bedankt voor jullie lieve en begripvolle reacties! @tisch: Onderdruk 95 is wel te hoog ja, maar als het hierbij blijft valt het erg mee hoor. Rustig op visite gaan kan misschien nog wel, als ze nu maar niet net als de halve bus haar hele huis nog even op de kop zet. Wat een vlijt hier! @small: wat goed dat je al allemaal pakketjes hebt verkocht! @tischa: nee, wanneer wél aan de bel trekken is niet duidelijk, want bij deze kwalen moet dat wel, maar er hoeft dus niks mis te zijn. Lastig he!
Ja ik was net aan het googlen (jaaajaa i know ) en 95 valt inderdaad mee als het hierbij blijft. Mmm zal het dan uit voorzorg zijn dat ze bij gyn is? Ik hoop niet dat ze het erger maakt dan het is want dat zou ECHT niet leuk zijn. Ik laat het maar even los. Elke het lijkt me zeker lastig. Maar ja ga inderdaad niet denken dat je een aanstelster bent ofsow en doe wat nodig is. Ghehe maar dat wist je al toch goh beeb hier is even druk. Misschien voelt ze dat ik een beetje stresserig ben (wegens scriptie). "Nog even kleine meid en dan gaan we zo relaxen" Tis ook niet zo goed eerst hele dag werken dan nu scriptie.
@zuurtje: heeft je nieuwe hobby soms iets te maken met je nieuwe strijkijzer? @tischa: 95 is echt nog niet zo hoog, maar wel verhoogd. Het hangt natuurlijk wel wat af van wat anders haar onderdruk is, is die 60, dan is 95 weer wel echt te hoog. Maar: als ze het niet vertrouwen nemen ze je echt op of schrijven ze strikte bedrust voor. Zolang dat niet gebeurt, kun jij vooral vanwege je scriptie stressen. Geef discobaby maar aai over de bol van mij!
En dan heb ik er nog een hele hoop d/t fouten uitgehaald. Heb het al gezegd, maar heel goed dat je naar gyn bent gegaan. Volgende keer (die er niet gaat komen!) niet meer wachten tot je zó bezorgd bent dat je jankend moet bellen, doosje! @Tisch: Knap van je dat je ook nog scriptied na je werk, maar wel goed op jezelf passen hè! @opruimende busmeisjes: Jullie mogen best een weekendje langskomen @verveling: mjah. Heb me uiteindelijk niet echt verveeld, maar als het aan mij lag ging ik morgen gewoon aan het werk. Maar goed, kan altijd nog bellen of ze een vertaling ofzo hebben liggen die ik thuis kan doen. @zuurtje: waarom vertel je dan niet wat over je nieuwe hobby, want op alleen 'koekoek' heb ik niet echt een reactie.
mijn nieuwe hobby is breien ik ben nu een sjaal voor zoontje aan het maken en daarna eentje voor mijn prinsesje daarna wil ik me aan een trui wagen, als dat goed gaat volgen er nog ik ga mijn bedje opzoeken slaap lekker iedereen
Pffffffffff! Ik word gek van mmm, gooit me er steed weer vanaf als ik reactie wil plaatsen of naar volgende blz, wil gaan. Schiet niet op! Zuurtje, ah breien als nieuwe hobby! dus jouw kids lopen er straks lekker in een warme eigen gebreide sjaal bij! Leuk!
Kijk, als ik zou gaan breien zou ik misschien in 2013 een sjaal afhebben, hihi. (Ik kán breien maar ik maak nooit wat af)
Hahaha Cin wat een zelfkennis. Ben ook zo Maak alleen dingen af als het moet of het duurt vreselijk lang.
oooooooooooooooh! Elke! Ik raak helemaal in de war van jouw opmerking. 't Is wel gewoon inliCHten, maar waar sloeg die opmerking van jou dan op? *snapt het niet meer*
Elke: Heel goed dat je bent gegaan! Als je zulke klachten voelt dan schrik je je natuurlijk de pleuris! Je bent absoluut geen aansteller. En denk d'r om, dat als je weer zulke klachten hebt - dat je ze niet wegwuift onder het mom "vorige keer was het ook niks...." Elkeman: sleep haar mee hoor! Liever tig keer teveel.... "We hebben spoedlabje!" ...ja, binnen een half uur uitslagen. Ze hebben het bij mij zelfs ieder half uur gedaan op een gegeven moment. Dan kwamen ze weer "spoedlabje" afnemen. Had geen armen meer over Ik ben héél blij (ja dúh..) dat het allemaal oke was! Groeiecho's hebben alleen zin als je die om de 2 weken doet, dus das logisch dat ze die niet gedaan hebben, maar wel fijn dat je een 'gewone' echo hebt gekregen en die kleine weer even hebt kunnen zien! Weet je, je kan beter 'even' naar het ziekenhuis gaan en direct geruststelling krijgen dan dat je je dagen lang zorgen maakt of het nou wel of niet wat is. Ze zijn er voor, ze doen het graag voor je! Je doet het goed meis Dikke knuffel!
Nikita is d'r moeder aan het pesten. Al 2 dagen drinkt ze heel moeilijk. Vandaag heeft ze misschien maar 350 cc gedronken...en al 1 droge luier Tuttebel! Gister dronk ze ook al zo slecht...
@fem: wek, tuttelbellenikita? eigen willetje? opzich mooi, maar wel lastig als t tegen haar eigen bestwil in gaat! hoest met de snot(tu)tebellen? @cin/elke: pies! ik zag t licht ook! maar ik dacht nog zo, laat ik er niet over beginnen! @zuurtje: breien? vind je dat leuk? ieks! maar, smaken verschillen, zie juud en de hazelnoten! @cin: jij al een hobby gevonden, naast je werk missen? echt niet dat jij morg iets gaat werken, veto! lekker hier rellebellen, en rustig an doen met gehysteriede baarmoedertje! so! @bow: ben je? @leo: ha, alles opgeruimd op zolder? wat GOE! en hoe gaatie verder met jou en lieve leobaby? @nrg: nou was je er een paar dagen gelee even toen t over bv ging, maar nu ben je weer weg? ik wil graag weten hoe alles gaat, en dan vooral de vrijdag....
@Fem, wat vervelend dat Nikita zo slecht drinkt! Denk je eraan dat als ze paar dagen minder dan 500 cc drinkt ze dan vitamine d druppeltjes moet. @Lieve Nikita, drink maar snel je melk weer op. Ik weet dat je verkouden bent en daardoor misschien niet helemaal lekker maar je melk gaat er weer voor zorgen dat jij je lekkerder gaat voelen. (en je papa en mama vinden het ook heel fijn als je goed drinkt ) @ Milla, ik vergeet heel de tijd op jou te reageren, dikke knuffel voor jou! Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor de komende onderzoeken, nu wordt dat ook weer echter. @ Kling, ja lekker opgeruimd! Het gaat hier goed, nu lekker vakantie dus dat is altijd fijn! EDIT: ik moet eerlijk zijn. heb nog veel hoofdpijn en ben veel moe maar doordat het nu vakantie is en ik dus niet hoef te werken gaat het nu goed. Met kleine meisje gaat het ook echt super goed, mijn vrolijke lachebakje! Vandaag de kinderwagen omgebouwt tot buggy, wat gaat het toch snel! @Cin, idd niet gaan werken. Geniet maar eens even van de rust! Zo, ik ga mijn bedje opzoeken. Lekker vandaag verschoond bedje, heerlijk!
ahhh lekker he een vers bed, dat is echt sooooo heerlijk! gaak morgen ook maar doen! (of zal ik wachten tot na ei ) PETS klingel! PETS terug, i'm back!!! goed trouwens dat je eerlijk edit dat je hoofdpijn hebt, oftewel, dat t niet helemaal goed gaat. boeh! wel fijn dat je even vrij hebt, of kan het daar ook van loskomen? dat je nu tijd hebt om dat te voelen zegmaar? knuff op pijn! slaaplekker allemaal! ik ga afsluiten! KNUFFFFFFFFF
Cin mag NIET gaan werken! So dan heb ik ook mijn bijdrage geleverd. Over piesss gesproken, de laatste tijd pies ik wat vaker spontaan in mijn broek dus laat me niet lachen (letterlijk!!!) Leo het gaat snel he met die kleintjes. Moet eerlijk zeggen dat ik nieteens de buggy heb bekeken toen ik kinderwagen kocht (mutsy transporter). Niet zo handig eingelijk So 2/3 deel hier bijna klaar. Morgenochtend meer want ik ben kapoet. Ik ga douchen. Trouwens kling had je antiek gebeld over misschien snel jumpend eitje? Krijg je echo ofsow? Allen slaap lekker.
@kling: pets op je billetjes of nee ik zal dat maar aan klingman overlaten. Jullie lijken me wel dat soort mensen