@elke lees nu net het bericht over je kleine beebje.. Ik hoop dat kleine meis de kracht vind om goed aan te sterken in de periode dat ze nog in jouw buik zit en dat zij met kracht de wereld in komt! Een hele dikke knuffel van Mij, Quinn en Naiman!!
@rest ook een dikke knuffel!! Ik moet hier weer verder met spullen opruimen /inpakken voor de grote verhuizing morgen...
@Elke+beeb+man: Posivibesknuf! @Gieg: Spannend! @Nai: succes morgen!!! @Tisch: knuf! Hier ook druk weekend, we stappen zo in de auto
@elke: posi posi groeiiiiiii tijdmachine knuffels! @tisch: schatje. rustig an met die scriptie he, buik en beeb gaan voor. moet ik nog helpen? stuur maar door dan. @cin: waarhene? enne, rij sigtig! en veel plesier morgen bij bow! @bow: smak! @nai: verhuisdooskus! @gieg: streepjeduim! @rest: algemene herfstsmak.
zo, maatje 56 opgeruimd (ja, daar paste de kleine dame nog wel wat van). oma heeft vanmiddag een driekwartier op (wakker) Eva gepast (terwijl we boodschappen gingen doen en cadeau voor opa kopen). Het ging goed, maar zal nog even paar keertjes nemen voor we er anderhalf/ twee uur van kunnen maken. worteltje ging wel richting de mond maar er werd al een vies gezicht getrokken vaak voordat het haar mond kwam.. hihih.. morgen opnieuw poging te gaan werken.. tja ik heb baas gezegt dat ik alleen kan kijken per dag hoe ik mij voel... maar op 'slaap tekort' dagen kan je mij opvegen dan is het niet slim dat ik ga werken (als je met mensen uit de psychiatry) werk). ps. mijn fiet fiets lekker(van wat ik heb kunnen testen op kort afstand. morgen lang afstand uittesten en dan ook nogeens in wind en regen sorry voor ego bericht. @iedereen dikke knuffel
ik zit hier nu toch ff te janken hoor door het bericht over die drie babytjes die overleden zijn door de inenting....zie het net op hart van nederland...en dan zie je die foto's van zo'n kleine hulpeloos manneke vol met draden en ja hoor daar komen de tranen..
Elkebeeb, groei, groei,groei lief schatje! Elke + elkeman, dikke knuffel! Gieg, ik duim! Pix, wat vervelend dat je zo moe bent! Maar ja logisch met korte nachten! Hoop snel op verbetering Slaap lekker iedereen!
Hoi meiden, weinig actie hier! Behalve dan een bevalling! Marientje, gefeliciteerd met Pleun! Pixie, succes met de moeheid, hoop dat je een wat betere nacht hebt gehad. Debs; ja erg hé! Dan heb je een gezond kind, wil je ze in laten enten om die gezondheid te handhaven....heb je dít! Vreselijk! Gieg, ik duim nog door hoor! Morgen nieuw testje doen toch? Ehmm..verder ben ik het even vergeten (ook al staan er nog maar 5 berichtjes ofzo ) Elkebeeb! Growwww!! Giirrlllllpowweeerrrrr
Goedemorgen! @ elkebeeb: GROEI!!!!! @ Elke: hoe is het?? En hoe gaat t met jou?? @ gieg: hoe is het daar??? @ marientje: gefeliciteerd!!! @ euh... kweet t niet meer... Nu al niet meer?! nee, nu al niet meer..... *zucht* X
So, ik heb alle berichtjes aan Elkebeeb voorgelezen, ik geloof wel dat ze het snapte want ik kreeg meteen een schopje @Marientje: gefeliciteerd met Pleun @Pix: hoop dat het slapen snel beter gaat @Gieg: spannend maak je het weer, hopelijk nu raak! Zal nog even lezen van je dochter straks. @Debs: vreselijk he van die kleintjes, ik was er ook helemaal beroerd van. @Juud: fijn weekend bij moeders! @Cin: jij ook een fijn weekend! Doe je even een dikke Nielsknuf namens mij? @Klingel: heb de hark en de schoffel vast buiten gezet, beetje regen geef je niks om toch? Was het leuk met zus? Vraag Klingelman maar om af en toe even heel positief te blijven voor mij, hij kan dat geloof ik veel beter dan ik, lief dat jij ook meeleeft. @Nynke: bedankt voor je lieve berichtje naar Klingel en op tempforum! @Tischa: Danoontje is op, senks! Denk aub wel om je kleintje nu, dat is belangrijker dan wat dan ook geloof me. Niet dat ik denk dat je niet goed op jezelf let. @Tygogrammetjes: bedankt Natjes! @female: steentje ontvangen! Draag het wisselend op buik en op nachtkastje, gaat straks zeker mee het ziekenhuis in! Bedankt! Kus voor jou en een kwijlkus terug voor Nikita. @Lautje en Debs: bedankt voor jullie lieve kaartjes, doet goed! @Cin: welja, stuur anders gewoon een boek op! Je bent een schat, dank je! @All: jullie zijn allemaal geweldig, het doet mij enorm goed om te lezen dat iedereen zo meeleeft! Bedankt, ook namens Klaas! *pinkt heel veel traantjes weg*
@female: akelig die hoofdpijn! Zou het niet van knopen in rug en nek komen? Wel even naar laten kijken hoor, niks aan zo.