Hier 2x verknipt door kapper, waarvan 1 x door eigenaar waarbij toen ik om het weer in moel te krijgen van lang haar naar kaaklengte gign met laagjes en n keer de stap egzet om highlights te laten zetten (was ongeduldig om op de zon te wachten) zie je ze niet eens.... maar wel 60 euro lichter. Mogen nu maar paar mensen haar komen, en vraag altijd wat ze aan het doen zijn tijdens het knippen
hebbe u geen conditioner? Tegen klitten? Trouwens als je babyhaartjes downonder wilt en lekker geurend dan kan je ook even met conditioner inmasseren tijdens douchen gheheheh
@tisch: ik heb idd conditioner op ALLE klitten gesmeerd! @tisch: weer geen sex? ik zou m gewoon bespringen anders! @small: herkenbaar! 60e aan highlights en niemand die het ziet hahahaah!!! @kapper: ik vraag ook altijd wat er allemaal geebeurt en check alles (als was ik bij de gyn *****) hihih! *raapt tisch op van grond en zet dr overeind* hee seg, je gaat hartstikke goed en snel! doe maar weer rustig verder babbelen, dan kom ik nog wel met de kleurtjes! smak
Klinkt als een gezellig wijf Best leuk daar eens een bakkie mee te doen. Got, ik zou daar zó leuk mee kunnen keuvelen...zij uiterst serieus, ik mega sarcastisch. Leedvermaak, sorry nee, dat vraag je inderdaad niet! Niet normaal hoor! Zorg dan beter maar dat het goed vaststaat, zodat zij geen gekke dingen kan doen. (jammer hé, dat dat dan moet)
ze is opzich best lief, alleen eh,,,, nou ja zoals wij hier in de bus 1000000% moedergevoeltalent hebben, heeft zij dat MIN 10000000000%. daar komt ze opzich eerlijk voor uit, maar ja. toen kwam ze een man tegen met 2 kindjes. daar is ze inmiddels al een tijd mee getrouwd, maar dat gaat uiteraard heel moeizaam. met die kids dan, ze zijn iets van 13 en 11 geloof ik. die hebben t al moeilijk door scheiding, en dan ook nog een HEEEEEEL erg strenge stiefmoeder. en vader trouwens: allebei in t leger , nou picture de bevelen en commando's vreselijk. maargoed. voor de rest is t een lief en behulpzaam type, alleen wij worden na een uur of 3 wel gek van de manier waarop het regime daar (of aan tafel bv bij kerst) gaat. vinger opsteken om te vragen of je je vestje uit mag omdat je t warm hebt? arghhh! alle spontane kinderbriljantheid wordt in kiem gesmoord. ik heb er 1x behoorlijk wat van gezegd, nou dat was janken. sindsdien: negeermodus. zucht
ja heel erg. alles wordt weggekocht met peperdure merkkleding. maar ja, het is voor haar ook heel erg lastig, wil je geen kids, heb je ze toch. maar goed, dat had ze kunnen weten toen ze voor die man ging... kids zijn wederom van de rekening..
surv, grrrrr! Rot dat je ongi bent geworden! Knuf! Kling, 22 miljoen!!!! Joehoe, feestje in jouw bm! Tisch, jammer dat je niks meer hoort. ben ook erg benieuwd Small, misschien heb ik doekje ook nog wel. Zal kijken. trouwen,hier klein. Wet, kerk en etentje met intimi. Was echt zoals ik het had gedacht, hele mooie (en lekker warme ) dag. Hier ongeluk in straat gebeurt, iemand heeft fietser over hoofd gezien. Bleh, altijd zo vervelend als gebeurt! Ga alvast aan de lasagna beginnen!
Jeghh, ik krijg de kriebels van stiefmoeder verhalen. Mede door eigen stiefmoeder (recht uit het dysney horror!sprookje) ervaringen. Sneu voor kids! En moeilijk hé kling, als je er wat over wil/moet/kan zeggen. Dat is zo'n gevoelig onderwerp. Aan de ene kant voel je zó de behoefte om die kids een beetje te 'beschermen' en voor ze op te komen, maar aan de andere kant levert dat vrijwel altijd ruzies op. Bah.
Knuff Fem voor nare herinneringen! Hier een vrouw die het allemaal klein en intiem wil en tischman wil groot feest. Tja Ik geloof hem niet zo want ik zie hem feest niet op eigen initatief organiseren. Die vent houdt me aan het lijntje
thnx Maar tis wel goed zo... Het heeft me uiteindelijk wel gemaakt wie ik nu ben, en that's oke! Ik weet in ieder geval heel goed hoe ik Nikita NIET op wil voeden (hoe ik het dan wél moet doen is me een raadsel )
Haiii lady's, Nou schiet mij maar WEER lek!!! Eitjes waren FOETSIE Of ik heb al eisprong gehad (niets van gevoeld, wel sex gehad natuurlijk ) Of het waren follikels met geen eitjes erin dus voor niks gesprongen. Heb net bloed geprikt en word morgen gebelt over de uitslag. Ik hoop een goede eisprong natuurlijk, slijmvlies was wel mooi dik 7mm dacht ik uit me hoofd. Dus duim hoop bid dat het goed zit
Ja, kan d'r moeilijk over doen, maar daar maak ik het niet makkelijker mee. Dussszzzzz Nu dan serieus: Af en toe een beetje gal spuwen over 'dat wijf' en dan is het weer goed! Ik (en mijn broer ook) kan er goed mee omgaan. We zijn inmiddels alwee heel wat jaren bij haar weg. Mijn halfbroertje en halfzusje, waar zij de moeder van is, daar doet ze niet zo tegen! Dus wat dat betreft is het wel oke. Wij waren "niet haar eigen kinderen" en dat kregen we dagelijks te weten. Oh, ik kan hele boeken schrijven over haar, maar dat heeft geen nut. Maar ik meen wel wat ik zei: het heeft me wel gevormd. En ik sta sterk in mijn schoenen, ben zeer zelfstandig en kan heel goed mijn eigen problemen oplossen. Zonder haar 'regime' was dat niet één van mijn sterkere kanten geworden denk ik. Dus in een vreemd opzicht ben ik haar nog dankbaar ook.
was hier ook klein, en 24 nov al weer 4jr geleden Net mega knal, Lonneke broekvol... door luier/kelding eruit, getsie. helemaal schoongemaakt leg er daarna op boxkleed, net te laat met luiere, hupsa die nat weer wat gevogel en uiteindelijk weer een droog en schoon kindje