En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by limmeke, Sep 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    meunin deze mistige meunin!

8000, jemig!!!!
    kus op bus!
    we zijn sowieso de grootste club, in geschreven berichten (en meelees-hits), maar kweenie wat t grootste draadje is fem. sal eens loeren..

@fem: amen, en PIES! (in luier)!
    idd, een makkelijk kind is wel het beste om mee te oefenen.
    we'll keep it in mind! :)
    prik jij eerst maar eens een datum voor stoom&damp- en wel vandaag!!!!!!!!!!!!
    kijk maar uit, don't blame the nanny als je 10 jaar lang glittertjes hier en daar vindt in huis (... das echt waar! :))

@natjes: wat lekker, tygo slaapmonster naast je! enne, weg met die schoonfam! te druk! ik zou echt goede duidelijke afspraken gaan maken hoor, met natjesman erbij. brief?

@natjes: ik ben er wel anders mee bezig nu. ergens weet ik dat er een andere (lees: grotere) kans is, en ook wat ik zou 'moeten' voelen (althans, hoe het vorige maand voelde).
    das wel vern**keratief natuurlijk.
    maarja.. t wordt pas spannend zo midden van deze week, toen werd t vorige x (oa temp) echt verdacht.
    we zullen zien, poehh..
    en anders: met donderend geweld een ronde alles erop&eraan&erin!
    kom maar doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr voor de kerstpauze (ei valt toch op 1e kerstdag :D)

@gieg: ja, ik heb meer vertrouwen dan jij in succesvolle volgende posi test.. en in joe die zwang wordtblijft :) kweenie. het voelt voor mij of je lijf aan t rekken&strekken&oefenen is; 3x achter elkaar is te toevallig.
    drom zou ik denken/voelen, geef het nog iets langer, kan ook zonder iui.
    maar ik kan niet in je kijken en ik snap heel goed dat het voor jou anders, zwaarder, en klaardermeeder voelt.
    drom: knuffffffffel!!!!!!!!!!!!!

@gieg: die plakpillen kan je eens proberen. hoewel ze eigenlijk voor (echt) korte LF zijn of behandeling na ivf/icsi, worden ze ook gebruikt voor mensen met herhaalde mks, zie trees, idd.
    opzich schaden ze niet echt (hoewel temp&tiet in de war raken :D) dus wat let je?
    wanneer weer date met dok?
    morgen bellen voor fm?

@tisch: smakjes op jou. kom eens hier en vertel eens even over scriptistress en buikindeweg?

@elke: fijn he dat je ouders er zijn. en dat ze je helpen ook met de praktische zaken. zucht, nog halve week. dan meer, en hopelijk alles ook onder, controle.
    morgen krijg je een voorzichtige pletknuffel met gratis traantjes in je nek.
    groeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiliefsposipowerrrrrrrrrrrrrrrrr!

@iedereen: alle remmies bows cins alices pippels laus debsen nrgjen leos mirankjes ppvs nais gabbels smallies limmelimmelimmes survjes juudles en de hele rest van de bus van onder tot boven en van links tot rechts:
    heel dikke zondaghaardkaarssmakkriebelliefs!

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

schoonmaakknuf!

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    goedemiddag meiden

elkebeeb groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei
    groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei

4. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Goeiemorgen

@Gieg, nee!!! He GVD!!! Hopelijk gaan de plakpillen zijn werk doen. Knuff

@natjes, hmm lastig, lastige schoonzus. En wat vervelend toch dat Tygo zo lang slaapt nu :D Hihi, wat heb je 'm gegeven

@Elke, hoe is het nou? En met Elkeman. Fijn idd dat je paps en mams er zijn. Dikke posipowerrrrrr knufffff

@Klingel, Nielsvisite was leuk!!! En erg gezellig :). Hoe is het met jou??

@fem, he gets schoonmaken. blghh, is wel weer voor trouwens

@gaby, beterschap meid, en gave bank!!!

@natjes, ben benieuwd hoe de puckababy werkt

@tisch, klap klap, applaus voor jou!! Fijn avond bank gehad??

Verder ben ik het kwijt geloof ik.

Hier is een wonder gebeurt. Niels is weer rustig en slaapt en de krampjes zijn echt een heeeel stuk minder. Gisteravond laatste voeding om 11 uur en vanochtend om half 8 weer melden voor voeding. Daarna weer geslapen tot 11 uur. Lekker eten gehad en gedouched en ligt nu alweer te slapen??!! Nou dat is echt een wonder. Maar we zijn er blij mee, komt hij ook weer aan zijn rust toe, en wij ook :D.

Vanmiddag op kraamvisite bij vriendin die 2 dagen voor mij bevallen is, dus dat is wel erg grappig.
    Het is butweer buiten dus maak het binnen allemaal maar gezellig.

5. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Giegel: grrrr *^$%# inderdaad. Hopelijk wordt dit toch voor jou een toevalrondewonder, met 5-12 en aug-beeb ;) Ik duim!

Elke: even bij paps en mams? Goeso, hopelijk kunnen ze je goed steunen/helpen. Groei lieve elkebeeb!

Knuf aan iedereen!

6. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Heej Milk, Leuk feestje gehad?? Je tip qua firefox heeft helaas niet geholpen.

7. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    hee bow! blij dat niels nog steeds zo tevreden is, het is een heerlijk ventje en je bent zo leuk met 'm!
    jammer van firefox/mmm: zit dan toch iets in je beveiligingssysteem ofzo.

feestje was gezellig, al moest ik steeds rennen om lekkere dingen te maken en rond te delen, omdat mams nogsteeds arm niet mag bewegen. Maar wel lekker gekletst met oom en tantes en oude buurtjes hoor!

8. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @bow: wat super van niels!!! :)
    hij heeft andere voeding nu toch?
    en nu iedereen in huize bow dus minder wallen?
    :)
    hele kluut weer rustig?
    wat fijn!

en wat ben ik benieuwd hoe lief je bent met niels, ik kom snel (zonder sus :() de date inhalen hoor!

@milk: hoest, wanneer date gyn/iui instructies enz?
    trouwens, ga je met stimulatie iui-en? of eerst x in eigen cycl?

opruimsmak hier (aangestoken door fem?), alle wc's gepoetst, woonkaam, keuken inclu fornuis en oven, deuren en deurklinken (?? das echt de eerste keer dit jaar denk ik, aangestoken door de mexi griep?) en zo meteeen t ergste, stofzuigen&dweilen bluhbluh.

9. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    @klingel: als nu ongi, dan meteen bellen voor date 1e prik met gonal-f (ong. dag 3). Dus met stimulatie.
    @IUI-ers: ik moet voor mijn date op dag 3 al prikpen en hormoontjes meenemen, haalden jullie die al voor je ongi was? Ze zeiden namelijk dat het kan zijn dat ze het niet hebben, maar vind het zo gek om het al te halen voor ik weet of ik ongi wordt...

10. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    @ Milk: Ik begin op dag 3 te prikken en inderdaad niet alle apotheken hebben het op voorraad.
    Morgen moet ik ook bellen voor een uitgangsecho, dan krijg ik die ook meteen morgen en begin ik morgenavond weer met Puregon spuiten.

11. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Gieg, had jij het de eerste keer al in huis gehaald voor je NOD WOD werd? anders ga ik deze week wel even langs apotheek om te vragen wat zij handig vinden...

12. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    ik kreeg de naaldjes op die dag3 inderdaad.
    maar als ze niet zeker zijn van de voorraad dan kan t slim zijn t eerder te halen ja.
    gek misschien, maar tja, welkom in de zakelijke ziekenhuis-stijl.

ken nog wel een paar leuke: na je IUI alvast meekrijgen voor de volgende keer!
    (@meppel: kill)

trouwens, wat is de reden dat je aan de gonal gaat, en niet aan de clo of de puregon?

13. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    De prikpen kreeg ik in het ziekenhuis en ik kreeg op dag3 pas het recept mee, samen met een ampul Puregon voor het geval de apotheek het niet op voorraad had. Hier had de apotheek wel één ampul op voorraad dus ik kon de ampul die ik had meegekregen gewoon weer meenemen naar het ziekenhuis.

14. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    gonal-f (synthetisch middel) waarschijnlijk omdat zij samenwerken met die farmaceut ;)
    mocht na 3x IUI dit niet het gewenste effect bereikt zijn, dan gaan ze over op menopur (= gezuiverd uit urine vrouwen in de overgang).
    ik heb van het zkh een recept mee om alles zelf bij de apotheek te halen (prikpen, gonal-f en pregnyl), daar ga ik dus toch maar alvast langs deze week. thanks ladies!

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    welke merken van laptop vinden jullie goed?

ik ben alleen bekend met hp

16. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @zuurtje: ik ben fan van apple, en verder hadden we een toshiba (totdat die werd gejat uit auto) en nu weer.

ga je n nieuwe uitzoeken?

@milk: aha, aha.
    hoop dat 3x iui genoeg is!
    :D

poetssmak

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    klingel ja ik ben aan het kijken voor een nieuwe

18. Gabbel

Gabbel VIP lid

Apr 21, 2008
    6,555
    14
    38
    Gelderland
    Milk ben benieuwt hoe de gonal-f dan op jou ga reageren als ik al van 4x 75 en 3x 37,5 moest spuiten en 10 folikel kreeg terwijl ik zelf bijna niks aan maak en jij wel.

Maar zoals gieg zeg van die ampul en prikpen is bij de Gonal-f niet!
    je krijgt al een voorgevulde pen al en als je klaar ben voor die cylcus gooi je hem gewoon weg!
    Ik kreeg trouwens pas een recept toen ik ongi werd..

Suc6 alvast

19. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    ben ook benieuwd gabbel, moet steeds 1x37,5 spuiten. het is inderdaad wel voorgevulde pen, dus dat is wel handig ;)

20. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    Hé lieve busmeisjes,
    Ik doe even een snelle zwaai.

@Gieg: GROM! :( Shitzooi.

@Gabbel: klinkt niet goed meis, beterschap!

@kling: kabel van de verlichting? Iedereen nog wel heel?

@Wen: haaai! :D

@Natjes: Ik zou ze niet meer binnenlaten denk ik. En als ze jouw subtiele hints niet begrijpen dan is dat hún probleem en niet het jouwe. Ik kan me de verhalen van mijn schoonzusje nog goed herinneren, die had in haar kraamtijd m'n schoonouders beneden rondlopen... zij kapot van de bevalling en schoonfamilie die het huis op stelten zette: ze heeft ze er gewoon uitgegooid... Was even slikken maar iedereen paar nog met elkaar ;)

Share This Page