Jij schrijft, ik kom op bezoek, ik neem het mee en ik schrijf het voor je op het forum (als je dat wilt)
!@#&(!#&%(@!#%($#(^)$#)^()%)^# ik zit hier echt te vloeken. wat een nachtmerrie voor lieve elke en elkeman weer zeg wat een ROT nieuws.. VERDOMME!!!!!
Tante Tisch: ik vergeet jou helemaal te feliciteren! Dus bij deze: GEFELICITEERD! Hoe voelt het nu om tante te zijn?
ik krijg bij het lezen van dit stukje kippenvel *huil* lieve lieve elke... ik wil je sterkte en rust toe wensen de komende tijd. Ik kan me niet voorstellen hoe dit moet allemaal voelen. HOe je dit moet gaan accepteren Ik hoop dat het jullie ga lukken. HET maakt het niet minder naar, maar ik ben wel blij dat je zo goed onder toezicht word gehouden dat ze optijd kunnen zijn met ingrijpen enz. oh meis, wat moet je veel angst en verdriet mee maken !!! *EXTRA DIKKE KNUFFEL*
wat is dit met het slecht nieuws vandaag @ gabbel gecondoleerd @klingel *dikke knuffel... zeker geen leuk dag voor jou ook niet met kattenkind nieuws en elke nieuws en dan weer wel goed nieuws @Tisch gefeli met tante worden.. ps.... ook al ben je geen '' echte'' tante, de kleine zal op je groeien en je houdt er evenveel van
klingel: hele dikke kus voor je poezekind... eindelijk antwoord maar niet het juiste... gabbel: gecondoleerd met opa.. ook voor gabbelman natuurlijk xxx tisch: gefeliciteerd! verder: ik lees mee, en soms reageer ik.. maar ik merk dat de afstand mij even goed doet. Dikke knuf voor jullie allemaal.
meiden ik sluit af en ga mijn bedje in hopelijk morgen een een dag met mooier en blijer nieuws slaap lekker iedereen
@elke wat een vervelend naar nieuws voor jullie. ik hoop en duim voor jullie dat alles toch nog goed gaat komen. een super knuf voor beide. @gaby * gecondoleerd met de opa van boy. ik wens jullie heel veel sterkte komende tijd. * balen voor je dat je dit keer last had van een cyclusopholronde. ik hoop voor je dat het de volgende weer rustiger verloopt. @klingel * wat een naar nieuws over je poezel.. eerst een tijdje spoorloos en nu eigenlijk nieuws en dan blijkt het niet meer te leven. ik wens je heel veel sterkte en een knuf voor joe.. * verstandig dat je nog even wacht met juichen over aleentje... ik hoop even goed ondanks de uitslag alles goed mag komen. @juud ik hoop voor je dat ze iets vinden. @tischa proficiat met dat je tante bent geworden.. @naiobi succes alvast die weekend met de verhuizing. @pix is je man nog geslaagd vandaag...? @miranke knuf voor joe.. @giegel * beterschap. * proficiat met je 9,7. @bowen leuk dat gister de eerste echte glimlach van de kleine heb gezien. @milk fijn voor je dat je een knal posi ovu test had. @me gister een lange werkdag gehad met tussendoor een pauze thuis en savonds nog een lange vergadering gehad. gelukkig had ik vanmiddag vrij om heerlijk even te ontspannen.. @de rest een knuf.
nee gezakt op iets heel stoms...wat zenuwen wel met je doet he... trok je dat wel? wel goed op jezelf letten he... knuf terug
@pixie balen dat je mannetje gezakt is. ik weet wat zenuwen kunnen doen en ik hoop voor hem dat hij het de volgende keer de baas is. @me was blij dat gister voorbij was. ben vandaag wel aardig voor me zelf geweest en heb vandaag een 2 leuke dolfijn sleutelhangers voor mezelf gekocht. even aan mezelf gedacht omdat ik merk dat ik me anders wel eens vergeet.
Ow mijn god Elke! ..wat een vreselijk nieuws meis...wat een onzekerheid nu en een wanhoop en verdriet zullen jullie voelen nu...*HUIL* *HUIL*.....ik heb de kaarsjes bij de boedha aan en heb speciaal voor je de Lord boedha aangestoken...Ik hoop uit de grond van mijn hart dat dit allemaal goed gaat komen meis....Elkebeebje groei groei groei en doe je best om dit vreselijke oneerlijke nieuws tot een goed eind te maken...Volhouden hoor, je kunt het!!!! Kling...eindelijk nieuws over lieve poezekind maar niet wat je had gehoopt gecondoleerd meis. Gaab: gecondoleerd met opa Boy meissie! Pff wat een rotnieuws allemaal zeg wat is de wereld toch hard en oneerlijk:x
grutjes cin meelde vanmorgen al als grapje ' alles gaat mis vandaag ' maar dat elke dit nieuws zou krijgen, en gabbelopa dood, en kattekind dood, en en en en en, trieste bus zijn we. ik ga slapen, was een drukke maar interessante avond. sippe knuff
Godemorgen meisjes ietsjes van de schrik bekomen? moet wel want we moeten elke nelkeman flink helpen Lieve Elke Beeb, GROEI zet zo weer kaarsjes aan @ Gabbel, gecondoleerd @ Cin, nog wel aan baas kunnen vertellen?
Elke ik heb gister geen oog dicht gedaan met dit nieuws van jullie enigste wat ik kan doen hier is zeggen dat ik aan jullie denk *KNUFFEL* Tisch, ik was jou ook helemaal vergeten te feliciteren met het tante worden, dus bij deze GELICITEERD !!! Iedereen ook bedankt voor jullie medeleven voor ons! Dinsdag is de crematie alweer Boy was gisteravond nog langs geweest om naar hem te kijken en hij zei dat ie er mooi bij lag. Ik ben niet mee geweest was echt kei moe en ik wil hem eigenlijk ook niet zien zo opgebaart. Dinsdag toen we afscheid namen zat ie nog allemaal grapjes temaken (terwijl hij dood bloede, die lieve man) en zo wil ik hem herineren! Vandaag ben ik gelukkig weer een dagje vrij en ga weer even verder in het huisje. Cyclus, snap er echt geen ruk van! Temp is zo laag ook. Zo laag is hij alleen als ik altijd die dip voor me eisprong krijgt :S Ga vandaag nog wel even bellen en navragen! Fijne dag iedereen!
*huil* Had gisteren al gehuild en heb heel slecht geslapen. Denk de hele tijd aan Elke en Elkeman: wat moet dit afschuwelijk zijn voor ze... Ik lees nu alles terug en het is nog veel erger als je het Elke zelf weer hoort herhalen. Ik vind het zo KUT allemaal. Zelfs vanuit Limburg voel ik de behoefte je te komen bezoeken meis, gewoon om je te kunnen vasthouden.... Ik zal kaarsjes blijven branden en alle hoop voor je uitspreken. Dat je ook maar vooral zelf de kracht vindt om hier nog zo positief mogelijk in te staan, zodat Elkemeis die kracht kan overnemen van je. Zo machteloos moet je je voelen. Jullie laten me niet meer los. En dat is goed. Ik wil aan jullie blijven denken. Knuff! *huilt nog even door, heb het ook zo koud...* Gabbel: jij en Boy gecondoleerd met het verlies van opa. Sterkte! Kling: hoe was het bij de mevrouw die je belde? Was het echt je poezel? Knuff!
Lieve lieve Elke wat een vreselijk bericht heb ik gelezen!!! Wat oneerlijk dat jullie dit moeten meemaken. ooooh wat dat ik je kon knuffelen!!!! Lijkt me vreselijk ook om opgenomen te worden maar dat is de beste plaats op je meisje in de gaten te houden. Ik zal aan jullie denken, iedere dag. Hoop dat ze nog veel groeit. Lieverd hele dikke kus en knuffel en ik duim voor jullie.xx Gabbel gecondoleerd met opa Klingel wat een verdrietig bericht over kattekind. Ook gecondoleerd meid. xx