En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by limmeke, Sep 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Hoi meiden!
    Tis een lange vermoeiende dag geweest...ben moe, op. Kleine ook...maar kan niet slapen.

Ga het wel proberen...

2. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Goedemorgen....alhoewel...goed vind ik hem nog niet echt.
    Dit was een erg kort nachtje, met een enorm blaffend meisje die naast het enorme hoesten nu ook verkouden is geworden en oorpijn heeft. Ze weet het nog niet, maar dat wordt geen schoolzwemmen voor haar.

Ik verlies nog steeds erg veel bloed, dus de gyn zal daar wel weer een opmerking over maken denk ik.
    Ondertussen heb ik mij een beetje verdiept in de plakpillen zodat ik ook goed kan motiveren waarom ik die dingen wil en waarbij ik ook kan aangeven waar het gebruikt wordt (ook bij IUI).
    Nu maar duimen dat ik het voor elkaar krijg!
    (zal je zien dat ik niet bij m'n eigen arts terecht kan)

3. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Ik heb twee meiden die zich niet lekker voelen.
    Grrrrr en ik moet naar de gyn en kan straks natuurlijk geen oppas krijgen want de enige die weet waar we mee bezig zijn, is aan het werk vandaag.

Geen koorts is naar school ;)
    Dat hou ik al aan zolang ze naar school gaan, dus ook vandaag :)

4. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen allemaal!!

@ gieg: &*$#(@#* (Ja, sorry loop beetje achter.....)
    Beterschap voor je meiden! :(

@ elke: hoe is het?? (en jokers mogen niet ingezet worden!)

@ elkebeeb: hoe is het met jou kleine frummel?? Goed luisteren naar je mams hè!

@ female: toch nog in slaap kunnen vallen??

@ kling: hoe is u?
    Met rem gaat t goed (thanx voor asking! :) ) Hij merkt wel dat ie t één en ander mist uit z'n knie ;) maar verders gaat t best goed ;)

@ bow: niels is echt een plaatje!!

@ milk: spuiten is deze ronde dus officieel begonnen?! :( Hoe vind je het zelf??

@ gabbel: 9 kilo?!? Jemig! das de moeite waard!! pff.. leuk om de foto's van de verbouwing te zien!! :)
    hoe is het verder met je???

@ rest: haaaaai!! ;)

@ nikki: 3 avonden achtereen ontzettend overgegeven... :(
    Heb de HA maar gebeld, heb geen idee wak er mee moet......

Dikke smakkerd!!

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Succes Gieg, zowel met de meiden als met de gyn! Hoop dat je de plakpillen voor elkaar krijgt.

Hier gaat het ff niet zoals normaal. Normaal gaat Nikita op maandag altijd naar oma, maar vandaag hou ik haar even thuis. Ze heeft gister overdags totaal niet geslapen (heeft wél gewoon 2,5 uur op bed gelegen, maar vertikte het om te gaan slapen, maar ik vertikte het dan weer om haar eruit te halen) en is gisteravond ook nog eens (door het uit-ritme zijn) 2 uur later op bed gegaan. Vanochtend alweer vroeg wakker, slecht d'r pap gegeten, dikke blauwe wallen onder d'r ogen, rooie wangetjes...
    Tijd om vandaag dus zoveel mogelijk rust te hebben en in d'r eigen bedje te liggen. Oma doen we wel weer een andere keer.

Oja, en vandaag is ze 9 maanden oud :)

Kling: voorzichtig knuffelen met sus vandaag :D
    *grow Elkebeeb grow!*

ehmm..
    ehhhhh

ik weet ut niet meer!
    Koffie dan maar denk ik....

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Heeeyyy lieve remmiemarr :D

Overgeven? :( Jeetje...niet gewoon een mondje terug dus, maar echt spugen? Hoe is ze verder? Wel vrolijke zichzelf?

Oh! Nikita heeft gister d'r eerste boterham met smeerkaas gegeten :D Vond ze SUPER LEKKER!!! Ze mocht "zélf doen!" (ze moest toch nog douchen :D) Was echt een succes!

7. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    3,281
    0
    0
    oops biijnnaaa betrapt :)

Mogge meiden!

Ik lees dat veel kleintjes niet lekker zijn. Beterschap voor jullie allemaal kleine mensjes!

8. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    Morgen lieve schatjes
    @ Klingeltje, Ik ben zo benieuwd naar je lijfje
    dikke knuf voor sus vandaag
    @ Fem, hmmm meisje vanslag, broodje smeerkaas,wat goed :)
    @ Remmie, achgossie toch, overgeven vanacht, gaat het nu al wat beter?
    @ Elke, hee schatje, hoe gaat het?
    @ Elkebeeb, GROW dikke smak, goed groeien, heb hier vriendinnetje die met je willen spelen straks, goed groeien, maak maar mooi wonder, harder groeien dan dat de medici denken dat kan.

zaterdag hadden minn ouders geholpen, hebben hel hus schoongemaakt, zat er geheel doorheen.
    moest ook nog boodschapen doen, maar gelukkig is er hier een supermarkt die innov en dec ook op zondag open is. dus pas gister boodschappen gehaald.
    Gister zijn we ook even met de trein geweest, gewoon om te treinen, speciaal voor Marije.
    Retourtje Beverwijk Haarlem, Haarlem er even uit, Lonneke fles en weer terug.
    Ze vond het erg leuk.
    Gisteravond bij mijn ouders gegeten.... helaas vanacht met mega kramp op wc gezeten, had zo super veel pijn dat ik bijna dokter had gebeld.
    Na veel puffen (is pufcursus toch egens goed voor) kwam het eindelijk los na half uur.
    Maar ben nog steeds beetje van slag nu.

Met kindjes gaat het goed, Marije echt er eigen karaktertje, die kan ik eht niet iets laten doen wat ze niet wil, soms best moeilijk.
    En Lonneke, ook zo'n lekker schatje, lekker aan het brabellen.
    Maar wat word ze lang, zelf vandaag geprobeert te meten .... kom toch al op de 65 cm, das toch wel erg lang.
    Ben bang dat ze zo ook 68 al niet meer past... beetje probleem.
    van 68 heb genoeg voor winter, maar van 74 maar paar dingen, Marije had 74 overgslagen... moet ik straks alles nieuw kopen..
    (zijn erger dingenin de wereld, I know)

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

hey small!
    Ojee, zoveel buikpijn :(

Wel fijn dat huis helemaal gedaan is weer, geeft ook wel een beetje rust toch?
    En treinen: leuk idee!

Kleertjes: marktplaats kijken?

10. natjes

natjes Niet meer actief

hier ook kleine man die niet lekker is. Net volledige voeding eruit geworpen, arm kind. Had er rood hoofd van en waterige ogen.. Hij wil nu nog steeds niks eten dus laat het maar even zo..
    Hoop wel dat hij zo gaat slapen dan kan ik even eten en kolven! Handen dus even vol hier, hoop later te reageren op iedereen!

11. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    3,281
    0
    0
    Nou meiden het klinkt voor vele van jullie niet echt als een fijne maandagochtend. Allemaal sterkte vandaag hoor.

En tygo alweer 4 weken en Nikita 9 maanden. Gefeliciteerd! 't gaat ook weer hard he.

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    goedemorgen

wat een zieke kindjes zijn er toch

beterschap lieve schatten

elkebeeb groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei
    groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei groei

13. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    @ Fem, ja erg fijn dat huisje is gedaan, mijn ouders zijn altijd erg leif op dat gebied, maar wil ze niet te veel (mis)bruiken.
    En de buikpijn, denk door de kruidne op het vlees. die hoef ik dus niet meer.
    Ben al druk aan het kijken voor pakketje 74, maar nog niet echt iets leuks gezien, ja 1 pakketje vragen ze 60 euro voor, stelletje gekken, ietsje te duur
    En de trein, ja leuk heh, Man enMarije hadden ookal eens een bus middagje gdaan :)

@ Natjes, ach gos, jouw kleien man ook al ziekjes

14. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    bedenk me opeens, woesndag laatste keer winterkinderkledingbeurs in buurtcentrum.... kijken of ik even uurtje van werk weg kan.

15. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @alle zieke kindjes ...beteerschap jongens en meisjes. niet leuk!! :(
    @mama's van ziek kindjes.. sterkte.
    @smally als je niet slaag bij de beurs, kan je altijd een oproep doen in een mama topic ;)
    @gieg.. oh meid.. ik zie het nu pas dat je weer ongi ben geworden . :( *dikke knuf*
    @nikita... happy 9 months!! :D
    @rest: haallloooo....*smak**knuf*

16. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    potver.. heb ik net reactie getypt, valt die stomme laptop weer eens uit.. *zucht*

nouja... nu maar eerst eens ff wat doen hier in huis!

17. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @gieg succes bij gyn.. wat denk je dat ie gaat zeggen over de veel bloed verlies?

18. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    @ Pixie: Waarschijnlijk maakt ze er alleen weer een opmerking over, maar er is niks wat ze eraan kan doen en het is niet een teken dat er iets is want dan was dat wel duidelijk geworden met de HSG.

Dit brengt mij trouwens wel op een vraag voor de gyn.
    Bij mij in de familie komen veel vleesbomen voor, maar volgens mij was dat dan allang zichtbaar geweest op een echo en anders de HSG. Toch maar even voor de zekerheid naar vragen......

19. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Even snel, lees wel mee, maar even geen tijd om te reageren...
    de 18e moet mijn mams in meppel en zwolle zijn, wie van de busbeebs woont daar ook al weer in de buurt en vind het leuk om bezoek van mij en finn te krijgen??

Iedereen dikke knuffel maar speciaal voor gieg en elke een hele dikke!

gaby, knap hoor 9 kilo
    milk, spannend hoor spuiten!
    remmar, hopelijk nikki snel weer opgeknapt, wat zei de dokter ervan?
    natjes, beterschap voor tycho
    small, finn hier ook al in de 74, heb maar maat 80 ook aangeschaft voor de winter...

20. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    o ja tijd terug vroeg iemand naar eetschema's, Finn doet het sinds 3 dagen top op 4 flessen!
    8.00 fles 200 ml
    10.30 125 gr fruit
    12.00 fles 200 ml
    16.00 fles 200 ml
    18.00 125 gr groente
    20.00 fles 230 ml en 2 eetl rijstebloem

Share This Page