Nou, rijst is alvast gekookt. Kip staat te marineren, slaatje is gesneden...straks alles door elkaar (behalve de sla dan ) en hoppa!! Nasi! Verder heb ik echt geen reet uitgevoerd vandaag en ik moet zeggen: das ook best wel eens lekker! Voel me alleen wel mega nutteloos zo. Maar goed...ut sal wel
Nou ja!! Zit ik weer (nog steeds) ff te niksnutten op internet....lees ik dit: AD Gezondheid & wetenschap - Ook weinig zin vandaag? Dat kan goed kloppen! (439948) Vandaag, maandag 26 oktober, is de minst productieve dag van het jaar. haha!
Lieve Fem, Als jij woensdag voor mij al het geplande werk doet? Ik heb namelijk vandaag voor 2 gewerkt Maar goed: je hebt het goed gedaan hoor vandaag. Vermakelijke en emotionele berichtjes om terug te lezen. Knuff! @Cin: jeeeuuuh! geen narcose! (In mijn geval misschien niet het beste, want een ruggeprik? Help!) Maar ja, ben dan ook echt een tuttebol in die dingen. Veel succes voor morgen en de dagen erna! @Pix: fijn kunnen bijslapen vandaag meid? @Herfstdipjes: knuff voor jullie allemaal. Ik heb er nog geen last van, vind dit herfstweer juist heerlijk. Die kleuren, die bladeren om door te schoppen! Oké, af en toe wat regen, maar je kunt niet alles hebben. Weinig zon? Ja, maar wel veeeeeel kaarsjes! @NRG, Debs, Miranke, Lau, Gabbel, Kling, Pix, Milk, Gieg, Ppver, Lim, Survivor, Elke: speciale pletknuff. Ik denk aan jullie. @rest: ook heeeeeeeel dikke knuff hoor. Vandaag zolder opgeruimd, kleertjes uitgezocht en weggedaan naar LdH. Speelgoed uitgezocht voor goed doel. Kinderwagen omgeruild voor buggyseat (in ligstand), veel wassen gedraaid en gevouwen, groentehapjes gekookt en ingevroren én boodschappen gedaan. En dan heb ik nóg 100 plannen... Nu eerst de kids halen en knuffelen. Morgen weer lekker speeldagje met ze. Tot later en iedereen veel succes!
@ Fem, das fijn met KLM, vind het goede service, vliegen jullie dan via Sint Maarten? of hebben ze vlieg route veranderd. was aangstoken door Lau der berichtje over kleertjes dus ook nuttig gedaan en kleertjs uitgezocht en op mp en hier op zsp gezet. wat een werk nog http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/171434-meisjes-pakketten-50-46-62-a.html#post5803751 ja zit foutje in moet zijn 50/56/62, slip of the finger
@Cin, so met alleen ruggeprik! Is wel anders dan verwacht maar idd vast beter voor lichaampje. Minder zooi erin! En dan nog 3 dagen thuis, slik, dat was niet gepland. Maar misschien wel lekker om even helemaal tot jezelf te komen! Juud, zo actieve dag heb jij gehad. Goed zo! Small, jij ook al kleertjes uitgezocht en op mp.zwp gezet! Ik heb ze op de zolder gezet voor een hopelijk een 2e. (Alleen als het een jongetje is kan wel heeeeeeel veeeeeel weg want een jongetje met roze jurkjes??!! Nee dankje wel!) @Tisch, hoe gaat het met jou? Mis je hier! @Fem, ik sluit me bij je aan hoor, heb ook geen productieve dag gehad. Is ook weleens lekker!
ha ha ha, nee lijkt me niet een goed plan, jongetje met roze jurkjes wij zijnu klaar, ha dhet nog wel aan zusje gevraagd, maar zij zei dat als ze aand evolgende begint het pas over 4 jaar is, en dan nieuwe kleertjes wilt, ook omdat het dan weer een jongetje voor har kan zijn. en ik dus voor haar niets hoef t ebewaren
Dank voor alle succeswensen, zal wel goedkomen denk ik. Voor wie het vroeg: Ja, op werk weten 2 directe collega's precies hoe en wat, en de meesten weten ook van dagopname en ruggenprik maar die weten niet waarom. Ik heb in ieder geval lieve collega's en verder op 't werk doen ze niet moeilijk gelukkig. Dat zou in m'n vorige baan wel anders zijn geweest! Ik ga nu me nu lekker voorbereiden met de ontharingscreme en het lavementje (GIL!). Tot morgen of woensdag! (Dan heb ik drie dagen om mee te rellen! )
@small: leuke kleertjes zitten er tussen hoor, wat actief ben jij geweest! @juud: nog al zo'n actieveling! @natjes: rustig aan doen staat niet in jouw woordenboek geloof ik of wel? @cin: ruggenprik, dat scheelt wel hoor, met herstellen! Hoe laat moet je morgen?
@miranke en pippa: als onder steen nu even beter voelt, dan jullie gewoon onder steen! Reageren moet geen verplichting zijn, zeker niet in moeilijke tijden. Knuf voor jullie!
Als het goed is hebben wij een directe vlucht. Hmm..nou ga'k twijfelen....ff nakijken. Tot nu toe altijd met KLM gevlogen. Hebben als enige een directe vlucht - en dat hebben we altijd wel als voorkeur gehad.
Lieve lieve female, Bedankt voor je bericht en je meeleven! Ik kan me voorstellen dat het voor jou een soort herbeleven is, en dat lijkt me ook niet makkelijk. Ik weet in elk geval dat toen jij in het ziekenhuis lag ik me vreselijk zorgen heb gemaakt en tegelijk niet zoveel durfde te zeggen uit angst je banger te maken dan je al was. Je lag in elk geval al op de juiste plaats, daar werd ik wel een beetje rustiger van. En natuurlijk was je al verder in de zwangerschap, geen garantie, maar het scheelt wel. Gelukkig heb je prachtige Nikita alle dagen om je heen, daar ben ik zó blij om! Met mij gaat het wat op en af momenteel. Ik herken wel het een paar dagen nodig hebben na een echo om alles in je hoofd weer een beetje op een rijtje te krijgen. De eerste dag is het bijna paniek, de tweede dag veel googlen en zorgen, de derde dag proberen weer een beetje afstand te nemen, enz. En tegen de tijd dat je dan weer beetje gerust bent..... komt er weer een echo! Zucht! Wat ik momenteel zo vervelend vind is dat ik al een aantal dagen last heb van pijn tussen mijn schouderbladen en maagpijn en misselijk. Zo begon het vorige keer ook. Aan de andere kant is mijn bloeddruk keurig, ik geef niet over en alle klachten die ik heb zijn ook te verklaren: ik ben immers zwanger! Afgelopen zaterdag was het wel even helemaal paniek hoor, zo'n bandgevoel weer even!!! Elkeman heeft me toen een bakje vla gegeven en werkelijk waar, maagpijn zakte weg. Nu twijfel ik dus of het een écht symptoom is, of dat ik (gedeeltelijk) psychogene klachten heb. Ik weet het niet! En naar de gyn wil/durf ik niet, want slecht nieuws kan ik nu niet aan. Ik weet het, belachelijk, en iedereen zegt nu "ga bellen!", maar als ik dat doe dan wordt het écht. Snap je dat? Het is niet logisch, ik weet het. En als ik echt denk dat het fout zit ga ik heus wel bellen hoor, geen zorgen. Wat je zegt over "het is mijn lichaam dat wat mankeert, niet dat van de beeb", snap ik wel, maar ik ervaar het anders. Ik vind het juist zo rot dat mijn "waardeloze" lichaam niet eens voor mijn beeb kan zorgen. Die kleine kan er niks aan doen, en ik "verpruts" het voor haar. Ja ik weet, ik ben vaak erg hard voor mezelf. Wat ik wel kan doen is rusten en op linkerzij liggen, je hebt helemaal gelijk. Eigenlijk doe ik dat al sinds ik weet dat ik zwanger ben, ik heb al een slijmbeursontsteking in mijn linker heup! Rust nemen doe ik ook, ik twijfel alleen nog of ik nog die 2 ochtenden moet blijven werken, of daar ook mee moet stoppen. Ergens vind ik dat alle energie naar beeb moet, aan de andere kant is de afleiding ook wel prettig. Jammer alleen dat ik nu net in de sector werk waar de mexicaanse griep zo lekker tekeer gaat, dat baart me nu wel wat zorgen. Over nare dromen: die heb ik niet zoveel, maar ik ben er wel bijna elke morgen van overtuigd dat ik mijn beeb heb geplet . Vanwege de slijmbeursontsteking lig ik wat meer richting buik gedraaid (wel met kussen onder been) en net 's morgens voel ik minder bewegen, dus dan ben ik zó blij als ik even later weer wat getrappel voel! Dopplers krijg ik tot nog toe nu om de 3 weken, samen met een groeiecho in het UMCG. Meer heeft denk ik nu ook nog niet zoveel zin, want de kleine heeft toch nu nog geen enkele overlevingskans. Ik vermoed dat dit met het verder komen in de zwangerschap ook in frequentie toeneemt. Nou ja, dit is ongeveer de update van hoe het nu gaat. Het is een lang verhaal geworden. smak op fem en alle andere meelevers!
Wat heerlijk trouwens, Curacao! Ook moeilijk weer lijkt me, je schoonvader thuis brengen, maar ook mooi!
lieve busmeisjes de laatste tijd is wel anders dan we gewend zijn met elkaar.. Het is ook maar goed dat de roze bus ingeruilt is voor een paarse ,maar het lijkt alsof niet iedereen al hun plaatsje in de nieuwe bus heeft gevonden. Ik dus ook nog niet helemaal, ik zit nog.. maar het komt wel. Afgelopen week is een drukke week geweest ondanks dat ik rust moest nemen. Maar aan de ene kant is het juist goed geweest want ik heb weer wat rust in mijn hoofd.. of in ieder geval het komt wel... Ik moet morgen weer werken, moet gewoon 3 dagen werken deze week, maar gleukkig mag ik 2 uur eerder naar huis. Ik ga de tijd gebruiken om te rusten als ik thuis ben, dus zal niet online zijn in die tijd. Vandaag naar lactatiekundige geweest (2 uur consult) en ik heb heleboel tips gekregen en uitgebreid gepraat. Eva is vandaag ook weer gewogen en ze weegt 5420gam. de regel is bij 5 maanden moeten babies al dubbel hun geboorte gewicht wegen, dus ze is geslaagd over gewicht gesproken, maak ik mij een beetje zorgen om mijn nichtje. die is nu 9 maanden en weeg 6500gram en is 65cm en heeft al sinds april een rechtlopend lijn op de curve. dit is zeer zorgmakend. mijn schonzus gaat binnenkort naar de KA met de kleine meis!Ze geeft al die tijd BV, maar daar ligt het niet aan want zelfs met bijvoeding (volledig groente fruit en brood) naast 8x voeden blijft het lijn recht lopen. Woensdag ga ik met Eva naar de KA, al moet ik zeggen dat we al sinds donderdag (osteopaat)geen infacol geef, ze gaat niet overstrekken en zo huilen meer (zou het toch dan???) en ze komt niet meer 2 á 3 keer snachts maar 1 x.. Ze heeft de wintertijd mooi te pakken!!! met wat extra aanleggen en 1 keer extra in bed smorgens waren we er in een dag! beetje lange bericht maar ik dacht ik laat jullie het even weten.. ben gewoon druk, en tegelijkertijd proberen rust te nemen wanneer ik het kan.. vanmiddag gelukt met bijslapen.. moest eigenlijk gaan bloedprikken (inloop) maar ben niet gegaan.. ik ga nu op bed. morgen vroeg op weer!!!! ben benieuwd hoe Eva het morgen doet met pixman, of er nu verschil in haar gedrag is.. ze is wel in een nieuwe fase gekomen, is ons opgevallen. nou, hou van jullie nog hoor!!! liefs,knufs, smaks...