoort en passen en alles gestolen? Oei oei oei...heftig dagje bellen met politie/verzekeringen/bak/gemeente enzo dus?!
    En kind kwijt :( Hoe oud is kind? Hopelijk snel weer terecht!

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @lim: das wel een slimme move van doeken achterover drukken! :D
    @nikita: wiegelfriemel, wat CUTE!
    @milk: ieks, even gemist, diploma? :) sssssssmak!
    @tisch: errrr in tijden van stress eet ik altijd slecht ja.... hmz
    @kattekind: is 7. ons 1e kind. ik moet zeggen, ik vind t zo bizar dat ik het niet geloof. maar hij is toch echt weg... :(
    ben al lopen zoeken overal, niets... moet de hele tijd denken aan die vrouw in portiek met mandje.. :( :(
    @gab: mee eens, ik vind t ook iets te eng, zeker omdat ze zei dat ze echt slap was (bloedverlies???)
    @cin: nog ge-onweerd?
    @rest: zoefsmak

6. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Nikita speelt militairtje, gehhe het zal misschien niet lang meer duren voordat ze gaat lopen. Dat zal een raar gezicht zijn. Zo'n kleine lopende pop :D

7. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Klingie kattekind is nog nooit zo lang weggebleven? Brrrr eng hoor. Ik hoop toch echt dat je kindje snel thuis komt. Zou die vrouw...? Nee nee nee mag niet mag nieeeeet.

trouwens Milkh doet de ploma uitreiking geloof ik ;)

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Is ie gechipt? Heeft ie bandje om?
    Ja, vrouwtje is wel heel bizar! Maar, we gaan er even van uit dat zij kind niet heeft meegenomen. Kind is een muisje achterna gegaan, is gaan schuilen voor de regen en komt straks om lekker eten zeuren!
    hoop ik...hoopikhoopik.

In de tussentijd misschien fotootje printen op A4tje met tel.nr erbij en op lantarenpalen hangen?

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ze heeft nou al 4 tanden! Zelfs voor haar echte leeftijd is dat al vlot...kan je nagaan dat zo'n miniatuur-uitvoering met 4 tanden echt behoorlijk lachen is :D
    Ik heb al mini uggs klaar staan. Van de winter krijgt ze gewoon lekker d'r laarzen aan en mag ze gaan buitenspelen :D
    Onee...zo hard gaat het nou ook al niet :D

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @fem: hij is gechipt.
    verder is t een held op witte sokjes, altijd thuis, alleen soms even op tafel in voortuin.
    nog nooit lang kwijt geweest.
    2 dagen, niet komen eten.... echt, ik vrees met grote vrezen.

en zo is t gezin van 3 katten naar 2 katten naar 1 of 2 beebees naar 0 beebees naar 1 kat gegaan in 2,5 maand tijd!
    :(

PETS niet van die gezellige dingen denken...

11. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

kling, als ik dichtbij had gewoond (of íets dichterbij) dan had ik gewoon even voor je komen koken! Je moet wel goed eten hé...alhoewel ik het wel snap hoor.

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    lief van je thanx *smak*
    ach, ik doe dat altijd, ik heb dan brok een buik/keel en kan gewoon niet eten.
    komt vanzelf wel weer...

@uggs voor nikita: hihih, zwijmel!

zo, ik ben ervandoor. knuffels voor allemaal in de herrfst.

13. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

:( gets....

14. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Knuf voor jou klingie! Vind het heel rot voor je allemaal. Het is helaas waar wat ze altijd zeggen: alles komt tegelijk.

15. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    even snel tisch/kling: ik reik vandaag ploma's uit, erg leuk om te doen! een van de voordelen van mijn nieuwe taak op werk! meldde ik op mijn msn ;)

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @Fem, Nikita al 4 tandjes! Zo dat gaat snel! Kleine meisje hier nog niks te zien, alleen heeeeeel veeeeeeel kwijlen!

@Milk, hele dikke knuf voor jou! Shitzooi!

@Klingel, oh het houdt op het moment niet op bij jullie he!!! GRRRRR stomme dieven en lief poezekind waar ben je nou? Klingel kan niet zonder je!
    Echt een megadikkepletsmaklieverdknuffel!

@Gieg, hoe gaat het? Nog geen springende eitjes gevoeld? hoop van niet want morgen IUI!

@Cin, brief opgestuurd? Ik vind het echt klote voor je hoe het gaat! Onwijs dikke knuffel!

@Lim, wat een mooie doek! Voel je je al wel weer goed?

@natjes, alleen met kleine Tygo, zo spannend maar ook zo leuk!

@Bowen, hoe gaat het nu met jou?

@Elke, hou ook je hand vast! *grow elkebeebprinsesje grow*

Ik, vanochtend gewerkt. Bleh alleen maar gezeur op werk, is op het moment niet leuk om daar te zijn! Veel collega's stralen veel negativiteit uit! Bah!

17. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    milk dikke knuff en krijg je vandaag al uitslag ?
    elke hoe was het ?

kling heb je kattekind al gevonden ?

ga snel weer mannetje is jarig moet nog hapjes maken

18. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Ghehe veel plezier Milkh. Ben je ook strak in pak of hoeft dat niet?

Leonie, last van stomme collega's? Echt jammer dat anderen het zo voor je kunnen verpesten he. Wat doen je collega's dan? Mopperen ze veel? Knuff meid

Gefeliciteerd met je mannetje survivor. Jullie krijgen dus bezoek vanaaf (ik heb wel trek in hapjes) gheheh

@me: ik heb 5 woorden getypt. Joepieeee

NOT

19. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Niks ernstigs (nog) maar Nikita heeft een ruisje op haar hart. Verder was alles helemaal goed. Ze zijn gek op d'r, vinden het een prachtig leuk poppetje en ze loopt qua ontwikkeling goed (voor) (op haar teruggerekende leeftijd).

20. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Wat is het stil hier zeg.

@leonie, jaa gaat goed hier. Voel me zelf ook weer helemaal goed. (op aambeien na...... man die zijn erger dan de hele bevalling bij elkaar) Niels doet het ook super dus we zijn helemaal blij.

Hoe komt het dat het niet meer gezellig is op werk? Is er iets loos?? Jammer dat de sfeer dan helemaal weg is he.

Tisch, hoort ook weer iets over eten hoor :D

Surv, veel plezier met verjaardag!!

Deel Deze Pagina