je BENT toch ook tante van de kinderen van je eigen zus? of moest er nog een " alleen '' tussen eigenlijk en echt? of of? *kijkt dement* ben t wel met je eens: van eigen zus voelen kinderen meer dan als nichtjeneefje he! @surv: huil, nou maar weer aan t werk dan, missch leidt af..
Neeee, helemaal niet! Neefje van mijn kant is toch meer mijn neefje dan die van milkman's kant. Gek he?! Maar denk dat je dat ook pas merkt als je van beide kanten tante bent Surv: grrrrr, en je had nog wel een (vaag, maar toch) lijntje... Hopelijk volgende ronde beter nieuws! *kuch kuch*. Pfff, wanneer houdt hoesten eens op zeg, rest van de verkoudheid is allang weg...
Yep, ben er nog... Voel me zo beroerd dat jullie gezelschap me toch wel goed doet... Over neefje/nichtje: de kinderen van Juudmans broer voelen meer als mijn nichtjes dan de kinderen van mijn eigen broer. Maar hier komt dat met name door de band die we met Juudmanbroer en schoonzus hebben. Die band valt wat tegen met eigen broer en schoonzus. Komt door zeer uiteenlopende karakter/opvoedopvattingen... Bloedband dus geen garantie, maar kan me wel voorstellen dat het zo voelt voor jou Tisch. Denk dat ik eventuele kinderen van mijn eigen zus ook specialer vind. Heb goed contact met zus en zwager. Maar hier ook hele hechte vriendengroep, dus kindjes van vrienden, worden ook allemaal gezien als neefjes en nichtjes. We vieren ook altijd met alle vrienden Pakjesavond. Wij deden daaraan al mee voordat we eigen kinderen hadden.
@kling: nee het woord 'alleen' zou ik niet willen gebruiken maar net wat Milkh zegt je hebt een tante en je hebt een echte tante, DE tante gheheh Milkh met al dat gehoest had je collega ook weggekregen denk ik
@tisch: yep, ik snap, is ook logisch denk ik!!! @milk: luchtkus op hoestje! so, en nu gaak eens even tuttelen. smak
ohja, net antiek aan de lijn gehad, gevraagd hoeveel miljoen er na oppimpen terug zijn gegaan: 22 miljoen! WEK! iets van 3dubbele opwerk-methode! das achterlijk veel! *kijkt alien naar eigen buik en voelt zich opeens zwaar overbevolkt* zoeffffff
Kling-ei: hoe voelt dat nu, tussen 22 miljen zaadjes? Laat je er even één binnen? En daarna verhuis je samen naar de grote gezellige baarmoeder, waar jullie een leuk nestje bouwen. Na 9 maanden zul je zien, dan ben je groot genoeg om er alsnog uit te komen, en zie je er ook nog koddig uit. Idee?
@ Surv; wat ongelofelijk @#$% zeg....zeker na een streepje. Dikke knuf! @ Female; wat fotografeert jullie dochter lekker zeg!!! Superleuke foto's!
Snelle werkknuf voor iedereen! Durf eigenlijk niet meer in te loggen hier dus doe ik vanaf nu dan ook maar niet meer.
@cin: o NU snap ik volgens mij de onbeantwoorde vraag van wie ons in de gaten houdt????? ik ben trouwens benieuwd naar hoe t met gabbels eierdoosje is!
Cin: oei? Betrapt? Op je donder gekregen? Nou ja, werkse! Kling: ik vind kindje ook ultiemliefdesdaad indeed Wij zijn ook niet getrouwd. Ooit gaan we dat wel doen, maasr we weten zo ook wel dat we bij elkaar horen en blijven. Maar een keertje dezelfde achternaam als man en kind lijkt me wel oke Maar die frys van jou gooit steeds vaker met het woord rond dacht ik zo ff op te merken Is wel leuk toch! Beter dan "neuh! Ik ben allergisch trouwen!" Wij zeggen ook altijd dingen als : "zó gaan wij het dus niet doen hé!" (op trouwerij van neef) of juist: "Ja, dat is wel mooi" (trouwerij van vrienden) En Ramon noemt mij ook zijn vrouw, dus qua gevoel zit het helemaal goed - en daar gaat 't om toch?!
@fem: zo denken wij er ook over. ergens vind ik dat wel raar van mezelf, want ik ben best wel romantisch. maar ik weet nie, het doet me niet zoveel.. althans, wel in intiem minimkringetje, maar geen gedoe. denk dat t bij ons ook (zeker vanaf klingmans kant) vanuit praktische redenen is: baby. moet toegeven: als klingman romantisch was geweest, zou t best leuk zijn, maar gelukkig (voor hem vooral ) ben ik dat dus op dit vlak niet. hebben jullie wel alles goed geregeld qua nikita, samenlevingscontract, erfenis, hele boel? @22: waanzin, is echt antieks methode hoor, maar prima natuurlijk! @juud: hoop dat je idee gehoord wordt @gab: om 1500 weet ze hoe/wat. ben benieuwd! theezetsmak
We hebben geen samenlevingscontract, dat niet. Maar Ramon heeft Nikita erkend (tijdens zwangerschap) en via de rechtbank ouderlijk gezag gekregen. (gewoon formuliertje invullen, stelt niks voor!) Voor nikita is dus alles geregeld. Verder, als wij trouwen zullen we dat wel onder huwelijksevoorwaarden doen. Ook niet romantisch, maar wel zo verstandig. Wij dachten ook: we krijgen nu baby, moeten we snel trouwen? Nee dus, ze heeft zijn achternaam - hij heeft gezag. Is biologische vader en 'juridische' vader, dus dat zit wel goed. Ik vind het veel leuker als Nikita in een klein bruidsmeisjesjurkje op onze trouwerij aanwezig kan zijn
Over trouwen gesproken, hoe zit het met die belastingwet die zou gaan veranderen m.b.t. de hypotheekrenteaftrek? Moet je met ingang van volgende week nu wel of niet getrouwd/geregistreed zijn om daarvoor in aanmerking te komen? @Cin; jammer eeeh nu moeten we je de hele dag missen. @gab: goodluck meisje!