Ja, als je het anders in je hoofd hebt, dan is het wel even slikken idd.. Had graag nog een half jaar langer Bv gegeven. Maar soms houd t nu eenmaal op... Verstandelijk weet ik beter! En het spugen doet me pijn in mn hart! Ik doe ong. 200 in de flessen en die drinkt ze soms leeg, soms niet! Ja, ze lijkt het groente en fruit echt lekker te vinden! Hoop dat ze daardoor tenminste beetje aankomt.. En ondertussen heeft ze alles al geproberd ja, en het ene vindt ze lekker, het andere minder lekker! (lekkerste is banaan! hihi.. en bruine bonen met appel ) Op 't werk is nog steeds beetje zelfde.. nog niet echt veel verandering te merken ofzo.. achja, zou vast wel komen.... Lief van je!! Hoe is het daar?? En hoe is het met je meisje?? Denk dat t wel op mmm te lezen is.. zou daar eens ff bijlezen... haha.. ff 2 pagina's terug kijken Dikke knuff voor jou!! @ all: Dikke knuff voor iedereen!!
klingel wat rot van kind zeg! Zo frustrerend dat je niet weet waar ze is! Hoop zo voor je dat ze weer terecht komt! Volgens mij blijf je ook onrustig zolang je niet weet wat er gebeurd is. Ook sneu voor aagje broertje! Is arme ziel ineens alleen over. Dikke knuf voor jou meid. Lijkt allemaal wel erg tegelijk te komen! Gaat kling man mee met de tp van alleentje? Knuf voor jou! Miracles gefeliciteerd met je zoon! Leuke naam! Alles goed gegaan? Pix ben je weer beetje opgeknapt? Rem fijn dat het weer wat beter gaat! Is remman nu thuis ivm operatie? Cin hoe is het met jou? Was de brief al klaar voor zkh? Hoe vond cin man dit alles trouwens! Gieg fijn dat iui goed is gegaan! Heb bewondering voor je hoe je er mee om gaat! (ook voor de rest natuurlijk). Hoe is het met je dochter? Gabbel hoe gaat je drogisterij opleiding? En hoe is het met digger? En die vriendin van je? Bowen hoe gaat kolven? Hoe veel drinkt niels nu per dag? Hier varieert het tussen de 550 en de 700 ml per dag. Nog erg last van aambeien? Curanol al geprobeerd! Heeft hier goed geholpen ze slinken al wat.. Eindelijk! Voor de rest dikke knuf natuurlijk'
@natjes, kolven ben ik aan het afbouwen. Het was echt zooo weinig wat er uit komt heeft gewoon geen zin om zo door te gaan dus Niels krijgt nu bijna alleen nog maar kv en hij drinkt wel behoorlijk veel. Het varieert van 650 tot 775 per dag!! Flinke drinker dus. Hoe gaat het met Tygo? Ben even kwijt waarom Tygo niet aan de borst drinkt??
hey meiden hier gaat het nog altijd niet al te best migraine wil me maar niet loslaten morgen naar de tandarts hier nog een weekje en dan is het herfsvakantie, ben er echt aan toe om even niet zo op de klok te moeten kijken om te zorgen dat alles klaar is miracles gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje voor de rest een hele dikke knuf en tot gauw
Opgeruimd huis is opgeruimd hoofd???!!!??? Weliswaar geen jongens op komst in de bus maar wie weet... http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/171188-diverse-kledingpakketten-jongen.html Effies geen tijd, puf, energie om te reageren..
hier ook alle kleertjes weer op maat gesorteerd en naar de kelder gedaan wat kan een mens toch veel kleren verzamelen we houden ze nog eventjes bij voor het volgend beebje en daarna gaat bijna alles weg op een paar setjes na (zoals eerste pakje en pakje wat ze aanhadden bij doop)
PAARSE BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 23655 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 yinte: zoon ° 23.04.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Spiffy: dochter °29.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Jolan25: Lieke °04.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Jeanine: Jan-Jelle °05.08.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 Bowen: Niels °03.10.2009 Natjes: Tygo °12.10.2009 Tomnaat: Justin °18.10.2009 Miracles: Roann °24.10.2009 11 meisjes 10 jongens Preggers 29-10-2009 Marientje (beeb1) 10-01-2010 Tischa (beeb 1) ♀ 18-02-2010 Elke1976 (beeb 2, 1 vlindertje) ♀ 07-05-2010 Yadi 2 meisjes 0 jongens 2 onbekend NOD 30 oktober: Survivor (beeb 1, ronde 4) 30 oktober: Milla (beeb 1) 08 november: Giegel 10 november: Cin1979 (beeb 1) 17 november: Klingel (** beeb 1, ronde 22) 22 november: MilkHd (ronde 24, beeb 1) ??: Zuurtje (ronde 12, beeb 4, 1 engeltje) ??: Miranke (ronde 20, beeb 1) ??: Gabbel (beeb 1) ??: ppver (beeb 1) 10 waarvan 5 MMM Afspraken 26 oktober: Pixie lactatiedeskundige & bloed prikken 27 oktober: Milk gyn ~ Cin hysteroscopie 28 oktober: Elke 24u bloeddrukmeting ~ Pixie uitslag bloed prikken ~ Eva naar kinderarts 29 oktober: Juud met Siem & Femke naar cb 30 oktober: Klingel Dr Antiek ~ Elke dagcurve glucosemeting 02 november: zuurtje fa ~ Klingel Aleentje ophalen in Düsseldorf en Elke mag mee 04 november: Elke gyn UMCG 09 november: Elke internist 10 november: Elke gyn 15 december: Cin LIFE Leuven
Even busje aangepast. @JD: Willen jullie eigenlijk het geslacht weten? Je hebt het vast al eens gezegd maar ik weet het niet meer.
@gieg: zou kunnen, dat meerdere eisprong en daardoor bloed? (zie gabbel?) ik duim in elk geval! @remmie: ha ik had gelezen, ik vroeg me alleen af of het, 2 dagen later, alweer wat beter ging, ook met remmie (bloed) en joe qua afbouw? is dat bloed van rem niet iets om te laten checken, of ' mag ' dat erbij horen nu? @bow: knuff voor joe. het is niet zoals je gehoopt had, maar ik denk dat het heel verstandig is nu over te schakelen, wegens de weinige b/kv. je moet ook aan jezelf denken, hoewel dat wel niet meer in je op zal komen nu je een mama bent? knuf! @hier: flabbergasted, vanmiddag overvallen door inval-bezoek van trees&boesje (uit de schommel) met opvrolijkpakket! totaal veel te lief! glimknuf
@ kling: aaah, op die fiets Lief van je! Met rem gaat t goed! Het was wrs oud bloed en dat moest er dus ff uit.. z'n knie maakte ook echt een ransig geluid en dat doet ie nu niet meer! (gelukkig ) Had ziekenhuis wel ffies gebeld, maar die zeiden ook: kijk maar ff aan. En t bloed nu niet meer, dus is oke (neem ik aan)... Met t afbouwen gaat t goed (hoewel ) 't Gaat wel allemaal iets sneller dan dat ik had verwacht eigenlijk.. maar Nikki doet t super!! Volgens mij heeft ze nog nooit zoveel gedronken, ze heeft me een plasluiers!! hihi... Hoe is het met jou??? En wat super lief van boesje en trees zeg!!
@ Klingel, ik zit nog steeds verstopt onder steen. Lees nog wel bij, maar reageren lukt even niet meer........
bowen het aanleggen bleef drama. Stond op een gegeven moment met 2 lactatiekundigen en een verpleegkundige om me heen die aan me zaten te plukken. Beeb zwaar over de zeik en door strijd weer te moe om te drinken. Daar had ik geen zin in. Kolven gaat echter wel super, komt veel uit en flesje is ook wel makkelijk omdat natjes man dat ook kan doen. Bevalt me zo wel. Al denk ik wel dat ik over 4 weken weer af ga bouwen, het is best zwaar om elke 3 a 4 uur te kolven om het op gang te houden. Wel fijn dat kv goed gaat! Ging over stappen makkelijk? Meer last van krampen gehad?
Hoi meiden! Gebeurt niet veel meer in de bus hé....maar 5 pagina's in een paar dagen tijd. We hebben betere tijden gehad! Maar goed, alles heeft zijn ups and downs natuurlijk. Hmmm...nou, allemaal dikke knuffel (klinkt ook zo lekker standaard tegenwoordig). Ik ga met die kleine meid stoeien om haar een beetje in wintertijd te krijgen. Ze is het er nog niet mee eens.
Hey lieve miranke...ik zie je toevallig online staan (andere meiden reageer ik straks op!). Ik wil je een dikke vette opbeurende knuffel geven. De steen is nu even je beste vriendje begreep ik, maar hoop wel dat je binnenkort er weer onder vandaan komt.
Goeiemorgen meiden!! Het is inderdaad erg rustig hier in de bus de laatste tijd. Op zich begrijpelijk natuurlijk maar aan de andere kant wel jammer. Zo weten we nog niet wat in ieders kopje om gaat. Dus wat mij betreft, gooi het er allemaal maar lekker uit hier.
@natjes, oww ja waardeloos als er zo veel aan je zitten en om je heen staan en Tygo wil voeding. Ik weet niet hoe Tygo is, maar Niels was dan erg ongeduldig hihi als hij het aangeeft moet het eigenlijk al klaar staan en dat is met flesje niet zo. Overgang ging heel langzaam aan, hij kreeg vanaf dag 3 al beetje bijvoeding en dat is dus eigenlijk in de loop van de tijd beetje meer beetje minder en toen uiteindelijk weer meer geworden. Hij heeft wel veel last van krampjes. Dat is echt zielig, ik gebruik infacol al wel maar dan nog, schreeuwt hij het soms uit dat hij het niet kwijt kan. Heeel sneu. Heb je met bv minder last van krampjes?? Is natuurlijk wel wat lichter verteerbaar. Als je het aanleggen nog zou willen proberen zou je dat kunnen doen na een halve fles? Dan heeft ie misschien iets meer geduld en hij is natuurlijk nu ook al wat groter en sterker dan in het begin. Maar snap ook dat je dit wel leuk vind. Ik vond het ook heel erg leuk dat Bowman flesje kon geven, krijgt hij toch ook wat meer binding zo. Vind het wel knap dat je zo toch kolft en bv geeft, petje af!
Hé meiden! Ook ik bereidde me voor op vele pagina's, maar ja, tis ook wel goed dat we soms even naar onze real-life terugkeren. We vinden elkaar heus wel weer. Trouwens, we zijn elkaar echt niet kwijt, toch? @Miracles: gefeliciteerd met Roan! @Miranke: heel dikke knuff meis. Is fijner dan steen knuffelen. Als je steen je te koud wordt, kom je dan wel binnen in de bus een kopje choco met me drinken? @Kling: ook knuff! @Remman: knuff en goed herstellen jong! @all: verder hele dikke knuffels! Al beetje aangepast aan winterijd? Hier redelijk, alleen Femke nog niet echt. Haar schema is sowieso een rommel, sinds ze naast groente ook fruit krijgt, maar we zijn al weer op de goede weg.... Ga deze week lekker het huis aanpakken. Daarnaast hier meekijken. Gaat met mij al weer behoorlijk beter, dus winterdepressie jaag ik weg! Ksssst! Tot later!