En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

kling succes met aleentje!

2. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goeiemorgen all

Natjes, hoe is het met Tygo??

Rem, nee uitknop nog niet gevonden maar vannacht ging het redelijk goed. Hij ligt lekker tussen ons in op een kussen.
    He bah wat sneu voor Nikki dat gehoest, word je zo moe van he.

Kling, woeiiiiii succes in je eentje (nog) met Aleentje!!!

Fem, he bah, ook beetje belabberig vandaag?? Lekker rustig aan doen meid!

Hoe is het eigenlijk met Lautje??

Smallie, lekker onverwacht daggie thuis, lekker is dat dan he
    En Niels idd krampjes. Heb nu andere voeding dus even kijken hoe dat gaat.

3. natjes

natjes Niet meer actief

hi bow. Met tygo gaat het beetje vaag! Lijkt wel ineens verlatingsangst te hebben ofzo? (ze hadden ervoor gewaarschuwd in het zkh ivm zijn hectische eerste week).
    Kijk het even aan en anders volgende week als ik naar cb even om advies vragen. Is zo zielig! Ventje zit beetje zichzelf in de weg momenteel..

Maar goed we kachelen gewoon door ;) En tygo ligt ook tussen ons in op verschoningskussen.

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hallo meiden!

Alleereerst: Kling en Aleentje: zet em op vandaag! Ik duim voor jullie!

@Gabbel: hmmmm, vaag allemaal zeg. Hoop dat bloeduitslagen je wat meer zekerheid kunnen geven. Knuff!

@Tisch: fijn dat je weer lekker op dreef was gisteravond: vermakelijk om terug te lezen!

@Small: heerlijk, zo'n poepexplosie. Siem kon dat ook goed, Femke is tot nu toe 'netjes'.... Je doekjes gaan ws morgen op de bus!

@Elke: met hoofdpijn ging het gisteren de hele tijd nog slecht, vandaag matig, maar lijkt toch wat te beteren. Verder algeheel zwak en veel spierpijn...
    Hoest met jou? Nogmaals knuff voor zondag meis. Wat een rare mijlpaal moet dat zijn geweest. Positief en negatief, vanwege de herinnnering en het verlies. Ik denk aan je, de komende tijd meis. Iedere dag is er weer één. Knuf knuff knufffffff!

@...... shtt. Nu al weer kwijt. Sorry meiden, komt door wattenhoofd. Vandaag ook kids thuis, dus echt ziek zijn zit er niet in....

Oh ja: @krampjes: dikke knuff voor Niels. Enne, nieuwe voeding lang genoeg proberen hoor. Kan sosm wel 2 weken duren voordat het echt goed aanslaat. Een maand al weer! Hiep hiep hoeraaaaaa!

@Tygo: hij kan in een sprongetje zitten, maar dat zou wel wat vroeg zijn. Gewoon lekker veel knuffelen en probeer eens een draagdoek. Dan houd jij je handen vrij en is hij toch lekker bij je. Probeer iedere dag hem even alleen te laten liggen, om te zien of het al weer een beetje kan. Langzaam afbouwen, wanneer dat gaat, dan komt ie vanzelf meestal weer in ritme. Sneu hè? Weet echter uit ervaring dat je er zelf ook helemaal kapot van kan gaan, dus hou het ook leuk voor jezelf. Knuff voor jullie allebei!

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Rem: Siem is in zijn eerste jaar onafgebroken verkouden geweest en af en toe ziek. Heeeeel sneu, maar zo bouwen ze wel weerstand op. Daarom dronk hij ook in perioden heel matig, maar dat werd dan vanzelf weer een keertje beter.
    Nogmaals: redelijk normale poep- en plasluiers en een (ondanks verkoudheid) redelijk fitte en alerte indruk: dan is het echt goed. En ook op deze leeftijd is eten dwingen al schadelijk voor later (weigeren/eetissues).
    Knuff, want leuk is het niet, dat weet ik... Maaaaarrrr, in zijn tweede jaar is hij niet meer ziek geweest, alleen af en toe wat verkouden, snotterig en hangerig.

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @me: ik ga morgen een complete bodycheck aanvragen. Ben al sinds de geboorte van Femke niet meer echt fit te krijgen, al doe ik daar hard mijn best voor. Het begon weer te komen toen ik ging werken, maar sindsdien weer mis. Ben sindsdien ook weer aan het menstrueren en de bloedingen die daar mee gepaard gaan, zijn echt nogal overvloedig (netjes uitgedrukt, want stroom zo ongeveer leeg dan). Misschien dus om die reden zeer laag ijzer en/of andere waardes.
    Mijn broer was een poos geleden ook ineens lange tijd suf en vaak beroerd. Blijkt dat ie suikerziekte heeft (type ben ik effe kwijt) Hij had toen ze het ontdekten een gehalte van 23 :$! Dat bleek de reden voor zijn ziek zijn. Sinds hij erop let en medicatie heeft, is hij niet meer ziek geweest. Laat ik dus ook maar even op checken.
    Verder gewoon maar de hele reutemeteut. Ik wil me weer fit voelen. Ik weet: 9 maanden op, 9 maanden af, maar dan mag je wel enige opwaartse spiraal waarnemen, na dik 6 maanden, en dat is dus niet zo...

Depressie nog steeds weg, al maken dit soort dagen me wel een beetje down hoor...

Snotter van Juud

7. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    jeeee wat oorverdovende stilte hier zeg!

Juud,beterschap en succes morgen

8. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Jeetje! Dat ik niet meer op werk zsp wil niet zeggen dat jullie maar massaal stil moeten zijn! :p
    Nu heb ik niet eens iets om terug te lezen :(

Gesprek met bazin: Gaat morgen worden, vandaag werd ze achtervolgd, was erg grappig maar niet handig. Maar nu is het helemaal een beetje raar, want het 'hangt in de lucht'.

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Klingel, hoe is het gegaan?

Tisch, ben je al tante??

Cin, hmm gesprek dus morgen pas. NIet fijn idd je weet dat het nog moet.

Ik, lekker gewerkt. Vanavond bankhangen!

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goede avond

klingel en alles goed gegaan

tisch al tantetisch geworden? ik veronderstel van wel

hier ben begonnen aan een mini trui voor jules

11. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @tomnaat en Miracles Nog van Harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine wondertjes!!!

Wat heb ik dan al weer veel gemist...

@klingel hoop dat alles goed is gegaan vandaag!!
    @me druk druk druk dit weekend willen we over dus vanaf volgende week weer tijd voor hier :)

@Quinn jaaaah ik kom al .....

@rest knuffel!!

12. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Leo: Ik ben er niet bang voor hoor, voor het 'babbeltje', maar ik wil het wel graag achter de rug hebben :D

13. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Nai, hoe gaat het met verhuizen??

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    *zwaai*

heb vandaag in wind en storm van cursus gefietst met mijn moe lichaam (een uur fietsen). was helemaal kapot en zeik nat .. had hele dag cursus ondanks mijn regeling dat ik 2 uur ziekgemeld ben er dag.

pixman morgen afrijden! broer komt morgen op visite .(met nichtje :D).dus word hier morgen ochtend snel opruimen.

ik duik nu mijn bed in. truste

15. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Klingel?! Hoe is het gegaan?

16. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    :(

* kruipt weer even onder steen *

17. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Pfffff :(
    Dikke knuff Miranke!

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Miranke, ik huil met je mee!
    Hele dikke knuffel!

19. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Shit Miranke! :( hele dikke troostknuf!

@kling: kom eens even verslag doen ja!
    (Dan lees ik dat morgenvroeg wel :p)

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    benk weer, net trug!

maar eerst:

dikke superknuffel voor miranke. shit klote kut! :(
    knufknufknufknuf.................... aai en kruikje en choco..... aai...

@cin: succes morg! eerlijk zijn zal lonen denk ik, en welke vrouw herkent nu niet kinderwens en snapt dat dat pijnlijk is als lang en lastig duurt?

@tisch: tante?

@juud: heel bodycheck ja? wow, dat lijkt me best wel spannend. maar als alles goed is wel een hele opluchting!

@nai: hai vertel eens over verhuisspul?

@rest: dikke smak, ik lekker douche&bed.

dusseldorf was goed: Aleentje was een A en een 10!!! :D
    but, ik juich niet zo hard/vroeg als vorige ronde, 15% JA is 85% NIET.
    daar moet, en wil, ik realistisch in zijn.

verder door dussel gehuppeld, sushi gegeten, leuke stad!

ohja, kreeg sms van gaby: volgens bloed uitslag heeft ze naar haar eisprong(en) gehad :$
    lijkt erop dat die andere 7 onmiddelijk ongi hebben ingezet dus... :(

en dan nu eisprong van 3, met sex, das wel een lekkere score! :)
    maar wel een rare cyclusopholronde dus...

verder ligt boys opa op sterven :( vandaar dat ze niet in de bus kon komen :(

na, morgen of overmorgen meer, nu dicke kuss drauf.
    schlaffffffff lecker!

Deel Deze Pagina