@gabbel: TESTEN! NU! 3 weken gelee gesprongen=allang nod voorbij! ieks! *gaat dansje doen* @fem: ja err raar is dat he. je had het niet zo gewild, en verdiend, maar dan nog haal je er wijze lessen uit. en ik hou ook (weer) van mn papa (dat is wel eens anders geweest). heel veel zelfs.. @gabbel: TESTEN! @tisch: want some more? eerst dat oerwoud weg!
Ik heb het gevoel dat Limmeke ieder moment weer kan opduiken dankzij Kling... Gabbel kijk uit met die hete pannen!!
ik zeg: als 3 weken gelee 7 ei gesprongen, dan ben jij nu dus zwanger! maareh, echo vanmiddag was niets op te zien?
Hahaha, miss vanavond of morgenochtend !!!! Zeker weten! Maar wat ik ook al dagen vreemd vind. voor die 10 dubbele eisprong had ik kei pijnlijke tieten en toen me eisprongen waren geweest was de pijn weg en sinsdien (dus tot aan nu) heb ik net van die siliconen tieten hahaha.. HMMMM.. Klingel, je heb me gek gemaakt Whahaha.. Ben nu echt weg, Hou jullie op de hoogte !!! SMAK
both Lekker dan, gabbel is weg en laat ons in spanning achter.Zij heeft een nieuwe keuken ter afleiding. Ik heb niks :x
ja, mooie doos is dat met dr siliconen! jij hebt niks? mond open, dan krijg je een.... progesteronbolletje! *zoef in supermarkt*
@fem: nu we erachter komen dat die 10dubbele eisprong van gabbel 3 weken gelee is lijkt t spannend! @tisch: ik schiet sinds gisteren. en nu gaak echt weg: @elke: ik maak MACRONIE!
Godsamme! Dit is net als een spannend film kijken en dan ineens een "to be continued" krijgen! GRRRRRR
haai meiden ik spring ook weer eens even binnen update fa: heb progesteron voorgeschreven gekregen van hem moet ik wachten op volgende cyclus maar ik is eigenwijs en ga er vanavond al mee beginnen tempen is onzin volgens hem maar ik weet toch wel als ei is langs geweest als ik dat niet deed had ik nooit geweten dat ik een veel te korte lf heb en afvallen: hij vond dat ik goed bezig ben (inmiddels al -4.5kg) voor milla en survivor een hele dikke ikjaagongiwegvoorhetkomendejaarwegenszwangerzijnknuf) voor iedereen een megaknuf
@zuurtje: nu met de progesteron beginnen heeft geen zin meer hoor, zou ik niet doen... @zuurtje: tempen geen zin? lekkere fa is dat? macronIEsmak
@zuurtje: stomme fa met z'n tempenheeftgeenzingezicht! Tempen heeft ook mij echt veel geholpen. Trouwens goed van die 5 ktjes!