@ bow: ja, niels de berg over gooien kank je niet aanraden.. en waar die uitknop zit...?! @ kling: dank je! lief!
Meiden, ik ga ook weer afsluiten! Morgen weer optijd klaar zijn, want we moeten naar de dokter: Rem hechtingen eruit en arts ff naar Nikki laten luisteren. (Die hoest ondertussen al meer dan 3 weken).... Trusten meisjes!! Dikke smakkerd!
Goeiemorgen meiden! Ik heb die kleine maar weer even op bed gelegd, ze zag er nog zó moe uit. Misschien doet ze nog een tukkie... Gaaaaaaaabbbyyyy...where is joeeeee? Have you al gepieessstt?
ha ha ha, sorry, erg heh zo'n poepexplosie, heb zelf alle smeteen in de week gezet en gisteravond in de ws gedaan, zo in droger stoppen en kijken of er nog wat van over is, had het geluk dat in ieder geval shirt, jurkje en mayo donker grijs waren, zie je het gelukkig niet..... denk ik Maar veel heh, snap het ook niet waar het vandaan kan komen, ben ook 15 min bezig geweest om alleen der navel al beetje schoon te krijgen, laat staan de rest @ Remmie, ha ha bij jullie ook al poepexplosie @ Elke, schatje toch, gewoon vergeten, kan gebeuren, ooal voelt het niet fijn. @ Bowen, ach gos, Niels krampjes?
ben vandaag thuis. Schoonmama heeft begrafenis en kan niet opaasen op Lonnek. Mjn mama zou 's middgas kunnen, maar ligt er dan oo weer aan hoelaat zusje min neefje komt halen.... Vond dat iets teveel gedoe, en kan zelf ook wel dagje "rust" gebruiken. Smallman had van de week super vakantie idee, we gaan naar Ierland komend jaar heb er zin in
Lekker small, even een rustdagje! Ierland, nooit geweest maar ik hoor zulke waanzinnige verhalen erover! Gaaafff!
goodmeuning!! gabbel heeft niet getest want haar temp was megalaag, 36.1 dus ze wacht even afspraak met de FAAAAA af. wat vaag allemaal he.... aleentje heeft het ontdooien goed doostaan en die gaan we dus straks aufholen! nu snel hardlopen en douchen, straks nog even trug smak
@fem: ja klopt, maar ze vond t zelf ook heel apart het is echt een ' dag voor ei temp ' en dan nog iets lager he... maar ik snap er niets van, ik moet er steeds aan denken: -al dik 2 weken geleden 10 eieren! en eisprongen! en gebloed -voor t weekend 3 (rest????) eieren gezien -gisteren supermooi/dik baarmoederslijmvlies -vandaag 36.1 nou, daar kan zelfs een temp/eieroverDOOS als ik geen omelet meer van bakken.. boeh.... we zullen t straks wel horen, eind van de dag. @nikita: is ze al weer wakker? en hoe gaat t met haar mamaatje? @small: dagje thuis, lekker wel! beetje teveel gedoe anders he. enne, ierland, wanneer waar wat? gaaaaf land! en superlieve mensen! smelt! @Aleentje: ja gezellig he! ben blij! butt, beetje jammer dat ik net ergens las dat de kans op swanger worden van 1 cryo zeker de helft kleiner is dan van een verse emmy, dus 15%.. *zet hoofd uit* so, ik heb groen jurkje aan, de couleur van de vruchtbaarheid, en ik doe mijn jasje-met-reiger/ooievaar-op-rug aan, als dat niet werkt? dag schatten, tot later. mit eine kleine klingel ins bauch!
@ kling: heel veel succes vandaag meid!! Maar das dan toch ook de reden dat ze de beste emmy invriezen?! Of heb ik dat nu verkeerd!? Zit ik krom te denken..?! @ cin: jij ook succes!! Laat je ff weten hoe t gegaan is! @ fem: Hoest met je snottertuttie!? @ gaab: ik snap er ook geen bal van.... Is 36.1 voor jou erg lage temp!? Dan snap ik er helemaal geen omelet meer van nee... @ smallie: Wel lekker toch, zo'n dagje vrij tussendoor?! @ bow: hoest met Niels? Staat ie ondertussen op standje zacht!? @ Nikki: longen klonken oke. Wrs zou ze deze hele winter wel snotterig blijven, zei HA! (fijn vooruitzicht... *zucht*) Haar ook nog ff voorgelegd van 't slechte drinken. Ook haar advies: geven wat ze wil, meer dan dat kun je niet doen.... X
remmie! jij denkt niet krom, jij denkt superrecht! en dan denk ik maar, hm, als de andere 2 (of 1) al zwanger konden maken.. dan de beste helemaal! wat sielig van nikki, wrom de hele winter hoesten? niets aan te doen? enne, wat betreft eten en drinken, dus gewoon doorlopend aanbieden? welja! voedingsfabriek 24/7! knuffel
Nou precies! Als deze cryo super de super de super goed is, dan moet dat toch helemaal goed komen!! Wat Nikki betreft: idd niets aan te doen. En virusje duurt gemiddeld 3 weken. Verkoudheidje ook. Dus wanneer zich weer een nieuw virus aandient, is zij er net weer klaar voor, zeg maar.... En qua eten: idd, aanbieden wat ik denk dat goed is. En wil ze niet drinken, dan maar wat extra eten.... Wat fem ook zei: zolang ze het goed doet... (en in mn achterhoofd weet ik dat ook wel.. ergens..) Heel veel succes meid!!!
bléghh, ik voel me belabberd vandaag. Kon al niet mijn bed uitkomen, ineens weer zere keel, moe, moe, moe... (en m'n baarmoeder doet pijn...) Vandaag veel te doen, maar nergens zin in. Ik neem nog maar een kopje thee...... en ga me storten op de teksten voor de website. Hoognodig aan vervanging toe.