Nou ja, hij is geboren op de antillen en heeft daar de eerste 16 jaar van zijn leven gewoond. Op school is het allemaal wel nederlands, maar 'op straat' en met zijn vriendjes was het veelal papiamento. Kinderen leren dat natuurlijk heel snel. Denk dat er wel wat woordjes doorkomen hoor De helft van de familie spreekt ook papiamento, dus er zijn nogal wat momenten dat je ermee in aanraking komt. Verjaardagsliedjes enzo Denk eerder dat we nikita Engels zouden leren dan papiamento trouwens...kom je toch verder mee.
nikita/fem: ah gossie, verkouden/ziek?! dikke snotknuffel dan maar. helpt de zoutoplossing al een beetje? Lijkt me wel lief hoor, zo'n kleine meid lekker papiamento praten , haha. nrg: hoe is het met jou en milan? leuk je weer even hier te zien! En die foto in de banner: BRILJANT! survivor: niet spannend bij jou? ojeetje, hoop het toch hoor! leo: was het gezellig bij vriendin? ook wel eens lekker om zonder je meisje op pad te zijn, of niet? bowen: hoe gaat ie bij jou vandaag? cin: neeeeeeee. balen zeg. PCO verbaast me niet, gezien je anders zo lange cycli, maar dacht dat juist clomid dan ook de behandeling is?! wel flink *%$#@ dat je nu weeeer aan de pil moet... weet je ook waarom? meer cystes, herstel na operatie? Fijne is wel dat je nu weer helemaal schoon bent van binnen, klaar voor ontvangst van beebje. Maar hoe voel je je er nu bij? Tevreden over plan de campagne? Of vooral onbegrip? Juud: alles weer in wintertijd, mooi! klinkt weer als een druk, maar tevreden dagje. Tisch: ik hoop snel met je te kunnen meepraten, begrijp wel dat het lastig is met zo weinig preggers in lastige situaties! Hoe is het eigenlijk met kinderwagen en kinderkamer? websites? Smallie: hoe gaat ie? Hier: alles goed. zaad supertevreden over, verder fijne aanpak in het zkh etc. Zie mmm voor meer info Volgende cyclus aan de gonal-f!
Fem je komt met Engels inderdaad verder ghehe, maar ze zal denk ik vanzelf wat dingen oppakken. En alhoewel kindjes het zelf niet praten verstaan ze het wel heel goed. Ik ben benieuwd in hoeverre ik het Sranan (surinaams) overbreng op mijn kleine. Ik kan het ook weer niet zo vloeiend. Meestal gaan we surinaams praten als we een sappig verhaal willen vertellen. Dan komt het toch net wat anders over Milkh ik ga later op MMM. Zit op werk nu. En je bent lief! Misschien richt ik ook een Tisch-hoekje in op MMM dan staat bezoeken vrij ofzo. En dat woordje endometrium mmm dat vind ik echt minder om te horen. Ik ben ook benieuwd waarom ze 2 rondes aan de pil moet. Het lijkt alsof ze daarmee een menstruatie willen voorkomen. Tis wel zo dat weefsel welke loskomt bij een menstruatie bij mensen met endometriose ook naar de buikholte schiet en daarmee verklevingen kan veroozaken i.p.v dat het naar buiten komt. Maar goed even niet op de zaken vooruitlopen. Even afwachten wat Cin te vertellen heeft. Ook niet fijn voor haar, moet ze ook dit weer gaan verwerken. Knuff Cin!
so, benk weer @milk: 73 miljoen, das super! gefeli, toch wel een opluchting he. en en, weet je ook alles van categorie A t/m D en hoeveel % normaal gevormd? ik denk t nie? maar HA, met 73 miljoen is dat ook veel minder interessant. smak!! @nikita: hoest nu met lieve nikita? helemaal uitgeteld, t schatje? @female: en hoest met joe? machteloos en sneu he.. knufje! @cin: heb al uitvoerig heen&weer gesmst, tis geen PCO hoor! gelukkig maar! echter, iets van endo is ook klote, alleen.. als het nu weg is zou het geen problemen meer hoeven geven, hoop ik? ik vind 2 maanden pil wel echt sjit en klote en huil, waarom zou dat zijn? moet alles even tot rust komen in baarmoedertje en eileiders? gok ik? herstel? knufknufknufje.. waarom moet t niet alleen lang duren, maar ook nog zo moeilijk/pijnlijk zijn bij een aantal... nou ja bij iedereen geestelijk trouwens, en dan bij sommigen ook nog lijfelijk... GROMMMMMSTAMP! @limme: hoest daar? @tisch: ik snap joe. je wilt leuk gillen over alle beval/beeb/zwangerdingen, maar ten eerste is er niet meer zo'n zwangere ' overmacht ' tegelijk, ten tweede is elke huil en jd weg, en nou ja.. dan ook nog die NNNZers.. ik snap, ik had t ook meteen toen ik zwanger was.. maar toch, ik hoop dat je er wel over kan gillen, dat moet hoor. ik mis sowieso jouw spicy talk! en de mamatobetalk... misschien op MMM sowieso? mamahoekje maken? en alle tips en tricks van de almama's opslurpen? smak! @bow: hoe gaatie schatje? @juud: JA ik vind die hazelnotencappu heel erg lekker! laat me raden, jij niet? @elke: hoe was werk en sport? trouwens, ik vertrouw er helemaal op dat als je echt alarmerende dingen voelt/denkt, je belt. @rest: stofzuigen, boerenstamp(voet)kool maken en hemaworst en en... ben krakerig (rug) en voor de rest druk met allerlei on-baby-ige dingen. fijn wel. mis kattekind onwijs, leidt lekker af. en ach, over een week alweer dussel? we zullen zien... ben er vrij blanco onder even... martini bianco smak
nou, cin smste dat ze PCO op had gevangen, schrik, maar het bleek een andere term (endoblabla) te zijn geweest. ik wil niet verklaren dat ze t niet heeft, ze zal t zelf beter kunnen uitleggen, maar in elk geval is ook niet gezegd dat ze het wel heeft. ik denk persoonlijk van ni, want meestal heb je dan heeeeel veel eitjes op weinig stimulatie gets wat een onzekerheid allemaal he nou ik ga nu dus ECHT zuigggggen smak!
meiden, ik ga jullie een beetje geruststellen over dat moeilijke woord van cin. endometrium= epitheel/bekleding van de baarmoeder. Dus dat moeilijke woord wil niets anders zeggen dan dat er poliepen in de baarmoeder zaten (wat natuurlijk niet goed is), maar het is geen endometriose! heee, daarwaszeweer! zaad is zeker opluchting, zo goed (A en B samen, was ongeveer 71% (153 miljoen totaal, dan volgens mij 71% goed beweeglijk en na bewerken 73 milj over ofzo)) Onbabyige dingen zijn ook goed, zeker met biancootje erbij! Lekker aan de stamp dus vanavond? Hier lekker zelf pizza maken (met heeeeel veel blauwe kaas). Heb je voor kind al posters rondgehangen, misschien dat iemand kattekind gezien heeft? Over weekje dussel dus, duimnagelbijt met je mee! beetje bianco/blanco erover mag wel hoor. Maar is het omdat je er even niet mee bezig bent in je koppie, of omdat je er niet veel van verwacht? jilzsmak! (eindelijk een alcoholisch drankje dat ik lust...)
mmmmm, cin iets opgevangen met endobladiebla... Hoop dat het gewoon endometrium is en niet endometriose!
@dokter milk: jij hebt het helemaal goed verwoord/opgevangen denk ik, wat betreft cin! @cin: kom eens vertellen als je weer kan, we zitten hier maar te roddelen over jou (uit goed bezorgd hart, je weet he) @milk: superscore, hopsa, hoofdstuk ' zorgen om milkmanzaad ' kan de prullenbak in! en zo werken we lijstje af... en jullie ondertussen elkaar... en hop.... blanke milkebeeb! @NNNZers: we moeten echt even een eindspurt maken hoor voor 2010. de lijst NODders is @*^#*($@&_( langer dan die van de preggers, mok, huil! @milk: ik ben blanco omdat ik geen volle actie hoef/moet doen momenteel. een maand geen spuiten en tellen en echoen, dat scheelt een boel. wat betreft cryootje, blanco wegens geen ervaring, en wegens ' 1 is niet 2 ' (echt jammer) maargoed. december weer vol aan de bak, indien nodig... @milk: jilzzz is lekker he! alleen mind you, je klapt ze weg als waren t spa apples, tot je opstaat! hier maar even een roseetje opentrekken denk ik. wel verdiend na stofzuigactie (mm, eigenlijk niet, want moet verder met bovendiepingen mok) heeft iemand iets van mil gehoord trouwens, qua nod enz enz? @surv: ik duimmmmm! echtzoef.
@Cin, hmmmmmm 2 maanden pil!!!!! Dat willen we niet, kl*tezooi! Wel fijn dat operatie goed is gegaan! Hoop dat we snel wat van je horen! Dikke knuffel! @Milk, 73 miljoen!!! JOOOOOEEEEEEEEPPPPPPPPPIIIIIIEEEEEEEE!!! Wat fijn! ga zo op mmm proberen bij te lezen, doet even lastig met opkomen. @Tisch, hele hele dikke knuffel voor jou! Roep toch maar over babydingen, wij willen heel graag weten wat je allemaal boor kleine beeb in jouw buik aanschaft! Ik snap wel waarom het moeilijker is maar jij bent wel echt zwanger en dat heb jij ook heel erg verdiend! Jij had het liefst nu ook met anderen meegeleefd, laat ons daarom maar met jou meeleven! Smak! @Kling, ik duim echt wel weer hard voor je hoor! Ook al sta je zelf er wat meer blanco tegenover! Lieverd! @bijkletsen was erg gezellig!!!! Vriendin gaat proberen voor 2e!!!! Milk, idd even zonder kleine meisje op stap is ook wel lekker. Kun je je echt focussen op vriendin en geen (schattige) afleiding.
Hai lieffies, wat een speculaties allemaal, hihi. Arts die langskwam heeft het niet over pco gehad, maar over polypeus endormetrium. Pco kon ik wel opgevangen hebben want er stonden 3 studentjes bij en die mochten ook wat roepen. Waarschijnlijk heb ik dat gehoord Iig: Ze hebben curretage gedaan om de baarmoederwand glad te maken. Pil moet ik nemen voor herstel én omdat ze niet willen dat ik weer zo'n lange ronde heb waarin het dus weer terug kan komen. Dat was de korte uitleg, de lange krijg ik van de gyn (heb gevraagd om een ander en dat was geen probleem) op *tromgeroffel* 3 december. Ik denk dat ik daar nog maar even achteraan moet bellen ****** Dank voor jullie handjes en het hele verhaal van vandaag komt misschien later vandaag nog wel op mmm (zal eerder morgen worden) Ruggeprik was trouwens prima, meeste pijn heb ik eigenlijk nog gehad van het infuus dat niet lekker zat
lief cinschatje! fijn dat je zelf al komt vertellen hoe en wat. de pil is dus inderdaad om de boel de kans te geven te herstellen? en, zou het hierna dus helemaal klaarrr voor beebgebruik moeten zijn? (vraag van klingel voor op je lijsje ) 3 december? ja daag! dat kan echt niet. got, wat doen ze toch hard to get daar he. hoe voel je je verder? mentaal ook? dikke knuffffff terwijl ik spekjes bak.
3 december is wel prima hoor, ben toch aan de pil, maar ga uiteraard wél bellen om te kijken of her eeeeeeerder kan ****
Oh, en ik voel me goed eigenlijk, ook mentaal. Misschien komt de dip nog (vanavond bij de eerste pil bijvoorbeeld). Maar ook opgelucht dat er weer een obstakel uit de weg geruimd is. Ga nu weer lekker even banken, zit niet lekker met laptop op schoot
Hee Cinnie, leuk dat je zelf al komt melden! Gelukkig hebben we het redelijk goed begrepen en moet je aan de pil 'for the good reasons'. Dus straks lekker glad-klaar voor beebje baarmoederwandje. Mooi zo! Hopelijk ben je snel over de verdoving ed heen en heb je nog wat aan je drie daagjes niet werken