elke keer dat we zijn geweest dacht ik ze vind geen zak aan haha.. sabbelde maar op haar vuist en kijk me niet aan, lachte niet enz enz vandaag voor het eerst dat ze echt lachte en gilde van de pret.. enthousiast achter de balletje aan zwemmen proberen pakken hihi.. lief
ja jeej.. niet leuk dat je alleen maar verrotter voel!! moet inderdaad beter worden en niet erger! neem de rust en eet goed en vaak en drink veel!!! ja je weet het natuurlijk allemaal al ..
Ik dacht al, wat klinkt ie krols vandaag! Fuuuut? Nee, hier was het meer: huuuuuuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuu
prrr! @juud: goed dat je gebeld hebt, je weet maar nooit. misschien is t overdreven, maar beter overdreven dan onderdreven (1 van mijn levensmotto's ) toch? @small: aan de lijn dus? you goo girl! @surv: nog getest? ik snap dur niks van, ons een beetje in spanning brengen vrijdag met vaag lijntje en daarna niet meer testen @mil: knufff @ppv: idd, dan maar even ronde afwachten en dan weer verder he. @cin: hoe gaat t met pukkel en met werk? @pixman: beterschap! @pix: wat voor fiets krijg je woens???? @elke: ha! en nu de fotos van kamertje rap ' in je eige hoek ' op mmm! (of heb je dat allang gedaan, ik ben er al 2 dagen niet geweest ********) @milk: hoe gaatie bij jou? @lim: en daar? @fem: lachen, die twitter!!!! maar weet je, ik dacht dat het een format was, zou dat niet kunnen? hoe kan iemand nu elke dag zulke geweldige oneliners hebben? maakt ook niet uit verder, ik heb keihard gelachen vooral om die van de dogg ehheheheh @fotocamera: wij overwegen al 10 jaar een EOS. maar steeds vinden we m zo duur! echter, nu hebben we bedacht dat als we hem aan elkaar kado geven op verjaardagen van afgelopen oktober, en als we ons weekje zon in dec inruilen daarvoor (citaat klingman: 'als we een baby krijgen willen we mooie fotos kunnen maken! en als we gaan trouwen ook!' (bij die laatste 4 woorden viel ik van stoel)) dan moeten we het toch maar eens doen. alleen, nu weten we niet meer welke. EOS, SONY of toch NIKON? we willen er 1 die supergebruiksvriendelijk is, en zonder allerlei shit die we niet gebruiken (bv een kantelbaar schermpje voor als je achterstevoren ondersteboven wilt fotograferen maar zien wat je doet) ons kennende gaat t dus nog wel weer 2 jaar duren.... weegschalen in t kwardraat! @Aleentje: ze wordt NU ontdooid, duim bid en wat al niet meer! indien ze de dooi overleefd, t fryske dyng, dan mag ik dr morg om 1500 ophalen woeiiiiiiiiii!!! @latte macchiato: kom dran! @bus: gouden herfstblaadjeskus voor allemaal!
Bekijk bijlage 25509 batavus mambo deluxe (2009) donkermagenta @kling.. vanmiddag bellen of aleentje goed is ontdooid?
gave bike pix!!! de mambo, whoohooo! wat zal die lekker fietsen, helemaal goed voor joe! ik mag morgen om 0830 bellen, maar ze wilden mij ook best bellen tegen 1200. ik zeg: doe maar en/en dat is toch het motto van deze maand!
Pix, mooie fiets! Kling, ik duim voor goede ontdooi van Aleentje! Juud, mooi gewicht hoor! Mijn kleine meisje weegt nu zo'n 7,7- 8 kg denk ik. Fijn schema hebben jullie! Tisch, schrijf ze! Bow, ik zie banner ook niet! Grrr, babyfoon geeft weer geen geluid! Stom ding, maar weer terug naar Alecto!
Hee Pix, mooie fiets!!! Nu nog beetje mooi weer blijven en fietsen maar!! Maar gaat redelijk goed hier, Niels heeft nog steeds heel erg last van krampjes. Ben nu al over op andere voeding en moet even kijken hoe dit werkt. En anders maar eens kijken naar goeie osteopaat. Leo, ik zie 'm nu wel weer
Mooie fiets Pix! Ikke wil die ook! En dan zitje voor én zitje achter... Maar eh, Eva pas meenemen bij 9 maanden hè!? En dan ook pas als jij vindt dat ze een beetje stabiel zit. Veel fietsplezier!
Bow, ik ook Die krampjes zijn niet fijn he, je kunt zo weinig voor hem betekenen dan! Hoop dat andere voeding helpt!
@klingel, duimmmmmmmm duimmmmmmmm duimmmmmmm ja moet ook 3x duimen dan he Juud, beterschap!!! He bah, goed in de gaten houden met die flut mex. griep!! Bah. @camera, hier een nikon D40 doet het ook super, heb wel een korte cursus gevolgd bij fotograaf hier in dorp en dat was wel heel erg leuk en leerzaam moet ik zeggen, en dan moet je ook opdrachten doen dus dan ga je er ook echt op uit met camera. Wel een aanrader. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik de meeste foto's wel maak op de autostand