trouwens: nikita heeft wat nieuws. Ze zegt heel de dag door "bubba (denk aan grote neger ) ma ma ba wa wu wé maba" So close! Sóóó close...yet so far away
"bier na wijn geef fenijn, wijn na bier geeft plezier" Wijn is voor de rijke mensen, bier voor de armen. Dus: als je eerst bier drinkt (arm) en dan overgaat naar wijn (rijk) dan is het goed. Ga je van wijn (rijk) naar bier (arm) dan ben je verkeerd bezig! "hardnekkig" Als ik last heb van mijn nek, dan is ie zo stijf als...beton ongeveer. Zeer hard. Als iets hardnekkig is, is het dus zo stijf als een harde nek.
Maar wel gezellig Female! Oeps betrapt, ik lees dus wel mee maar ben niet echt in de stemming om te reageren
Lekker bezig Fem?? Ik heb niet alles teruggelezen, maar ik zag wel dat het bij Kling mis is gegaan.....ik vind het zo *&^%$ voor je meis! Dikke knuf... Tomnaat en Miracles...gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontjes! Verder iedereen die het nodig heeft een dikke knuf.... Vakantie voorbij.....moet weer vol aan de bak...ik voel me alleen helemaal waardeloos. Heb alle reden om heel gelukkig en blij te zijn, maar er speelt op het moment zoveel dat ik alleen maar loop te piekeren. Ik ga jullie daar niet mee vervelen, moet het zelf op zien te lossen en dat kost tijd. Ik neem even een beetje afstand van de bus, want ik heb mijn tijd heel hard nodig voor andere zaken. Ik kom dus wel af en toe om een hoekje spieken en even reageren, maar niet zo vaak. Ik wil me niet steeds schuldig voelen dat ik niet overal op reageer, dus ik denk ik meld het even. Kus van Pip
schatje!!!! ik vind t juist heel lief, wat je schrijft. en je hebt t goed aangevoeld en je hebt gelijk, ik hoef niet altijd te entertainen, gekke horecadoos die ik ben. so. trouwens, kwetter een eind weg met je monologen, die spicen de boel mooi op! @nikita: HA! bubba hubba bubba! lachen dat jij ook aan forrest moet denken dan! wat betreft kind, ja, dat ik niet weet WAT en WAAR is killing. boehoe... maargoe weet ook niet wat ik nu moet qua rover, de last kat standing. die wordt depri van alleen zijn... kitten erbij zetten? huil? @rest: herfstlebber!
sorry alleen hierop reageren omdat ik eigenlijk net begonnen was met teruglezen maar ben eigenlijk te moe en wil gaan slapen. ik wil zo lang mogelijk bv blijven geven en als ik niet volledig achter sta om FV te geven dan wil ik dat ook niet doen. Ik dubber niet meer erover.. ik ga nog even door! heb nu hulp van LK ingeschakeld en als ik alsnog niet met haar hulp ermee uit kom ..dan zal ik opnieuw overwegen maar door 'tijdelijk'niet goed in mijn velletje te zitten en op te zijn wil ik niet de handdoek in de riem gooien. Dat zegt mijn gevoel nu. ps. snap dat sommige mensen niet snap waarom ik zo blijf doorgaan met de BV, maar zo is het nou eenmaal... ben een eigenwijze mama met een eigenwijze dochter
Onhandig en pijnlijk.. maar goed we shall see! Zo zie je maar weer dat je niet altijd heelhuids door de bevalling komt.. Ach je krijgt er iets moois voor terug. Heb er maar mee te dealen! (geloof ik) En shoppen..zat online te kijken..wel leuke dingen gezien alleen ik ga geloof ik nergens in passen.. misschien toch morgen even snel de stad in rennen... WIl 3 winkels bezoeken dan.. miss etam (ivm lange mensen mode) , de h&m en de C&a.. laat het nou schuin tegen over elkaar liggen zodat ik niet ver hoef te lopen.. ga dat maar doen..
@pix: je moet hierin jouw eigen gevoel volgen meid! Vind het ieder geval nu al super dat je het al 5 maanden geeft!!
Lieve pip, je hoeft echt niet overal op te reageren! Niet schuldig voelen! Hoop dat je vakantie beetje lekker was en dat je wel even hebt kunnen rusten. Jammer dat je nu meteen weer volop in de zorgen zit. Je mag best je verhaal kwijt hoor bij ons, maa rhet hóeft niet. Soms is het wel lekker om een beetje van je af te kunnen schrijven. We zijn er altijd en hebben altijd een luisterend oor/oog Dikke knuffel! Kling: ik heb jou stiekum in gedachten gehad toen een familielid belde die een goed thuis zoekt voor een kittentje....maar het is heel dubbel hé....ik vind zelf altijd heel veel troost in diertjes. Hoe zit het met dat nestje van fam. van rover/aagje? Pixie: hoop dat je een beetje lekker slaap kan pakken! Ik vroeg het omdat ik het idee heb dat je het heel erg zwart/wit ziet BV/FV. maar er is ook een middenweg...als je een keertje een flesje geeft op een dag, dan is het niet meteen over met de BV hé. Maar goed, ik zal erover ophouden Doe wat jij denkt dat het beste is voor je meisje! Ik hoop dat de LK je goed kan helpen en dat de zorgen/strubbelingen snel verleden tijd zijn!
Kleine man zit hier te sch**ten... wat een kabaal maakt ie er toch altijd bij zeg! (EEEHHHHHGGGGHHH! nnghhHHHHHHHHHH!) Ga nu flesje maar weer eens opwarmen voordat hij wakker wordt en al begint te brullen... Fijne dag verder meisjes!
Bye natjes! Succes met brulaap (en die shoppingtour klinkt wel als een hele tour hoor hey...pfff...,maaarrr! ieder zijn ding ) Sterkte met je blaas
Hai meisjes, Kom even snel melden dat ik naar de anesthesist ben geweest. Hoef niet onder volledige narcose maar 'mag' ruggeprik. Weet niet hoe blij ik daar mee ben maar aan de andere kant: hoe minder hoe beter... toch? Nu nog even paar uur werken. Het schijnt dat ik ná morgen drie dagen thuis moet blijven... dáár had ik dus helemaal niet over nagedacht Misschien tot later en knuf voor allemaal! @Fem: Leuk monologen, ga vooral door!
@ Cin, veel succes morgen, oei, 3 dgn thuis dan en niet op gerekend, hopelijk doen ze niet moeilijk op werk of iek melden. @ Klingeltje, jij bent niet de rede van ons evenondersteen liggen dipje hoor, is gewoon toevallig dat het nu met zijn alle gelijk is. een echte herfst dip, lichaam moet wennen aan minder zon. *dikknu knuf* @ Aleentje, volgende week mooi tripje, goed van genieten daarna mag je 8 mnd niet meer buiten spelen.
Hoi cin! Dialoog is soms ook wel prettig hoor Anders krijg je zo'n gekte gevoel Ruggeprik: is beter voor je lijf! Sneller herstel, minder druk op je hersenen, beter voor je hele hebbe-en-houwe-hé! (ik heb happy thee gedronken ) Maar, drie dagen thuis: dat klinkt wel heftig! Jeetje...Weten ze op je werk eigenlijk waarvoor/hoe/en/wat? Ruggeprik valt heel erg mee, ik hou je handje vast! Je voelt een klein prikje en daarna worden je benen een beetje warm. Dan begint alles een beetje dof/tintelig/warm te voelen. Veel sneller uitgewerkt, dus dat is ook wel fijn. Heeeel veel sterkte morgen! We denken aan je!