@ Fem, kan het door het weer komen? @ Bowen, heb doekje ontvangen, ben er super blij mee Heb nu alvast doekje op kdv liggen, kan je tenminste ook daar goed slapen onddanks ik der doekje van thuis vergeet @ Debs, heb je dat gekeken op tv,..... ik ga dat soort dingen voorlopig uit de weg. het lezen kan ik nog net, maar beelden erbij, nee.
mogguh, weer even een groei elkemeisje groei om de dag mee te beginnen. Schopjes zijn goed!!! Marientje, gefeliciteerd met de geboorte van Pleun, wanneer is ze geboren? Hoe is de bevalling gegaan? Strakjes richting oosten, heb er zin in!
@ Elke, wou je verhaal bijna op werk vertellen tegen collega, maar bedacht me net optijd dat ze geboren is in Dokkum.
@ Milky, ga je doen in het oosten? @ Juudje, veel plezier bij je ouders, hele week zonder Lars. Veel succes. *knuf*
@Small: kun je best vertellen hoor, ik ken hier eigenlijk niemand want ben hier niet geboren en niet opgegroeid. Ik word komende woensdag opgenomen, moet me tussen 10 en 11 melden. Fijn dat je meisje zo blij is met die doekjes! @Milk: doe jij ook nog een Nielsknuf namens mij?
Haaaai Lief Elke, dikke knuff van mij en ook van Niels alvast terug!!! Powerrrrrr voor jou Elkebeeb en Elkeman!!! Gieg, spannend!!! Duimmmmmmmm Marientje, gefeliciteerd! Smallie, mooi dat doekje is aangekomen, hoop dat je kleine meid er blij mee is Debs, vreselijk he van die kindjes, ik zag het ook op tv, ik wist eerst niet van welke inenting ze het gekregen hadden, dacht mex. griep maar dat was dus niet zo. Bah, vreselijk! Pix, fijn dat fiets goed fietst!! En hopelijk kun je beetje bijslapen Klingel, smak terug! Ga snel boodschappen doen, Ow ja en ik denk dat nieuwe voeding nu al goed werkt. Niels slaapt gewoon paar uur achter elkaar door zonder te schreeuwen van krampjes!!! Joehoeee
@ bow: wat heerlijk zeg!!! @ niels: goed zo!! Lekker slapen jij!! @ smallie: hoe is het met jou?? @ pix: vanacht wel lekker geslapen? @ kling: vandaag! @ debs: ja, vreselijk he... geloof dat ik nog een beetje stuisvogel speel... *zucht* Hoewel.. zoals Nikki komt ook op t KDV, dus voorkomen doe je het toch niet.... @ ikke: Ik heb een nieuwe fiets!! Jeeeuuujj! Ben der super blij mee!! En fietsen dat ie doet joh! (en nee, kom niet de berg over met mn fiets )
morge (kan nog net) elkebeebmeisje groei groei groei groei groei groei groei als het weer een beetje meezit gaan we naar intocht Sinterklaas en zijn pieten kijken
knuffel aan iedereen, ik moet rennen want we gaan in de leilindes hangen met mn ouders (als het nog droog wordt ) @elke: hahah, hij leeft erg mee ja! frysen onder elkaar he! enne, posipowerrrrrrrrrr en vertrouwengil, dat zenden wij hier vanuit huis de hele dag naar joe. echt. wist je wel dat er een paars lavendelkaarsje voor joe brandt? misschien kan je t wel ruiken. maandag kom ik! so! bladeren harken is leuk! en jou bij elkaar harken moet. so. niet opruimen of gekke dingen denken te moeten doen he, gewoon deur open is genoeg! @bow: knuffel voor niels en voor remmilkcin! @zuurtje: weet je wel dat je zelf ook weer moet stoppen met de progest op een gegeven moment? @debs: vreselijk idd van die babys. je zou jezelef amper kunnen vergeven ondanks dat je dacht dat je het goed deed. brrrrrr @pix: fijn van fiets! enne, hoop dat dit weekend wat beter gaat @gieg: duimmmmmmmmmmmm @lim: melden! @tisch: al bij schoonzusbeeb gewees? @remmie: smakkerd voor joe! hoe ist met rem trouwens? @rest: herfstsmak
Goede middag meiden! Wou jullie even een fijn weekend wensen!!! Ben weer weg, ben heel erg ziek ineens geworden Hoop geen mexicaanse want ik hoest ook me longen uit me lijf Dikke op afstand knuffel van mij !
wauw!!! heel gave bank gabbel!!! enne, heb je koorts? kijk je wel uit? anders dokter he? zwaai trug vanuit tuin.
haaai zwaaaiii allemaal! Zo gebeurt er tig dagen niks en zo lullen ze weer 3 pagina's vol Elke: fijn dat je steentje bij je hebt! Steentje: doe wat je moet doen: o.a. groei stimuleren en posi werking bij/tijdens zwangerschap en beebs. Koppijn en knopen: that's me. Echt...Ik heb het al sinds ik ongeveer 12 jaar oud was. Hele dikke harde spieren, pijnlijk, stijf...alsof het mijn bloedvaten dicht/afknijpt. Mijn armen en handen zijn dan ook vaak koud. Nu veel knopen tussen schouderbladen en in nek. Migraine is een tijdje weggeweest tijdens de zwangerschap, maar is nu weer in alle hevigheid terug. Soms wel 2 keer per week Soms ligt het aan het weer (als het ineens omslaat) maar het is volgens mij toch echt voornamelijk stress gerelateerd. Maar, ik heb voor de zwangerschap accupunctuur gedaan en ik ga dat denk ik nu ook weer opppakken. Want dat hielp toch ook wel. En verder moet ik gewoon zorgen dat mijn hoofd en lichaam af en toe ontspanning krijgen. Bijvoorbeeld door een dagje sauna. Ramon en ik hebben het er al een maand over dat we eens een dagje in moeten plannen... So, lang verhaal over hoofieauw. Jij gaat lekker je tuinman/vrouw/klingel wat werk laten doen Kan ze hier ook tuinvrouwen?? hihi.. Dikke knuffel meid!
Gabbel wat een mooie bank! Helemaal mijn smaak en volgens mij zit het heeeerlijk. @Elke: ik begrijp je wel hoor. Rust nemen en niet stressen is het allerbelangrijkste. Jij weet waar je het over hebt. Nog even en dan ben ik er weer vanaf. Ik had niet zo lang moeten wachten ermee dat is mijn eigen fout. Ik ga echter niet kunnen genieten van de eerste maanden met dit kindje als ik dit hoofdstuk niet afrond voor mezelf. Ik schrijf nu ook niet meer op werkdagen, maar alleen op vrije dagen. En ook alleen van zolaat tot zolaat en de rest is alleen maar genieten. En ik zit op p.28 (minimum is 30) dus het schiet op! Gieg hoe gaat het? Nog getest? Bow blij te horen dat Niels zijn krampjes al minder zijn geworden. Ik begrijp dat Milkh je vandaag komt opzoeken? Dat wordt zeker heel gezellig. Geniet ze meiden.
Female stress is kut he. Het heeft zoveel invloed op een menselijk lichaam. Probeer wel te gaan ontressen meid. Yoga niet iets voor jou? Of komt dt gewoon niet goed uit nu.
Klingel, stoere bank hé en weetje wat er helemaal lekker is aan die bank?!?!?! Bij dat gewone zit gedeelte kan je de onderkant uitklappen dus dan heb je een mega lig gedeelte Lekker voor in het weekend om filmpje te kijken! Temp moet je mijn FF kaartje eens bekijken! Zo groot kaartje heb ik nog nooit gehad. Female, ik heb ook stress hoofdpijn toch wel zeker 4 a 5 keer per week en eens in de zoveel tijd word dat ook een migrane aanval Ik werd eerst al 2x per week gemasseert in me nek omdat ik een verkeerde houding heb en alle spieren dus steeds vast zitten dikke knuff!