En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ohja, ik ging ook naar bet.

@tisch: doe je wel een beetje rustig an met die drukte?
    mooie contradictio in terminis he!
    enne, als ik kan helpen met scriptie, gil maar! ik lees met liefde (en voeg hier en daar een gilletje toe)

@tisch: ovutesten zijn nega, dus ei nog niet in de buurt. gelukkig maar!

SMAK

2. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Na lange tijd maar weer eens een reactie. Met een kop koffie teruglezen en een word documentje open zodat ik tijdens het lezen gelijk een reactie kan geven.

@ Milk, wow zoveel geweldig zwemmende zaadjes! You go girl!!

@ Tisch, jij lief! Niet willen praten over aangeschafte baby-spulletjes om ons te sparen? Hoeft niet hoor lieverd, ik vind het juist leuk om dat te horen. Daarbij doet me dat ook niet al te veel pijn. Tis meer de zwangerschappen die allemaal eindigden in miskramen, tenminste voor mij.

@ Wintertijd, heb er zelf een beetje moeite mee. ’s Avonds erg vroeg, extreem moe. Zal wel door het vroeg donker komen.

@ Mexicaanse griep, is het n iet allemaal een beetje overtrokken? Vriend van me heeft het gehad, was vervelend, maar was gewoon een erg heftige griep. Ik laat me in ieder geval niet enten, heb juist vaak het idee dat je van enten juist ziek wordt.

@ Kling, ben best een beetje benieuwd naar je kunstwerken. Kan je die niet laten zien???

@ Breien, volgens mij is dat weer helemaal hip? Hoor er veel mensen over. Ikke niet, ik kan en wil dat niet.

@ Poets, gisteren enorm druk geweest hier. Huis van boven naar onder schoongemaakt en ’s avonds helemaal kapot op de bank gelegen. Maar wel voldaan!

@ Ovulatietesten, na miskraam was hier ovulatie ook een week later. Cyclus daarna was alles weer normaal.

Verder………weet niet zo goed wat ik moet.

Ik kreeg van de week een brief van de studiefinanciering. De basisbeurs en aanvullende beurs wordt per 1 september 2010 stop gezet. Ik heb dan vier jaar studiefinanciering gehad voor de pabo. Heb nog wel een brief verzonden naar instelling dat ik door overlijden paps en door alle dingen rondom het zwanger worden een studievertraging heb opgelopen van een jaar en gevraagd of ik toch nog een jaar langer beurs mag krijgen.
    Ondertussen wel enorm aan het denken geslagen. Wat wil ik nu? Wil ik een baan (nu al) en de pabo in de avonduren afmaken of ga ik een bijbaantje nemen om nu even wat opzij te kunnen zetten.
    Probeer nu een baantje te vinden voor de avonduren, maar dat valt nog niet mee. Aanstaande maandag begin ik met de stage voor drie dagen in de week. Ga ik fijn voor groep 3 staan. Is naar mijn idee de meest geniale groep uit het basisonderwijs. Enorm leuk, maar ook zwaar om dan een baan erbij te nemen. Pfffffffffffffffffff, ik word moe van mezelf.
    Wel ga ik in januari een cursus tot nagelstyliste volgen. Altijd al leuk geleken en nu wil ik het toch echt gaan doen. Kan ik ook een leuk centje bijverdienen. Alleen moet ik dan wel eerst even 2.000 euro investeren. Maar ja, na 16 weken heb ik diploma en kan ik gaan verdienen.

Hoop gedenk en weinig geslaap hier!

@ Paardje, ik kom er aan!

@ Iedereen, knuf!!

3. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @breien: mijn schoonmoeder belt tegenwoordig bijna dagelijks dat ze weer een mooi kleurtje garen heeft gevonden voor een trui/dekentje/slofjes en wat al niet meer! Ik seg laat oma maar lekker breien!

@licht/ligt: dacht je dat je werd opgeligdtdtdtd lieve Cin? Piessssssssssssss! Flauw he! Ja he! He! *rolt lachend over de vloer, dit omdat ik mijn eigen humor heb!*

@miranke: fijn dat je er weer bent! Lastig, geen stufi meer, wanneer hoor je wat op je brief denk je? Tegen de tijd dat je de Pabo af hebt ben ik bang? Dan maar als nagelstyliste bijverdienen, succes met die opleiding. Voel je je verder weer een beetje senang?

@Nynke: haaizwaai! Goodmeunin'!

4. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @small: nynke weg, small hier! haaizwaai!

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    haai zoemeke!

en goedemorgen bus! :D

got, een elke tegenkomen om 0830 is ook bevordelijk voor de ochtend-meligheid!

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Stel je nou gewoon een trio voor met een hoogzwangere dame?
    You're sutch a nasty woman!

7. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Elke: Ik heb opeens zin in appels, maar verder nog niet echt iets......of misschien wel, want ik ben gisteravond wel weer om 21:00uur in slaap gevallen en nu nog moe en buikpijn.

Wat een spanning voor jou gister :(
    Goed dat je de gyn hebt gebeld en nu ook gerustgesteld bent (toch?)
    Gelukkig is alles goed!

@ Tisch: Ik heb geen idee waarom ze problemen hebben met MMM. Zelf heb ik het met zwp en gister waren bijvoorbeeld hyves en marktplaats ook onbereikbaar hier. Maar ik zal zometeen nog wel even kijken of ik iets kan vinden.

Ik zou de kasten van de meiden opruimen en kleren die niet meer passen in een zak doen om weg te brengen via school. Ze verzamelen het vandaag op school, dus ik heb nog wat te doen :)

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @elke: hoest verder, behalve dat je rolt wegens je eigen humor? ****
    hoest met de klachten, rug, hoofd, hart?

@miranke: *waarschuwing! schrijf je eindelijk weer eens wat, krijg je een gigareactie met 3079 vragen erin om op te reageren! :D hoeft niet hoor als joe niet wil/kan! * ;)

@miranke: GOED om van je te horen.
    kwist dat dat&wrom je onder steen zat, maar ben toch blij weer even in the open te lezen hoe de dingen met je gaan.
    over de stufi: als jij een goede duidelijke brief schrijft met je verhaal dan moeten ze wel een extra jaar uitkeren.
    echt. ik denk dat ze dat wel doen....
    hebben ze bij mij ook gedaan, wegens hernia en omaatje dood.
    over wel/niet meteen gaan werken: moeiluk. misschien hangt het ook af van je ervaringen op de komende stage??
    of wil je nog verder studderensudderen?
    kan ook leuk zijn, maar ja, dan zit je sowieso met stufiprobleem.
    tijdelijk een (heel) andere baan kan natuurlijk ook.. als soort van tussenfase?
    nagelstyliste, dat sowieso erbij?
    trouwens, 2000e lijkt me best veel geld, of is dat voor de hele opleiding meteen?
    t zijn veel keuzes, moeilijk wel.
    misschien dat als je een jaar extra stufi krijgt, je geen bijbaan hoeft te zoeken (en ook geen geld in nagel hoeft te spenderen, of gaat dat sowieso door?) en heb/hou je meer tijd voor bv het zwanger worden?
    ook zoiets dat nogal veel tijd kan kosten, mok.
    over je zwanger-->miskraam verdriet: vreselijk.
    ik kan er ook niet bij waarom moeder natuur, of vader lot, of wie het ook is, eerst 4 vrouwen die al langgggg bezig zijn eindelijk na 100 jaar zwanger laat worden, om ze daarna weer (gieg tot 2x toe gdvr) van die roze wolk te flikkeren.. :(
    whats the use?
    ik weet t niet... ;) gewoon dom pech eigenlijk denk ik.. huil...
    hoe voel je je nu in t proces, in t babydancen, enzovoort?
    en hoe gaat dat met joe en mirankman? hebben jullie nog steeds het (grotere) vertrouwen sindsdien?
    en, denk je nog aan volgende stappen, of juist niet nu?
    enne, had jij WEEK na mk al eisprong???
    wow!
    hm, zou dat mijn lage temp van gisteren verklaren en en?
    ik mag hopen van niet want vandaag issie weer wat hoger, en anders mis ik mooi mijn cryophaalplan.
    hoewel, indien morgen ei weg, dan gil ik zaterdag of zondag naar dussel????
    over je vraag wbt kunsten: ik kan wel eens wat proberen in te scannen/op mmm te zetten!
    ik maak aan de ene kant supergrote schilderijen, abstract maar waarin heel veel te ontdekken valt; wiskundige patronen, mensen, gebouwen.
    en aan de andere kant illustreer ik mini frummel dingen; ben nu bezig met een brochure voor alle hotel/kastelen in de benelux, das wel heel gaaf! 8)
    over je poets: wat goed zeg! jij bent wel echt een goeie poetser volgens mij. respect!
    ik ga ook maar eens beginnen zo, dacht dat ik eens van boven naar benee ging werken deze x, want meestal ben ik halverwege dood en dan gaat boven met de franse klingelslag!
    woon jij ook in zon achterlijk groot huis? ja toch? tips&tricks&dos&donts?
    kom maar door voor deze onpraktische stofzuig(elke! klingman!)muts!
    over joe paardje: hoest ermee? en, gaat ze binnenkort naar binnen? of kan ze tegen kou?
    *klaar miranke mega rea!*

@kou: ja even snel rondje lopen, en dan hopsahop.

kus op bus!

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    seker doe ik dat!
    :D
    die tisch wil ik wel eens een lesje leren, met dr verbale geSPANK hier altijd! hopsa!
    :D

meunin trouwens, femalebabe! :)

10. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    goeiemorgen meisjes

11. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    morgen meiden

morgen milla hoe is het ?

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Snottebellen gaan goed! Nikita kan er letterlijk bellen mee blazen, zowel bij d'r mond als bij d'r neus.
    Inmiddels heeft ze mij ook aangestoken, dus we kunnen straks samen een voorstelling snottebellenblazen houden.
    Pijn in mijn keel, moe moe moe en beetje hoofdpijn.
    Die muts was vandaag echt mega vroeg wakker (voor haar doen) en dus ook mama wakker...Maar meteen een papfles erin gedaan. Gelukkig heeft ze nu wel 200 cc gedronken.
    (ze moet er minimaal 500 op een dag drinken, dus het is een goed begin!). Maar weer op bed gelegd, en nu ligt ze te kletsen met zichzelf.
    Pfff....
    nog maar een koffie dan.

Zeg...laat jij eens wat kunstwerken zien!
    (mijn moeder heeft trouwens in de kunstwereld gezeten een hele tijd)

13. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

hey milla! Hoe is het meis?

14. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Milla: Merk jij iets van de vit.B overdosis?
    Ik heb even gedacht dat ik er misselijk van werd, maar dat is nu over.

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hee mil! :)
    hoest?
    vertel? voel je rare dingen, en vooral: GEEN schouderpijn?
    @gieg: temp je deze ronde wel weer?
    @fem: wek, samen snottebellenshow geven! ieks!
    hoop dat jij ook niet te ziek wordt trouwens!

getver ik zit moed te verzamelen naar buiten te gaan, kan iemand me even een kick onder mn assss geven?
    brrrr koud nat mist beh

16. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Klingel: Nee ik temp deze ronde niet.
    Was het eerst wel van plan, maar ik vergat steeds te tempen.
    Ik ben er net als de vorige rondes niet zoveel mee bezig, zelfs zo erg dat ik gister de vitB en foliumzuur ben vergeten :)

*geeft Klingel een schop onder haar achterwerk*

17. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    hier gaat het redelijk, hoop zo dat het eindelijk een keer raak is. vooral omdat ik een gat in de dag slaap. maar aan de rest te voelen gaat het een wod worden..

gieg ik kwam er achter dat ik de vit pas mag nemen na de onderzoeken dus ik moet nog even geduld hebben..

als ik weer een toetsenbord heb komt er weer een uitgebreide reactie van mij.

18. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    o ja en heb stevigere borsten ook volgens millaman. en temperatuur is mooi hoog.

19. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    ik duim voor je milla !

waarvoor vit B als ik vragen mag

20. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    VitB zou de innesteling bevorderen, samen met 5mg foliumzuur per dag. Omdat bij mij de innesteling steeds niet goed gaat, ben ik dat maar gaan slikken. Baad het niet dan schaad het niet idee :)

Deel Deze Pagina