kwartet! haaai! @bow: wek, drukke boel! maar wel leuk, een keer proberen he? (voor niet te lang?!) @cin: mok, pil. maar hoera, hierna alles schoongladklaar voor cinnebeeb. verveel je je al? *** gamaar lekker rustig an doen nog even.. filmpje kijken? pruttel? @elke: tuut&piep! komende week sowieso megaveel controles jij, buhhh! schrap dusseldorf maar hoor, je zou er het heen&weer van krijgen! @hier: temp megalaag, ik vrees voor sneakyvroeg ei! (trots dan!) even kijken wat ik hiermee ga doen, behalve laten dekken... denk ovutesten, misschien morg ook antiek.. @tisch: iedereen roept t.. dus kom alsjeblieft door met die swingin' sabbeldoekjes en groovy grabbelspullen! hoest met schoonsus? schrikken zeg,, brrr ook voor jou omdat je ook meer enge verhalen kent.. maar idd, 36 weken = safe pfoe! @suvr: wit, shit! hm.. nog 3 dagen, maar toch. net als elke was ik na witte test altijd alle hoop kwijt.. knuf! @mil: dip ja? al/nog rare (schouder)pijnen? smak! @gieg: hoest met giegmeis? @female: hoes joe en hoes nikita vandaagje? @iedereen: dagelijkse smak, met weer een voorzichtig gilttertje erbij.. je moet toch wat.... smak!!!!
@mexi griep: hmm, paar mensen bij klingmans bedrijf hebben t ook.. beh! @gieg: maar, ga je enting halen voor januari??? zoeff
vaccinatie: ik haal hem nooit dus deze ook niet heb nl tegen alle verwachtingen in nooit griep. 1x ooit gehad en je raad het al, 2 mnd nadat ik voor de eerste en laatste keer de griepprik nam. was vanaf het moment vd vaccinatie al niet lekker. maar denk dat het voor iedereen verschillend is.
@ Klingel: Met Giegdochter gaat het wel goed Vrijdag moet ze weer naar het zh voor een 24-uurs ECG. Of ik die inenting ga halen weet ik eigenlijk niet......... Ik was het wel van plan, op het moment dat ik ongesteld ben (gyn hoopte dat ik hem niet hoefde te halen omdat ik dan zwanger ben), maar nu ik lees dat je niet met een kinderwens de prik mag halen twijfel ik weer. De gyn zei dat je beter de prik wel kan halen, omdat het erger is als je de mex.griep krijgt tijdens de zwangerschap. De gewone griepprik heb ik al gehad, samen met Giegdochter.
Kan griepprik hier op wek halen, maar is niet voor Mex.griep..... die wil ik juist wel, die prik dan natuurlijk gister druk dagje, pff, maar heel door gekomen. Kleine meid is verkouden/snottebellen en heeft sprongetje Marije is ook beetje ziekjes, beetje diaree en ook uit der doen. Maar wat zijn het toch schatjes. Wil ze het liefst de hele dag knuffelen @ Cin, ik hoop dat komende 2 wacht maanden het antwoord is... na schoonmaak en herstel, helemaal babyklaar @ Klingeltje, haat sus weer mee, Aleentje halen?
Ik heb net toch nog even gebeld naar de huisarts en die had gister nieuwe informatie gekregen. Als je een kinderwens hebt, moet je je niet laten inenten tegen de mex.griep, dus ik laat mij toch niet inenten en kijk desnoods in januari wel of ze nog vaccin hebben en of het dan nog kan.
domme vraag: beschermt gewone griep prik niet (beetje) tegen mexi griep? nee zeker he... ik begreep dat je m in de 1e 3 maanden als zwanger niet mag hebben.. buh lastig he! @small: hee liefje! smallmeisje springt? knufff voor haar, en ook voor jou! wat betreft aleeentje ophalen: ik zeg net tegen sus, volgens mij is dat VEEL te druk en te eng en te veel allemaal in deze voor haar drukke week. maar ze moet t zelf weten, mn vorige veto werkte ook totaal niet! @schilderij: ja ik kom smak op bus
Ja zij krijgt wel de inenting Niet dat ze daar zelf blij mee is, maar ik wel! Normaal gesproken laat ze zich alleen prikken als ik ook wordt geprikt, dus we moeten even gaan kijken hoe we dat gaan doen.
Geen domme vraag, want dat vraag ik mij ook af! Ik verwacht eigenlijk dat het niet beschermt, maar ik weet het dus ook niet zeker.
Hi meiden, Schoonzus is nog gewoon thuis. Het is nog in de beginnende fase en hopelijk blijft het zo. Ze moet om de 2 dagen naar de vk. Morgen spreek ik haar uitgebreider hierover. Ik weet nu dat je zoiets serieus moet nemen. Ik merk steeds meer dat echt niet veel mensen hier iets over weten. Ik ga snel gillen over van alles. Spullen worden over 2 weken geleverd en tischman gaat plafons en vloerplinten morgen plaatsen. Daarna fotooo. Ik was vanochtend naar de vk. Bloeddruk netjes 110/65. Beebje ligt met hoofdje naar beneden. Ik mocht ook even haar hoofdje voelen . Tis een schatje, ze schopt zo lief en slaapt wel veeeeeeeeeeel. Vk vond mijn buik heel mooi ghehehe hoor ik wel vaker *trots*. Ben nu wel 11,5 kg aangekomen maar no worries. het smaakt allemaal heerlijk. @Milla: dikke pre-nod knuff @Fem: hoes met Nikita vandaag? @mex griepprik: twijfel twijfel. Ik heb het gevoel dat lijf sterk genoeg is. Ik voel me beter dan voor de zwangerschap. Maar tja je weet et maar nooit. Dus ik moet hard nadenken.
milk wow 73 miljoen! Was milk man niet beetje trots daar op? Nu hopen dat het volgende maand gaat lukken met spuiten en dat super zaad! Cin fijn dat het goed is gegaan gisteren. Wel balen die 2 maand pil, maar dan is je lijf wel helemaal ready to go! Hoe gaat cin man met dit alles om? Kling hoe gaat het met je? Hoe is het nu met aagje broertje? Verkouden kindjes dikke knuf. Mama's al een ui naast het bed geprobeerd! Bow succes vandaag met 3 kids! Hoop dat ze zich rustig houden hi hi Elke knuf voor jou vandaag! Hier gaat het wel goed. Kleine man had gister hang dag en wilde alleen maar tegen me aan kruipen. Heb dat dus ook maar lekker gedaan met hem. Met mij gaat goed, wel moe maar dat hoort er bij. Natjes man is gelukkig deze week nog vrij, was rustig op zijn werk. Keutelen lekker door zo. Wordt wel beetje gek van schoon zusjes, willen zowat elke dag langs komen al dan niet via domme smoesjes. Natje man is het ook zat en heeft bezoek verbod opgelegd voor deze week. Ha ha Oh ja tisch kom maar met de baby praat! Fijn dat vk ieder geval goed was! Hoe groot wordt ze geschat bij de geboorte? Hebben jullie al kinder wagen?
Hoi schatties! Ik heb een glittertje gezien van klingel En lekker met schilderijte bezig? Goeso! Hoop mooi! Nikita heeft goeie nacht gehad! Paracetamolletje was wel een goeie beslissing denk ik. Snottebellen zijn al véééll minder! Luieruitslag is ook al minder. Halloween: Gaaafff! We hebben net een beetje inkopen gedaan. Heksenhoed voor mij, gekke bril voor Ramon, duiveltjes diadeem voor Nikita. Heks voor het raam, grote zwarte spin en de pompoen hebben we klaarstaan om uit te gaan hollen. Leuk leuk leuk De hele buurt (nieuwbouw, dus het zijn nu nog maar 2 straten) doet er aan mee. Kids gaan ook echt verkleed allemaal langs de deuren. Heel leuk, heb er helemaal zin in. Elke: vind het lief dat je elkeman ook laat lezen! Voor hem moet het helemaal een machteloos gevoel zijn... En vandaag dus heel de dag weer zo'n apparaat aan je arm....bleeéhh Maar: jij gaat natuurlijk een mooie bloeddruk laten zien, 24 uur lang! So! Smallmeisje ook snottebel? Het heerst....hopelijk springt ze snel er doorheen! Ehm, rest knuffel! Nu koffie en dan zo paspoorten ophalen. Ook nikita's eerste paspoort. Net echt
Tisch, nekharen gaan iedere keer overeind staan als het woordje 'zwangerschapsvergiftiging' voorbij komt! Heel veel sterkte voor je schoonzusje!
Nee helaas gewone griep prik is niet goed genoeg voor mexigriep. @ Klingeltje, heeft 2 kanten heh, misschein even lekkere afleiding voor sus. En ze wil het bovendien heeeel graag, kan geen veto tegenop Is voor jou ook erg fijn dat je niet alleen hoeft. @ Female, ja hier ook snottebellen, flink in de weer met neuspeerje en zoutoplossing. Denk morgen weer met Luuf beginnen. Lonneke had van de week de duim ondekt, zoooooooooo lief Zet ik foto van op mmm
@Small: Wat schattig! Ze weet alleen nog niet waar ze de rest van d'r vingers moet laten met duimen, haha. Lief! @Natjes: Cinman baalde een beetje (veel) van de twee pilrondes maar nadat we samen besloten hadden dat het 'maar' 6 weken was, en dat een héle maand geen zh ook wel eens lekker was, had hij ook z'n posi vibe weer terug. Ik denk dat er stiekem ook wel een stukje opluchting bij is voor hem: dat het dus niet (alleen) aan hem licht. Dat wisten we eigenlijk al wel maar dit was wel de bevestiging. Het is een lange weg naar een kindje, en we zijn er nog niet, maar we komen er wel nóg sterker uit. Cinman heeft inmiddels ook zijn bazen en collega ingelicht. Bazin had al een vermoeden, baas heeft zelf een tweeling na IVF (en een derde kind dat vrij snel na de tweeling via de natuurlijke manier 'tot stand' kwam). Collega schrok vooral en realiseerde zich volgens Cinman ineens dat je zoiets meestal niet kunt plannen. Gets wat een lang verhaal weer @Smallie: Kindjes ook al verkouden? Arme meiden! En arme mama! @Fem: Fijn dat Nikita al weer een beetje beter is. @Tisch: Is schoonzusje wel rustig thuis, of zou ze liever in het ziekenhuis zijn?