geef nie hoor milla had er toch rekening mee gehouden dat het niks zou worden deze maand...maar kreeg gister een klein beetje hoop maar weet nu dat ik gewoon gezellie nog een rondje rood mag
Haha.. Normaal ben ik alleen verdrietig om mijn .. Straks ook voortaan om die van jou.. Maar voor nu blijf ik nog even [-o< voor je. Zoals je zegt.. de hoop is nog niet vervlogen hoor deze maand!
vanwege wat je gister vertelde over jou ver voor ei en na ei maar weet echt zekers dat er geen hoop is voor deze maand (vind ik ook niet erg hoor had er rekening mee gehouden) dus geen traantjes om mij hoor meis ) maar wel lief van je
toch jammer Gebsje, we hopen het zo erg voor je.... maar wonder zijn de werled nog niet uit. we geven de moed pas op tot er bloed is
Goede morgen meiden. Ook ik heb de geparkeerde bus teruggevonden. Ik ga proberen omregelmatig iets te posten als het me lukt. Iedereen die ik nog niet gefeliciteerd had dus bij deze GEFELICITEERD. Voor al de anderen duim ik verder tot mijn duimen helemaal roze uitslaan na het blauw (lees iedereen is zwanger)
tuurlijk, kan je zelf maken Natjes. als je op mijn banner klikt kan je hem zelf instellen, keuze uit diverse dingen