miranke dikke knuf voor jou kom je je wel af en toe warmen in de bus gaby voor jou nen boy heel veel sterkte, ik denk aan jullie de rest: ik ga slapen slaap lekker iedereen
@miranke: kut! knuffje! @gaby: wat gek van eis en springen enzo, maar vooral heel veel sterkte met oma! @juud: lief van je! Hoop dat bodycheck wat oplevert, hpelijk alleen geen diabetes! @Nai: leuk dat je weer even wat laat horen! @female: wasda nou met sere bm? @Remmar: dikke kus op Nikki! @Natjes : dikke kus op Tygo! @Small: dikke kus op jou! Wel lekker denk ik he, een dagje vrij? @Leo: ha! wij allebei lekker gewerkt! (sowiezo wel prettig, als ik een dag niet mijn afspraken vergeet ) @Gieg: hoe is het met de appels en de babi pangang? @Tisch: tante? @Klingel: goeso van AAAAAAAAAAAAAAleentje! Klinkt wel als gesellige dag, al vind ik het niet kunnen dat je SUShi met iemand anders gaat eten! @all: smak en welterusten!
@elke: ja goed het van AAAAAAAAAleentje! ben nu al trots! enne, sowel dussel als sushi sonder sus is not done. maarja, een noodgefal he! volgende x weer samen, met buik (ik) en buggy (jij) doen we er wel een hotelletje bij hoor (hm, buggy dan maar bij elkeman? of is elkebaby wel so fashionably hotellerig denkt se?) want shopparadijs!
@ Gaby: Sterkte! Knuff! @ Elke: Momenteel ben ik enk ik misselijk door een griepje zonder koorts, ala Juud. De misselijkheid wil maar niet weggaan, maar ook de ouste en Giegman voelen zich niet lekker. De jongste blijft enorm hoesten, maar ook zonder koorts, dus ik denk dat het bij haar de astma is. @ Klingel: Jippieeee een goede terugplaatsing! M'n duimen draaien voor een goed eindresultaat, al zal je dan niet weten of het Aleentje is. Als er maar één goed innestelt! Ik heb mijn cijfer gekregen voor de toets die ik gister heb gemaakt. Het is nog erger dan de vorige keer........een 9,7
giegel! wat ERG! je maakt het echt te bont nu, FOEIII! trotskus! en smak op belabberdheid. it'd better be for a good reason!
miranke dikke knuf klote ongi kling wat goed van aleentje ga duimen dat aleentje of andere lekker gaat innestelen en 9 maanden bij je blijft
@A-kwaliteit: wieeeeeeeehooooooooooooo! Ik zeg: drieling want Aleentje wordt Atweetje en andere ei krijgt natuurlijkook nestelDRANG van die andere twee. Competitie in klingelbm @Gieg: Tsk, nerd! gefeliciteerd, nu nog die posi test over een paar dagen @Gabbel: Dikke knuf voor rare cyclus en natuurlijk voor boy's opa Veel sterkte meid! @Zieken: beterschap! @Kling: Hm... Weet dus juist niet of ze kinderwens zal snappen, máár 't is over de hele linie een lieverd dus ik zou niet weten waarom niet. (Bovendien had collega dat dan wel laten doorschemeren denk ik )
@ Elke, mmmmm kus is altijd fijn @ Klingeltje, ga vanmiddag weer kaasjes beranden hoor @ Gabbel, vedorie, zit eht weer niet mee, hopelijk eitjes van schrik alle 3 blijven zitten (bevrucht, ok2 is ook genoeg) @ Miranke, knuf @ Cin, vandaag dus gesprekje, zou fijn zijn als je het hebt verteld, is het lekker uitgesproken en neit geheimzinnig meer, al die dokter bezoekjes @ Gieg, wowwie 9,7 ben zooo trots op je @ Me, collega vandaag ziek thuis, word dus even druk dagje op werk. Gister middag/avond nog even van slag, door loze opmerking van schoonmama, maarja met ongihormonen word dat natuurlijk weer huielen. Lekker even met mijn moeder er over gekletst en het gaat weer. Lonneke vanacht aan het spoken, pffff, vandaag onderwerk rust proberen in te halen, ha ha ha, we zullen zien dikke knuf iedereen
Kling, fijn dat terugplaatsing goed is gegaan en ik duiiiiimmmmmmm! Gieg, wauw wat een geweldig cijfer, gefeliciteerd! Wat goed gedaan! Vervelend dat het ziekenboeg is bij jullie! Cin, succes met gesprek. Ik hoop (en verwacht) dat je ene positieve reactie krijgt. Gaby, wat een cyclus zeg! Sterkt met opa van boy. Small, fijn dat je er met je moeder goed over hebt kunnen praten. Werk ze vandaag! Nou, ik ga maar eens door de regen fietsen Heb zo lang mogelijk gewacht maar moet nu toch echt gaan werken. Doei!
ojak, Leo, door de regen, regenpak aangedaan? Hier "nog" het geluk van 2e auto, maar we moeten echt iets inkrimpen en dus 2e auto inleveren.... Smalman op de fiets naar werk en ik in auto blijven tuffen
haaaaaaaaaaaaizwaaaaaaaaaaaaaaaai! Hier bibberelke! @Studiebol: goeso!!! Sterkte met jezelf en en de zieke aanhang! @Klingel: jas nog gekocht? @Leo&Small: werk ze! @Cin: succes met dat gesprek straks!
PURPLE BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 26070 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 yinte: zoon ° 23.04.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Spiffy: dochter °29.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Jolan25: Lieke °04.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Jeanine: Jan-Jelle °05.08.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 Bowen: Niels °03.10.2009 Natjes: Tygo °12.10.2009 Tomnaat: Justin °18.10.2009 Miracles: Roann °24.10.2009 11 meisjes 10 jongens Preggers 29-10-2009 Marientje (beeb1) 10-01-2010 Tischa (beeb 1) ♀ 18-02-2010 Elke1976 (beeb 2, 1 vlindertje) ♀ 07-05-2010 Yadi 2 meisjes 0 jongens 2 onbekend NOD 06 november: Zuurtje (ronde 12, beeb 4, 1 engeltje) 08 november: Giegel 15 november: Klingel (** beeb 1, ronde 22) 22 november: MilkHd (ronde 24, beeb 1) ??: Miranke (ronde 20, beeb 1) ??: Gabbel (beeb 1) ??: ppver (beeb 1, 1 vlindertje) ??: Survivor (beeb 1, ronde 4) ??: Milla (beeb 1) 10 december: Cin1979 (pilronde, beeb 1) 10 waarvan 6 MMM Afspraken 04 november: Elke gyn UMCG 05 november: Bowen CB 09 november: Elke internist 10 november: Elke gyn 11 november: Klingel bloedprikken en intake Zwolle (geheel overbodig) 13 november: Klingel uitslag bloed 03 december: Cin gyn 15 december: Cin LIFE Leuven
Goeiemorgennnn Elke succes vandaag denk aan je en duim voor je Small, denk dat elke zenuwachtig is voor controle afspraak umcg gieggg wat goed!!! zieken beterschap miranke........... knuff meis klingel, super!!! jas nog gescoord?? cin succes!!
@bowen: u gaat door voor de wasmasjien! bedankt voor sms! @small: omdat ik u zo lief vind en de bus steeds erg ver weg staat én ik niet zei waarvoor bibber wint u tóch de wasmasjien! delen met Bow!
Hi mogge, Het kindje is geboren hoor. Toch wel weer 6,5 pond ondanks 3 weekjes te vroeg. Moeder en kind liggen nog in het zh, omdat ze nog niet kan lopen door zware bevalling. En als ze te lang staat valt ze bijna flauw. Maar voor de rest alles goed. Bijzonder!!
gelukkig ben ik echt blond (heemmm wasjmasjien kan ik wel gebruiken, had van het weekend beetje veel schuim on badkamer waar ie staat, denk dat op op raakt) @ Bowen, gaat ie nu met Niels? (tnaks voor bibberElke uitleg) @ Elke, hoelaat? @ Tisch, goed gewicht voor 37wk en ectra controle tot de mama weer ok is, kan zeker geen kwaad @ Me, pfff, werken NU
meunin! @bibberelke: kaars, duim, bid & ****, je weet t! 25 weken: gilletje dans en mijlpaalsjans! @bow: hoest met koppijn wegens eigen piraatje? @small: ieks, druk voor joe dus? kus! @leo: wek! stoere mama door regen? @jas: wel mango proberen te vinden, maar niet gevonden! zaterdag nieuwe kansen. @tantetisch: gefeliii! mooie naam? @cin: gespreksmak! ze moet, zal, moet t wel begrijpen toch? is het niet omdat ze t zelf doet, dan wel wegens den ethiek. als t ware. slogisch? @hier: telefoon: mevrouw belde dat ze dacht dat ze ons kattekind gevonden had. 2 weken geleden al....(oftewel vlak na vermissing) dood langs de weg. maar helemaal gaaf, leek net alsof ie gewoon was gaan liggen... .. toch ziek geweest? of of? ... ze dacht dat ie van de buren was, die heeft ze gealarmeerd. was niet zo, en........ ondertussen is ie (dood) overreden. toen hebben ze hem, omdat t er niet meer zo gaaf uitzag opeens, voorzichtig (maak ik mezelf wijs) in een container gelegd. .. ik ben heel blij als t m is, en we nu dus weten dat ie dood is, en niet gewoon verdwenen/gejat/lijdend. maar ook erg sip wegens geen afscheid, en wrom hebben ze nou niet de dierenambulance gebeld? (hij was gechipt en de dierenambulance wist dat ie vermist werd) huil. ga er zo even langs met foto, kan ze m identificeren en nog even wat meer vertellen.. maar ik weet t wel zeker. was hier 50 m vandaan en hij voldoet 100% aan t signalement. tjah. nou jah. weten is beter. dag lief kattekindje sipjesknuffel maar ook opgeluchtkus..