Ja, helaas weet je alles ervan...en helaas hebben het hoofdje en de google-vingers en heel eigen leven soms. Het is ook heel begrijpelijk dat je je ideeën voor de kinderkamer niet durft te laten ontwikkelen, geen spulletjes durft te kopen..... Ik kan je nu alleen maar een dikke knuffel geven...ik wou dat ik je met dikke vette garantie kon zeggen dat 'alles wel goed komt schgatjuh!' maar die garantie hebben we nooit. Probeer je positiviteit weer terug te vinden, leg je handen op je buik en vertel die kleine spruit dat ze maar een mooie grote meid moet worden. Bovenal; luister naar je eigen lichaam! Bel altijd bij twijfels en onzekerheid naar je gyn...
Tisch fijn dat je geen klachten hebt en lekker op tijd naar je bed voor de vermoeidheid. Ik woon in Deventer.
Alice oei dat is jammer genoeg ver van amsterdam. Ze zoeken bij mij iemand voor 2 dagen in de week. Een jur secr
@iedereen die het vroeg: ruis bij nikita's hart gaan ze pas in januari weer naar luisteren. Dan moet ze zowiso terug voor haar vaccinacties. Als de ruis er dan nog is, dan komt er een cardioloog aan te pas.
Ik ga slapen. Goh ja echt! Ik lig tegenwoordig tussen 9 en 10 in bed. Heerlijk dat het herfst is wat dat betreft. Gieg alvast veeeeeeeeeelll succes toegewenst voor morgen. Knuff
@female: nee, zo'n goeie folder kan ik me ook niet herinneren! @cin en gieg: ik duimmmmmmmmmm morgen voor jullie hoor! @gieg: als beeb er is en alles is goed dan moeten jij en je dochtertje nog maar eens komen. Een cavia op schoot is leuk, maar een beebje natuurlijk nog véél leuker! Ik ga slapen, morgen ga ik weer helemaal positief zijn! Nou ja, proberen in elk geval! smak voor alle meelevers!
Ik kan waarschijnlijk morgen pas later op de dag laten weten hoe de IUI is gegaan, doordat we morgen een tijd geen stroom hebben ivm werkzaamheden. Bedankt allemaal en Cin ook hier nog een keer succes morgen!!
haiiii meiden IK HEB WEER INTERNET Elke, ik hoop duim bid dat alles goed is!En jeetje, ben je zoveel afgevallen ? Dikke knuff meid! Gieg, alvast heel veel suc6 voor je IUI ! Milk, beter dat jullie ook kunnen beginnen met IUI. Duim dat zaad van je mannetje okey is! Female, Ruisje ? Hoop dat ze er over heen groeit! Me nichje had dat ook toen ze klein was en zij is er wel overheen gegroeit! Klingel vrouwtje, wat lees ik nu allemaal weer Het word je de laatste tijd wel heel moeilijk gemaakt hé Dikke knuff! Tomnaat, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat een snelle bevalling zeg! Ik vergeet iedereen forgive me, iedereen dikke knuff!!!!!!!!!! Mezelf, strakkies naar de fert.arts. Ging nu net naar de wc en bloed nog maar een beetje GELUKKIG !!! Was de afgelopen dagen echt niet normaal, als ik op de wc zat horen je het gewoon snel druppelen Ik heb altijd best wel veel bloedverlies tijdens een ongi maar dit was echt 10x zo zwaar en nu van een ovulatiebloedinkje ?!?!?!?! Spoken allemaal rare enge gedachte's door me hoofd omdat ik al van die slechte eileiders heb Maargoed dadelijk weet ik meer en laat ik het jullie weten ! Ik zou vanmiddag ook opzoek gaan naar het kabeltje van me foto toestel en zou ik even de foto's erop knallen van de verbouwing Knuffffffff
Owja , gister zat ik na te denken en over 9 dagen zijn we alweer 2 jaar bezig voor een kleine beebje En tis alweer langer geleden dan een jaar dat ik die kijk operatie heb gehad WAAR BLIJFT DE TIJD !!!
Hoi meiden Cin en Gieg: duimen draaien voor jullie! Gaab: fijn dat bloed minder is Elke: dikke knuf! Kling: dikke knuf! Rest: what the..., jullie ook allemaal dikke knuf!
Goeiemorgen!! @elkebeeb *growwwww* @elke, duidelijke folder idd. En je klinkt zelf als als half verpleegkundige. En ik wou ook dat ik iets kon zeggen om je beter te laten voelen, maar dat kan ik niet. Ik denk aan je en duim dat Elkebeeb goed groeit! Je verhaal klinkt toch ook niet negatief, zeker als gyn nog zo reageert! Duim voor jou en je meisje lieverd! @gieg en cin, successsssssss @fem, had gister helemaal je berichtje niet gezien over ruisje bij Nikita. Was 't niet schrikken?? Lijkt me wel eng ook al hoeft het nog niks te zeggen natuurlijk. @gabbel, gelukkig bloeden wat minder, had je nou vandaag onderzoek?? Of was dat al weer gister?? Ben nog beetje dement @tisch, where is the sun?? @alice, wat k*t zeg dat je je werk kwijt raakt. En goed dat je zegt dat we 't weekend uurtje langer hebben, zou ik stijl niet aan denken!! @pix, hee zie jou ook niet zo veel meer, hoe is het?? @milk, vandaag uitslag dus, successs @natjes, hoe gaat het nu zonder kraamzorg???
Is de bus uitgestorven vandaag?? Dan begin ik gewoon een monoloog. Laten we diepzinnig beginnen: vanochtend onder de douche heb ik bedacht waarom men spreek over energie verspilling. Kinderen hebben veel energie. Die raken ze een beetje kwijt door veel te spelen. Energie verspelen, energie verspillen...ik vind 'm logisch Dan dit: ik voel me weer eens onzeker in mijn moederschap. Bij de kinderarts hebben we het gehad over nikita's schema/eten. Ze krijgt met pijn en moeite 500ml melk binnen. En de kinderarts wees erop dat ze qua groei niet aan het afbuigen was en gewoon haar eigen lijntje volgde, maar ik kreeg toch het gevoel dat ze graag wat meer hadden gezien. Nou ja; gesprek volgde dus over wanneer eten. Ze zegt: geef anders om 9 uur een betje fruit. 9 uur?? Dan krijgt ze haar eerste fles! "ow...ja, normaal is dat rond 7 uur.." normaal....dus ik voel me weer even abnormaal. Goed, vanochtend dus maar om 8 uur de fles gegeven en nikita nog een uurtje op bed gelegd (van 9 tot 10). Ging best goed, dus dat ga ik dan wel proberen vol te houden. Maar dan nu..gewoon verder gaan met haar eetschema? Dus om 11 uur 80 ml diksap, 1 uur fruit met 130 ml melk, 5 uur groente met 130 ml melk en half 8 laatste fles van 200ml. Kijken of ze nu meer honger kweekt ofzo. Kweetutookniet.... Sorry voor gemopper/miepper. Ik weet dat het totaal niet een issue is zoals sommige hier met issues lopen, maar moest het wel even kwijt. Bovendien moet die bus een beetje vooruit blijven gaan en als ik dan toch alleen ben dan heb ik nogal de neiging om te gaan bomen.
Hey bow! Hoest met jou? Hangen de wallen al op de enkels Ja, ruisje....is even een beetje schrikken, maar het kan alle kanten op. Ik ga me pas echt zorgen maken als het er in januari nogsteeds zit. Tot die tijd kijk ik naar mijn kindje en denk: zo gezond als een vis. Vrolijk, lekker slapen, lekker eten, huilt echt bijna nooit, ligt helemaal in een deuk als papa en mama weer eens gek doen (binnenkort filmpje van!), kortom: happy kid!
Hey Fem, nou eigenlijk helemaal geen wallen hihi, gaat best lekker hier. En idd als Nikita lekker vrolijk is, zegt dat ook al heel veel he. Maar over jouw voedingsverhaal, ik zat gister dus beetje ook te dubben, van wat is normaal?? Hoeveel mag een kind op een dag hebben qua voeding. Ik heb nl het idee dat Niels echt zuipt zegt maar. Maar het wisselt aardig per dag, dus vind het lastig en gisternacht heeft ie zich niet eens gemeldt. Half 7 vond ie het tijd om wakker te worden en heeft zo direkt dan weer een voeding minder op een dag. Dus toen direkt weer denken oh oh krijgt ie nu niet te weinig. Hihi wat een gedoe zeg. Maar vanacht om 4 uur, kwam ie weer dus dan zit ie wel weer op 6 voedingen per dag. Zal even opsomming doen van wat ie binnenkrijgt er dag 18e 680 19e 765 20e 700 21e 775 22e 650 (was dus hele voeding minder??) Ik dacht dat je kon uitrekenen 150 x gewicht en dat is wat ie per dag nodig heeft maar dan krijgt hij toch wel wat meer.
ja, het is 150 ml per kg gewicht wat ze nodig hebben aan voeding. maar ja, dat verschilt dus ook gewoon per baby...en het gaat ook bij vlagen. soms drinken ze meer, soms minder. Een babytje kan heel goed zelf aangeven wat ie nodig heeft, en niels heeft er duidelijk behoefte aan. Het zijn maar richtlijnen he, het is niet de gebruiksaanwijzing/handleiding.
Hihi nee, ik had al gezocht naar de handleiding maar die kon ik niet vinden Ook weer zoiets dubbels, heb net 2 kaartjes geschreven voor condoleren en 2 kaartjes voor felicitaties geboorte.