Cin, ik denk aan je! Gieg, duim voor je! tisch, wat een eetcombi! Juud, knuffel voor jou! Milk, knap hoor dat jij het zo kunt laten begaan. Ik zou alles meteen willen weten. Ik, herfstvakantie! joepie!
PAARSE BUS ON DEMAND View attachment 23312 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 yinte: zoon ° 23.04.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Spiffy: dochter °29.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Jolan25: Lieke °04.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Jeanine: Jan-Jelle °05.08.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 Bowen: Niels °03.10.2009 Natjes: Tygo °12.10.2009 Tomnaat:Justin °18.10.2009 11 meisjes 9 jongens Preggers 29-10-2009 Marientje (beeb1) 14-11-2009 Miracles (beeb 3, 2 engeltjes) 10-01-2010 Tischa (beeb 1) ♀ 18-02-2010 Elke1976 (beeb 2, 1 vlindertje) ♀ 07-05-2010 Yadi 2 meisjes 0 jongen NOD 30 oktober: Survivor (beeb 1, ronde 4) 30 oktober: Milla (beeb 1) 08 november: Giegel 08 november: Cin1979 (beeb 1) 17 november: Klingel (** beeb 1, ronde 22) 22 november: MilkHd (ronde 24, beeb 1) ??: Zuurtje (ronde 12, beeb 4, 1 engeltje) ??: Miranke (ronde 20, beeb 1) ??: Gabbel (beeb 1) ??: ppver (beeb 1) 10 waarvan 5 MMM Afspraken 23 oktober: Gieg ~ Cin hysteroscopie 26 oktober: Pixie lactatiedeskundige & bloed prikken 27 oktober: Milk gyn 28 oktober: Elke 24u bloeddrukmeting ~ Pixie uitslag bloed prikken ~ Eva naar kinderarts 29 oktober: Juud met Siem & Femke naar cb 30 oktober: Klingel Dr Antiek ~ Elke dagcurve glucosemeting 02 november: zuurtje fa ~ Klingel Aleentje ophalen in Düsseldorf en Elke mag mee 04 november: Elke gyn UMCG 09 november: Elke internist 10 november: Elke gyn 15 december: cin LIFE Leuven
daar was de bus dan weer wille jullie even nakijken of alle afspraken erop staan zoniet geef maar een gil Tomnaat nog gefeliciteerd met Justin
en even voor iedereen een hele dikke knuf heb wel alles gelezen afgelopen dagen maar weet niets meer nog een nasleep van migraine
GIL @ zuurtje wil je aub de volgende afspraken in de bus zetten? 26 -10 lactatiekundige & bloedprikken 28-10 kinderarts (eva) & uitslag bloedprikken
@bus: Volgende mag er ook in: 27 oktober werkhysteroscopie voor weghalen "2 poliepjes en lichte verklevinkjes". Dus, het was geen vervorming van het beeld van de HSG maar effectief misse boel. Ze wilden me niet inplannen want er was geen plek (ja doei!!! als ik geen stop zie staan onderaan de pagina weet ik ook dat dat niet zo is) en daarna was anesthesie al naar huis (ook niet) en daarna zou ik te ver in cyclus zitten... Nu op dag 16 met het risico dat endometrium te dik is om iets te zien/doen. (en dit was aan de balie nadat ik de gyn die de hystero deed al even had duidelijk gemaakt dat ik écht niet eerst nog een keer op consult ging, hihi. ) Hystero zelf was vrij pijnlijk, eigenlijk de pijn die ik me had voorgesteld bij de HSG. Voel nu de krampen opkomen, dus denk dat ik zo maar even plat ga...
Jeuj, gabbel is weer terug! Fijn dat IUI goed ging Gieg! Maar moet jij daarna blijven liggen dan, dat je nog aan de koffie gaat? Hoefde ik niet namelijk. Cin, wat een waardeloos nieuws weer, snif. Goed dat je nu zo doorzet, anders ben je voorlopig weer uit de running en dat is niet de bedoeling. Milk, wat heb jij een eindeloos geduld zeg! smak op alle wel en niet goed etende beebs, daar hoort Tischa bij!
Voor de lange versie zie MMM @Elke: Hoe is het met jou? @Natjes: Tygofoto! Eindelijk! Wat een mooi ventje. Ga snel even op je hyve(s?) kijken of daar meer staat.
@natjes: jaaaa, meer foto's gevonden. Wat een lange benen heeft Tygo, of lijkt dat zo? En van wie heeft hij dat kinnetje? @Fem: Lees net ook jouw blogje van afgelopen maandag. Goed voor flink wat traantjes hier. Dikke knuf meis! Blijft leeg hè!
Ik heb op mmm een dagboekje (bij persoonlijk) waar ik (onder andere) die blog al had staan. Maar ik wou 'm toch ook nog ergens anders kwijt... Ja, ik mis die lieve schat ontzettend. Ik denk nog heel vaak aan hem (dagelijks) en praat ook vaak tegen Nikita over Lyso. Ook over haar opa...en dat we ze allebei heel erg missen. Het is nu al een paar maanden geleden, maar het blijft een dagelijks gemis. Wie mis jij?
@Fem: Ik had al wel een andere gelezen over Lyso's spuitje, maar deze nog niet. Missen? Ik moest hierbij denken aan de hond van m'n ouders daar zijn we er bij geweest toen hij een spuitje kreeg Het is gewoon raar als 'de hond' er ineens niet meer is. Leeg. @Natjes: hij zal je vast dankbaar zijn voor de benen, én z'n papa voor de kin.
Heey lieve meiden! Jaja, ik leef nog Hier druk druk druk! (ja, wie niet he?! ) Met Nikki gaat t goed! Is nog wel beetje onrustig in de nacht, maar lang niet zo erg meer. Geloof dat ze gewoon ongelooflijk moe is van 't logeren + sprongetje + verkouden + hoesten + weet-ik-veel wat nog meer.... Overstappen op de FV gaat oke! Volgens mij had ik echt niet veel melk meer ondertussen, want heb compleet geen last van stuwing... Geloof dat mn lichaam al eerder aan het afbouwen was... Vind t nog steeds wel moeilijk hoor, maar weet dat dit gewoon de juiste keuze is! (helemaal na vanmorgen, heeft ze weer vreselijk gespuugd).... Nikki heeft ondertussen een goed eigen schema gemaakt! Ongeveer elke 4 uur een voeding en tussendoor een 100/200 gram fruit, 100 gram groente en een liga. Wat een heerlijk kind is het toch ook! Ben echt zoooo trots op haar! Met rem gaat t goed! Heeft vannacht alleen wat bloed verloren (klinkt wel beetje raar zo haha), maar wrs was dat van de operatie... Nu gaat t gelukkig weer oke... Met mij gaat t ook wel oke. Nog steeds moe moe moe... Maarja, wat doe je daar aan?!? Hoe is het hier met iedereen??? Heb geloof ik even onder een gigantische steen gelegen, dus heb echt even vanalles gemist... X
Ben een beetje bezorgd. Tygo drinkt wat minder dan de afgelopen dagen en is wat hangerig en wil het liefst vast gehouden worden. Temperatuur was net 37,6. Plassen doet ie nog wel goed. Moet wel zeggen dat hij dag en nacht ritme afgelopen 24 uur heeft omgedraaid. Wanneer trek je nou aan de bel? Word er een beetje onzeker van! (zal hem ieder geval straks weer temperaturen..)
Pas bij 2 droge luiers achter elkaar is er sprake van uitdroging, dus zolang hij goed plast krijgt hij wel genoeg binnen. Temp even goed in de gaten houden! Soms kunnen ze een ik-wil-alleen-mama-dagje hebben. Inderdaad: alléén maar vastgehouden willen worden. Als je het niet vertrouwd kan je volgens mij altijd wel even bellen. Beter een keer te veel dan te weinig. Succes!