En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    nou waar is iedereen?

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Een Canon EOS 20D

Toen jé van hét...nu alweer een 'oud beestje' maar het zijn vooral de mega lenzen die erbij zitten doe 't 'm doen :D

Leuk speelgoed en Nikita is een leuk projectje om te 'schieten' :D

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ja hier is ik, maar ik moet ff de was doen. Ik heb al 8 wassen achter de rug...gewassen en droog, maar nog wel strijken enzo. Oh well, morgen weer een dag :)

4. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Zo is dat morgen is ook weer een dag. Jullie kunnen toch niet al die wassen in 1 keer aan :p

Ik keek naar soortgelijke camera's . Woeeeeeeeeei wat een prijzen!

*valt flauw*

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Meiden, op twitter (ik doe er zelf noooit wat mee, ben hier toevallig gewoon een keer op terecht gekomen) staan uitspraken van iemands vader opgeschreven. "Shit my dad says" en ik zweer je: die vent is briljant! :D :D :D Ik lig iedere keer in een deuk, maar als je ná de lach er nog eens naar kijkt, dan zie je dat er zovéél waarheid zit in de uitspraken. Werkelijk..

Ik wou 'm ff delen met jullie!

Justin (shitmydadsays) on Twitter

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

de camera is niet eens zo heel duur. (wel veel geld natuurlijk)
    Maar de lenzen! Dat zijn de grote uitgaven! Maar: meer dan waard. Maar alleen als je er echt wat mee doet natuurlijk.
    En je moet ook nog wat van fotografie afweten, anders heeft die technologie toch allemaal geen nut.

7. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Fem: Dank voor de tip! Hilarisch die twit!

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ja echt briljant!

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Eén van mijn favorieten:
    "Sometimes life leaves a hundred dollar bill on your dresser, and you don't realize until later that it's because it fucked you."

10. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Ooow je moet nog lenzn bijkopen? Aaah sooo

"I like the dog. If he can't eat it, or fuck it, he pisses on it. I can get behind that."

11. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    jaaa die is ook echt leuk!

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik ga er een paar verzamelen in een boekje denk ik. "Life lessons for Nikita :D "

You're gonna run into jerk offs. But remember, it's not the size of the asshole you worry about, it's how much shit comes out of it."

"Son, people will always try and fuck you. Don't waste your life planning for a fucking, just be alert when your pants are down."

haha

13. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    "How the fuck should I know if it's still good? Eat it. You get sick, it wasn't good. You people, you think I got microscopic fucking eyes."
    Die is ook leuk :D

14. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Een leuk en makkelijk instapmodel spiegelreflexcamera is een Sony DSLR-A200. Hiermee krijg je ook erg mooie foto's.

15. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Ook leuk: lees er eentje voor aan Cinman: "Oooooooh, da's van Twitter van die gozer met z'n vader."
    Ik denk dat hij het al kende **************** :/

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

17. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    "I think the baby shit....Well, I'm smelling shit right now, so if it ain't the baby, one of you has a big fucking problem."

Wel toepasselijk voor hier :p

18. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Haha, ik heb ze allemaal al 6 keer gelezen en ken er veel uit mijn hoofd, maar ik blijf er om lachen. Ik zou ze allemaal wel kunnen quoten, maar tis denk ik beter als jullie ze gewoon zelf lezen :D

Genie, echt waar...

19. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    thanks Gieg ik ga het bekijken.

Heeft zo'n camera zin als ik voor de rest niks van fotografie afweet? Kan ik het mezelf aanleren?

20. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Tisch: Ik heb een Nikon D80, geweldig ding, maakt mooie foto's ook zonder enige kennis. Maar ik zoek nu wel een goede cursus om meer te kunnen. Het is maar net wat je zelf wilt denk ik.

edit: met een boekje erbij kom je wel een heel eind, en veel proberen.

Deel Deze Pagina