Ook kinderen krijgen een prik | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl voor veel kindjes en papa's en mama's een prik dus... Voor mij is de keus makkelijk nu ik hem moet halen en niet finn. Ik laat me enten, maar liever ik bijwerkingen als finn. Leo, heel veel beterschap! remm, hoe is t nu? kling, spannend!!! wanneer mag je testen?
Hoi meiden. Pffffff, wat heb ik veel gelezen zeg. ik doe een poging: @Marientje: gefeli met Pleun! @Gabbel: wauw 9 kilo! Goed zo meis! @Gieg: grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Verder geen woorden... Oh ja: KUT! Maar mooie cijfers: 5-12 en aug. 2010... We gaan ervoor! @Kling: zenuwen zeer begrijpelijk. Zenuw met je mee! @Trees en plakpillen: iets gemist? Blijft het plakken bij Trees? Zo ja: wauwie! @zieke kindjes: knuff! @Tygo: gewoon over schoonfamilie kotsen en diareren.... Blijven ze wel weg. Knuff voor je mama! @Rem: niet teveel verschillende dingen proberen meis, dat maakt het alleen maar verwarrender. Kan nog steeds fase zijn (die KUT is maar wellicht tijdelijk). Hoe meer je probeert, hoe minder je weet wat werkt. Gooi voor de gein een flesje van 50cc leeg en zie hoeveel dat is. Geeft Nikki echt zoveel terug? Lijkt vaak meer dan je denkt. Siem heeft in fasen heel weinig gedronken maar het is altijd goed gekomen, zonder al te veel kunstgrepen. Knuff meis, want het is slopend! @PPver: bedankt voor de beurstip. Was echter in Noord-Holland... @Mexgriep + vaccin: ik heb al eens een link hier gezet, maar: griep is gevaarlijker dan vaccin. Bij griep is het voor zwangeren en kleine kids redelijk waarschijnlijk dat er longproblemen en daarmee ziekenhuisopname bij komen. Bij vaccin is risco op nare bijwerkingen beperkt. Lichte bijwerkingen vallen mee. Wij gaan dus zeker enten! Niet direct bang voor overlijden door griep, maar wel voor blijvende longschade of ZH-trauma's (ook bij onszelf). @Lau: succes met kiezen... @Bow: fijn dat Niels weer goed gaat. Sprong van rond 5 weken gedaan misschien? Knuff! @MMM'ers: gewoon even dikke knuff. Denk vaak aan jullie. @Elkebeeb: groei schatje, rijp schatje, groei schatje en maak pap en mama de gelukkigste mensen op aarde.... groei! @hier: wallen tot op de tenen. Nog totaal niet bijgekomen van ziekte, toen zwaar weekend, zware terugrit na Schiphol wegbrengen. Papa vliegtuig? Amehoela! Huilen! En vanmorgen weer rush-hour... Morgen dagje vrij. Ga me bij schoonouders voegen, om het niet alleen te hoeven doen... Mis grote man, kleine man doet dat ook en kleine meis merkt wel dat er wat is, maar nog niet echt wat. Is wel hangerig en zit in fase dat mama geen seconde uit het zicht mag zijn. Hoort er bij, maar....... Tot ?
Och arme, da's wel heel veel dan... Kan je verder niet echt helpen meis. Wil gewoon dat je je niet teveel paniek maakt. Ze is vrolijk en verder haar goede zelf. Hou dat iig ook steeds in je gedachten meis. En echt: Siem had er weken bij met met moeite 350cc. En toch nooit veel aan hoeven doen, want ging dan toch weer over. Eén tipje dan nog: probeer eens wat volle yoghurt vermengd met wat BV/KV. Met lepeltje geven. Is interessant en kan zomaar wat helpen. Enne: fruit en groente bevatten ook vocht. Wij deden daar nog scheutje water bij. Is weer extraatje. Met flessen (inhoud en hoeveelheden) hebben wij echter nooit gegoocheld. Dat vonden we te verwarrend voor Siem. Veeeeeeeel sterkte! Enne. Ik red me wel hoor. Tis gewoon zo sneu voor de kleine man... En kleine meid is zo makkelijk overstuur... sprong... Siem had het precies hetzelfde op precies zelfde leeftijd. Dus is maar relatief.... Wel bedankt voor de steun!
Toen ik terug was van de gyn en de meiden had opgehaald, hadden we geen internet en moest ik na het eten meteen weg. Maar, de uitgangsecho was goed en vanaf vanavond ga ik weer spuiten. Deze laatste ronde spuit ik geen 50+2 maar 75, in de hoop dat ik meer dominante eitjes krijg. Plakpillen heb ik niet gekregen, maar uit eerder bloedonderzoek blijkt ook dat de progesteronwaardes bij mij vrij hoog zijn na de eisprong. We gaan dus voor drie follikels deze ronde En ik ga aspirine slikken
Hey Gieg, Fijn dat je nu toch nog even op internet kon Eh, aspirine...wat gaat dat doen voor je? (of stel ik nou een hele domme vraag?)
Klingellingelingdingding? Waar is joe? Ben je moe van Elke-dag? Kan me best voorstellen want dat zijn natuurlijk een hoop emoties, samen met ook nog eens je eigen zenuwen. Hoop dat jullie het samen ff leuk hebben gehad in ieder geval! (ennehhh...dat werkgebeuren heb ik geloof ik al een beetje gelezen via temp)
@nrg alvast proficiat met je verjaardag. Ik hoop dat je een super verjaardag mag hebben. je eerste verjaardag als mama van milan.
@ Remmie; wat kun je je een zorgen maken he?! Onze jongste zoon (nu 8, dus het is alweer even geleden) stopte toen hij een maand of 10 was van de ene op de andere week met drinken uit de fles. Vanalles geprobeerd; andere spenen, andere flessen, tuitbekers, niets hielp, hij wilde geen melk, geen sap en geen water. Hij was dus wel wat ouder, maar had de fles (en uiteraard het vocht) nog wel nodig. De reden weet ik nog steeds niet, maar ik ben toen alles met een lepeltje gaan geven. Hij kreeg twee keer per dag pap om de melk die hij nodig had naar binnen te krijgen en ik maakte zijn groente en fruit kletsnat zodat hij voldoende vocht zou krijgen. Dat ging wel goed...heel maf! Sterkte ermee meid!
Ik lig op bed tv te kijken met de laptop naast me en vind het nu opeens wel heel raar dat het mijn laatste vruchtbaarheidsbehandeling is........ Nog een paar weken en dan ben ik klaar met de mmm. Niet meer een paar keer per maand een echodildo, geen stiekeme ritjes naar het ziekenhuis, niet meer spuiten enz. Het geeft mij ook wel een heel rustig gevoel (dat klinkt misschien raar, maar ik kan het niet anders omschrijven).
morgen elkebeeb goed verder blijven groeien verder kruip ik even weg omwille van privé redenen dus als iemand de sleutels en de bus wil overnemen zal nog wel meelezen maar reageren zal minder tot misschien zelfs een niet zijn hoelang het gaat duren weet ik ook niet dag lieve meiden
nrg gefeliciteerd met je verjaardag! Was het zondag nog gezellig? Hier ieder geval niet! Bah! Gieg kan me het voorstellen dat het wel voor was rust zorgt. Het is niet niks allemaal! Bow leer me hoe je jouw beeb zolang laat slapen? Hier elke 2 uur weer honger. Voeding voor hongerige beebs erin maar dat maakt niet uit. Ha ha Elke vast succes morgen! Kling nog zere tieten? Leonie beterschap! Remmar kan je ongerustheid voorstellen! Misschien maar aan blijven denken dat de ene baby meer nodig heeft dan de ander? Rest dikke knuf! Tygo gaat weer beter maar drinkt nog niet genoeg maar dat komt wel weer! Vanmiddag even naar paard en tygo bij mijn moeder brengen!
Morgen lieve meisjes @ Zuurtje, prive, ojee hopelijk niets ernstif, dikke knuf en je weet ons te vinden @ Juudje, vermoeiend dan heh, vooral als kleine man zo van slag is ook. Goed idee even bijtanken bij schoonouders, knap je beetje van op @ Remmie, hoe doet Nikki het vandaag? al iets beter? *knuf* Helaas geen tips, die van mijn zijn vreetwolvjes. @ Gieg, ik snap wel dat het je rust kan geven, maar hopelijk een mooi laatste rond emet lange uitwerking van 9mnd @ Fem, Nikita vanacht beter geslapen @ Natjes, hoeveel krijgt Tygo nu? misschien fles ophogen en dan flesminder? Nutriton door fles doen... @ Pix, Voor Eva is toch nog geen vacc. deze is nog niet genoeg gechecked @ Elke, succes vandaag lieverd, we denken aan je, heleboel. *mega dikke knuf* @ Elkebeeb, groei schatje *smak* vanacht weer beetje rommelig, kleine meid der speentje viel telkens uit en die wou ze terug, terwijl er ook genoeg nachten zijn dat ze hem alleen de eerste 5min in heeft. zelf hoofdpijn erbij, spierpijn in nek, hopelijk straks geen andere klachtjes erbij.. mex griep ofzo. Ik hoop gewoon door het weer Smallman moet morgen zelf naar ha, gaat ie meteen de mening van onze ha vragen wat betreft vacc voor Marije.
Smallie; beterschap meissie! Zuurtje, hoop dat het niks ernstigs is! Als je erover wilt praten kan dat altijd hé (op mmm)...dikke knuffel in ieder geval. Gieg: het moet een heel vreemd iets zijn - dat je er zo lang zo intensief mee bezig bent en je vervolgens realiseerd dat het dan toch op een einde gaat komen....ik ben heel blij dat het je een gerust gevoel geeft! Het zou zo ook maar de andere kant op kunnen slaan en dat zou extra naar zijn geweest. Hele dikke knuffel, en we gaan gewoon voor dat mooie sinterklaascadeautje Inenting: we hebben net nog een special zitten kijken over de griep en vaccinaties. We lezen er veel over, maar hoe meer je leest hoe onzekerder je wordt. Zo gaat dat bij vrijwel alles. Wij hebben besloten Nikita wel te laten vaccineren. Natjes: zondag was niet leuk? Is de schoonfam tóch nog langsgekomen dan? Ik dacht begrepen te hebben dat je ze had afgezegd. NRG jarig??? Happy birthday!! Elkebeeb *Grow Elkebeeb Grow, You're going to be a healthy big girl, grow Elkebeeb grow!* (ramon en ik hebben het gister hardop in de auto gezongen voor je Gister een verhuisdoos opgehaald met 70 kledingstukken! (maatje 74/80) Gekocht voor 50 euro op marktplaats. En ik ben d'r blij mee...zitten echt mooie dingen tussen. Da's het geld zeker waard! Nikita heeft gister overdag lekker alweer een beetje bij kunnen slapen. Ze ziet er alweer wat gezonder uit Remmie: melkknuffel! Rest: koffieknuffel
Oja! Vergeet ik bijna te vertellen zeg...pfff en dat noemt zich dan trotse moeder.... All hell broke loose: Nikita kan kruipen Welliswaar nog niet als een sneltrein, maar het concept knietjes en handjes verzetten zit erin. Ze gaat nu dus niet alleen achterwaards en zijwaarts, maar ook FORWARD. Niks is meer veilig! My world will never be the same again! "It's the end of the world as we know it" "and I feel fine"
ow wow zeg, wat goed Jeeej Nikita, wat goed meisje (Marije ging pas kruipen met 13 mnd en met 13.5 liep ze, dus maar 2wk gekropen)
Fem, wat goed van Nikita! Echt heel knap! Gieg, Knuffel. Kan me voorstellen dat rust ook fijn is. Al hopen we natuurlijk om een hele lange nasleep van 9 maanden Nrg, gefeliciteerd! Ik, belabberd, beroerd, gadver!