Goeiemiddag meiden, ik zit met spanning te wachten op nieuws van Cin maar tot nu toe nog niks gehoord.
Als je het over de duvel hebt Sms van Cin: Hallo lieverds, handjes kunnen weer los. Ben volgens mij gecurreteerd en ving iets op van pco. Gyn komt nog maar weet ook al dat ik 2 mnd pil moet. Smak!
Hallo meiden, Knuff voor Cin! Succes meis, vandaag! Ook knuff voor Elke, met haar op en af-stemmingen. Heel begrijpelijk meis, en psychgeen of niet, de symptomen zijn er, dus houd ze in de gaten. Maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te zeggen. Ook knuff voor female, die zo prachtig meeleeft, maar helaas ook een beetje herbeleeft, wat niet alleen maar makkelijk kan zijn. Knuff voor de kindjes die de neusjes vol hebben. Moet niet makkelijk zijn. Bij grotere en serieuze zorgen: HA bellen hè! Knuff voor Pix en NRG, die al zo goed en zo lang hun BV geven. Ook goed dat je er zo achter kunt staan, zolang je maar niemand wil pushen. Knuff voor Eva die het toch langzaam beter lijkt te gaan doen! Maar gewoon naar de KA gaan hoor. Kan helemaal geen kwaad! Small en Lau: raar hè, al die kleertjes die je al niet meer kunt gebruiken? Ik heb ze vooral naar Leger des Heils gedaan, maar de mooiste zet ik deze week nog op MP. Kling, vind je die hazelnoot-capuccino nu echt zo lekker? Maar goed, da's smaak en daarover.... Knuff voor jou en alles wat je nu doormaakt meis! @Me: zo zo, lekker druk dagje hier. Femke is in wintertijd beland, gelukkig. Nieuwe eetschema gaat ook goed, met fruit en groente. Siem heeft steeds meer moeite met het middagslaapje, dus dat kost best even wat energie en aanpassingsvermogen van mij. Verder lekker samen boodschappen gedaan en bladeren geveegd. Ga nu even lekker Italiaanse tosti eten en dan Femke een klein flesje. Dan naar bed en hopelijk heb ik dan een uurtje even voor mezelf... Knuff voor de paarse bus! Met prachtige extra verdieping voor de kids, kids to be en Alleentje!
Och Cin, al weer 2 maanden pil? Getsie zeg, da's ook niet echt fijn nieuws... Hoe was het verder qua pijn? Wel goed te doen, of viel het tegen? Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dikke knuff!
Hi Fem, alles goed hier hoor. We broeden hier richting de 30 weken. Ik word een beetje depri van preggerslijst. Had graag met mijn NNNZ-ers geklept over kinderwagens/kamers net als de anderen toen hebben mogen doen. Maar helaas En dan Cinnie och PCO? Nee he . Schiet niet ooooop en dan weer twee maanden aan de pil. *zucht*
Owja ik las van je man's familie in Su. Dat waren de joodse immigranten toendertijd. Grappig hoor! Ik keek al naar die foto's van de schoonpa en het zag er al ietwat gemengd uit. Fijn dat jullie zijn as gaan uitstrooien in die prachtige warme zee daar. En daarbij ook lekker genieten. Klein poppetje nikita in haar zwembroekje hihihi. Eentje met franjes en frutsels?
Lieve Tisch, niet depri worden meid! We vinden het allemaal ongelooflijk K*T dat we na een jaar nog steeds met NNZ'ers moeten meeleven (om het NNZ, niet om het meeleven natuurlijk), maar we doen het wel. En jij staat niet alleen hè meis? Er zijn meer preggers at the moment. Als je wilt babbelen over MaxiCosi's, kinderwagens en kinderkamers: ik vind het leuk en kan dan alsong een beetje leuke zwangerschapspraat hebben. Heb daar namelijk niet echt aan meegedaan toen ik zelf preggie was. Was alleen maar aan het klagen, helaas. Wil nu dus wel even de positieve kant dunnetjes met je overdoen... Maar bovenal een dikke knuff voor jou en je meis. Jullie doen het toch maar keigoed saampjes!
Cinupdate: Arts is geweest, ze hebben idd curretage gedaan van 'poliepeus endometrium'. Vandaag nog beginnen met pil. 2 strips, zonder stop.
@PCO: moest het ff googlen, geef ik toe. Cin...Nee zeg dat is niet wat je wilt! En al helemaal geen pil! Hoop dat de ingreep (zo goed als het kan) is meegevallen! Dikke knuffel voor joe! Tisch, mok? Ja, we gunnen alle NNZ-ers ook zo graag de kinderwagen/kamer praat...maar als je wil mag dat ook met ons hoor. Ik heb nog steeds een kinderwagen en kinderkamer Familie: roots van ramon liggen in suriname (oma), curacao (vader en vader's familie), aruba (daar is hij geboren en heeft hij 16 jaar gewoond), maar ook helemaal tot in spanje.(voorouders) Zijn moederskant is echt zo hollands als maar zijn kan Vandaar ook de witte bekkies en rossige haartjes af en toe Als we op de stranden zijn onder de palmbomen, dan staan die antillianen toch altijd vreemd te kijken als er vloeiend papiamento uitkomt bij hem
@tisch, jaaaa ik wil ook wel lekker meebeppen over kinderwagens kamertjes rompertjes hydrofielluiers ******* Kommaar dooorrrrrrrr @kleertjes, ja vind het heel leuk die pakketjes alleen is het zo jammer dat je dan soms net weer in ander jaargetijde zit. @fem, jaa mooie gedachte as uitstrooien op Curacao. @pip, was texel leuk??? Verhaal kan je ook altijd kwijt op mmm als je het hier niet neer wil zetten he, knufff voor zorgen! Knuffffffff voor allemaal.
grappig trouwens, moet ik ineens aan denken...toen ik zwanger was, was (vooral bij mijn moeder in zo'n Drenths dorp) dé grap: "Ja, mijn dochter...tja...ongetrouwd zwanger van een antilliaan" Haha! De reacties!
Jullie zijn lief hoor meiden. Het voelt alleen niet goed aan, ik kan het niet uitleggen. Het is bijna een soort van niet gepast. En ja ik zie Elke en Jed staan maar ik vind het gewoon rot dat Elke niet kan genieten van deze tijd. Ze durfde het net een beetje aan toen.. JD is aan het bijkomen van de eerste zware maandjes denk ik En dan Miranke, Kling, Ppvr, Gieg. Gewoon zo BOEM achter mekaar. Tis niet niks, gewoon vreselijk klote!! En de anderen tot nu toe NIKS! Grrrrrr Maar thnks voor de steun. Ik zal zeker een foto laten zien van mijn nieuwe aanwinsten op MMM. Gheheh ze zijn alleen nog niet geleverd. Goh wel weer goed nieuws van Milky met die 73 miljoen. Jeetje mina zeg! Ben weer beetje heppier