Omdat ik het nog niet echt kan geloven... Daarom ook zoveel testen. Als die lijn steeds dikker wordt, stelt dat me gerust. Heb ook nog niet zoveel herkenningstekenen als jij, vandaar. Paar verdrietige verhalen om me heen gehad van zus en vriendinnen, ben daarom erg voorzichtig met mn blijdsachp... al 35...
sta ik eergister in de rij bij prenatal om het babydekentje en matrasje af te rekenen kom ik bij iemand terrecht die bij mij iin de klas heeft gezeten. ( kende d'r niks meer van zij mij of course wel ) blijkt die dus een paar deuren verder van mijn broer te wonen. 8) ik zeg hij weet van niks en dat wil ik graag nog even zo houden. soms is een stad zoooooooo klein baalde er echt van zeg
@Lautje: al zo vroeg naar de gyn, goed man, ik maak ook maar een afspraak. Zag ik jou nou al bij de april mama's? Ben dat forum alweer kwijt.
Met stalen gezicht zuchten over zoveel nieuwe babies die worden geboren, je weet onderhand niet meer wat je kado moet geven. Ja ik doe nu maar deze vitamine pillen, die wilde de moeder graag. 8)
ja daar was ik al bang voor. teveel geconfronteerd met vervelende verhalen om jeheen.meid die zul je altijd blijven horen dat is echter voor artsen geen reden om jou voorrang te geven tot een heelvroege echo.dat heeft niks met je regio temaken. je zult er dus vanuitmoeten gaan dat je dus gewoon net alsik die net zo onzeker is gewoon op je 12 of 13 weken echo zult moeten wachten. ik heb om precies diezelfde reden dus ook nog een doosje testen gekocht. nietdat die enig nut zouden heben als er toch wat mis zou gaan maar gewoon om ff te chekken voor mezelf ofzo. vast ook geheel idioot maar je zult het wel herkennen denk ik he. ik probeer af en toe wat afstand te nemen op het forum om me niet helemaal gek te laten maken met allerlei verhalen waar ik onrustig ofangstig van wordt. daarom meid ik bepaalde topics ook bewust. gewoon zelfsbescherming. het is voor jou en je baby is spe niet goed als jij je erg druk gaat maken. heb je al een afspraak met de vk gemaakt voor 8 weken/ dan kan je daar naartoe leven. ikmoet 29 sept voor het eerst. tot die tijd probeer ik rustig te blijven en daarop te letten. en bewust gezonde dingen te eten. dat is het beste watje in de eerste weken voor je kindje kunt doen.
kun je zien of ik er al tussen sta remmar wordt gek van die lijsten . zoek me suf en kom er niet achter hoe ze werken.
als je niet weet hoever je echt precies bent zal ze je waarschijnlijk eerder voor een echo doorsturen, bij ons hebben de vk geen echoapparatuur. bij mij vorige keer met 7wk echo en met 10 wk echo, om te checken of ik echt zover was... En MamaY, je bent gewoon zwanger, je moet je nu even afzijdig houden van de nare verhalen, moeilijk, weet het, maar anders kan je nooit genieten. Dus ook die verhalen gaan opzoeken hier, gewoon vermijden, word je gewoon te onzeker van
@Yin & Small: jullie hebben helemaal gelijk. Vorige keer was ik verrast na 9 (!) weken met de zwangerschap, toen kreeg ik dus meteen een echo en alles. IVM vleesbomen toen heel vaak echo's gehad, heerlijk. Raakte verslaafd aan, zelf ook pretechootje laten doen. Maar nu. Ik probeer te rusten, gezond te eten (al vraagt die krummel nu al vooral om taart) en inderdaad te ontspannen. Bel maandag meteen met de VK en dan zien we wel. En ondertussen: heb nog wat testen liggen hihi LIEFS
Vanwege mijn medische situatie mag ik vroeg! Bij mei mama's inderdaad, bij bevallingsforums staat het.
zo dames ik ben er ook weer ! ja bruiloft was echt heel erg mooi ik had een nette jurk aan haha en me haren als amy winehouse en me vriend had een pak aan! was zo lief, me pa ging me stiefma ophalen en hij moest heel hard huilen hiihi maar ze zag er ook echt heel mooi uit! foto's zet ik binnekort wel op mmm als ik ze heb
hey lieve meiden heb jullie gevonden super een eigen topic dan raken we elkaar ook niet meer kwijt. hoe gaat het met jullie? morgen laatste dag vakantie en dan maandag weer werken.dan ben ik wel weer vaker hier heb gelijk even een vraagje wie kan mij helpen? ben nu een week s'morgens aan het temperaturen maar op de ff site staat alles in het engels en kan ik de grafiek dus niet vinden. heb ik op andere sites gekeken maar die temp gaan allemaal niet zo laag had namelijk 2 dagen 35.63 en 35.64 wat moet ik nu doen? thanks alvast kus
hoiii ik hou ook sins een paar weken nu me temperatuur bij! ik zit wel bij ff en ik snapde eerst ook echt de balen er niet van! je gaat naar my chart! en dan met je muis naar data en dan klik je enter data! en dan kan je je temperatuur invullen
lief je snelle antwoord er komt bij mij geen grafiek in beeld en ik klik overall op maar gaat een beetje lastig als je helemaal geen engels kent. je moet denk ik eerst allemaal andere dingen invullen maar ik hoef alleen een grafiek en die print ik dan en leg het op me nachtkastje neer.
euh volgens mij hoef je niks anders erbij in tevullen! ik snapde er ook echt geen snars van en drukte ook op alles was je kon aanklikken ja als je een printer heb kan je het ook zo doen! maar via ff is wel leukdan heb je hem ook meteen op de pc!