@ Milla: Toch wel weer spannend, ook al denk je dat het een WOD wordt. Bij mij viel vooral het moezijn op, ook al had ik het eerst een andere oorzaak gegeven
@gieg: jij kent je temp toch ook goed genoeg om te weten of hij anders is zegmaar he? @mil: hm, temp nog hoog? das toch in elk geval geen slecht nieuws! ik moet zeggen, ik riep altijd dat ik dacht dat je voor je NOD nooit echt wat kon voelen. irriteerde me ook altijd een beetje aan die topics van ' ik heb een kwartier geleden sex gehad en nu ben ik misselijk, dat heb ik anders nooit! ' maar, ik moet er HEEL hard op terugkomen: ik was ongeveer onmiddelijk na de terugplaatsing van oscar&emmy al ' anders ' hoewel het mijzelf nog niet eens echt opviel (elke wel!) en het zeker deels de rarerondestress zou kunnen zijn geweest, was het MOEzijn inderdaad het teken. en janken janken... en dromen, en onwijs gevoelige tieten.. maar dat ging met NOD meteen weer weg.. tja, dalend HCG he.. anyway, lijf doet echt anders is mijn conclusie, maar dat weet je vaak achteraf pas? got ik zou gaan, ik voelde al wat, thanx giegje!! KNUFFLE *ren*
Ook hier draaien de duimen voor je Milla! Stevigere borsten, veel slapen en nog geen schouderpijn, het klinkt allemaal goed.
was ook eigenlijk omdat jij het net ergens zei dat er hier een lichtje ging branden. ben alleen voortaan zo bang om te hopen. maar millaman zei gisteren dat ik juist moest blijven hopen omdat de teleurstelling er toch wel is. misschien heeft hij ook wel gelijk.
"heb je toch echt niet met de juiste persoon en/of op de juiste wijze sex gehad" denk ik dan Maar ik snap wat je bedoeld hoor kling
PROEST! @mil: ik vind t ook wel een goede redenering, hoewel erg moeilijk om te kunnen denk ik. aan de ene kant bescherm je jezelf steeds meer tegen de teleurstelling.. althans dat heb ik. als je het niet verwacht is het minder erg dat t niet zo is, dat soort gedoe. maar aan de andere kant.. de faith keepen is wel heel erg belangrijk.
Weet iemand of Cin is gaan werken? :x @Fem: kling is a nasty ass ja. Vreselijk! Ik raak helemaal verpest door dat mens. @kling: nu ik zo druk doe slaap ik weer rustig . Onrust in koppie is ook nie goe @miranke: mijn hemel wat heeft kling je aangedaan met al die vragen . Ghehe meer kan ik er niet van maken ghehe Ik hoop op posi reactie van instelling. @mil: ben het met millaman eens. Echt mooi gezegd van hem.
Is dat zwangerschapsincontinentie Tisch? @all:haaizwaai! @Miran: Fijn, je bent er weer! 2000 euris vind ik wel veel, maar heb een nichtje dat ook de opleiding heeft gevolgd en ze heeft het er al weer uit, zegt ze... @Fem: aha, lekker samen aan het snotteren nu, kunnen jullie wedstrijdje bellenblazen doen! @Elke: Jij vindt jezelf zeker heel grappig, hè hè hè? Arme zieke ik een beetje op stang jagen. @Ziek: Ik wil aan het weeeeeeeeeeeeeeeeeeeerk. Al heb ik nu rare jeuk op plek waar ruggeprik gezet is, ik verdenk ze ervan dat ze m'n rug hebben afgeplakt met tape waar ik allergisch voor ben. GROM! (Waarom vragen ze dan of je ergens allergisch voor bent.) Vandaag meer krampjes dan gisteren, maar bloed niet. Ben ik weer bang dat het bloed in bm niet weg kan, doos die ik ben. @kling: Ga rennen, hop! @Mil: Duim duim duim duim duim. Geen schouderpijn is goed!