Lieve Elke, heel veel succes en veel kracht om elke-beeb hard te laten groeien!!! Ik denk iedere dag aan jullie, dikke kus en knuffel xxx
PURPLE BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 27495 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 yinte: zoon ° 23.04.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Spiffy: dochter °29.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Jolan25: Lieke °04.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Jeanine: Jan-Jelle °05.08.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 Bowen: Niels °03.10.2009 Natjes: Tygo °12.10.2009 Tomnaat: Justin °18.10.2009 Miracles: Roann °24.10.2009 Marientje: Pleun °06.11.2009 12 meisjes 10 jongens Preggers 10-01-2010 Tischa (beeb 1) ♀ 18-02-2010 Elke1976 (beeb 2, 1 vlindertje) ♀ ~~~posipowerrrrr~~~ 07-05-2010 Yadi 2 meisjes 0 jongens 1 onbekend NOD 06 november: Zuurtje (ronde 12, beeb 4, 1 engeltje) 15 november: Klingel (** beeb 1, ronde 22) 22 november: MilkHd (ronde 24, beeb 1) 28 november: Milla (beeb 1) 10 december: Cin1979 (pilronde, beeb 1) ?? december: Giegel ??: Miranke (ronde 20, beeb 1) ??: Gabbel (beeb 1) ??: ppver (beeb 1, 1 vlindertje) ??: Survivor (beeb 1, ronde 4) 10 waarvan 6 MMM Afspraken 11 november: Elke opname UMCG 11 november: Milla screening gyn ~ Klingel bloedprikken 13 november: Klingel uitslag bloed 03 december: Cin gyn 15 december: Cin LIFE Leuven
Goeiemorgen meiden Elke lieverd, heel veel succes, nu maar hopen dat het Klingel gelukt is die 1 persoonskamer met 2persoonsstapelbed te regelen . Dikke knuffel meid. Remmie, wat fijn dat de omneo zo goed werkt voor Nikki!! Is wel weer een geruststelling dan he. Lau, julle ook allemaal ziekig?? he bah, beterschap!! Zou het dan toch door Remmie komen Knufffff voor allemaal
haaai! benk weer. toch maar even een tussenstop thuis voor latte macchiato en rek&strek. buh, dementie alom: ik naar zwolle met potje klingmankwak. ligt dat hele ziekenhuis in verbouwing. uiteindelijk fertitliteitsafdeling gevonden, moet ik eerst ponskaartje maken in oude hoofdgebouw aan andere kant v terrein.. na half u terug (potje tussen titten), moet ik ponskaartje klingman maken! weer half u later trug... en of ik de formulieren enso had? ja, thuis leuke lieve meiden daar trouwens. heel anders dan meppel. om maar wat te noemen..... 2 uur later ik weer weg, sta voor slagboom: kaartje uiteraard niet afgerekend en ook nog kwijt. dement!! grutjes als de hele dag zo gaat.. hm, nu maar naar antiek dan. buhhhh anderhalf u voor een domme prik. naja, wel een belangrijke he! so, tot sover kletskouskoekje. @mil: succes vandaag! kom je wel vertellen? of ben je nog steeds helemaal weg sinds laatste regeltje? @lau: beterschap voor iedereen, schatjes! @all: smakkkkkk @elke: en en, 1persoonskaam? ik stalk straks wel.
goedemorgen meiden heb heerlijk kunnen uitslapen wat een nare droom heb ik gehad, ruzie met mannetje die zo erg was dat er bijna een echtscheiding van kwam maar gelukkig gered door de wekker zodat die nare droom niet verder ging
elke heel veel sterkte de komende tijd ik hoop dat je een 1persoonskamer hebt veel liefs en een aai over elkebeebbuik zodat ze flink verder groeit
hi zuurtje, erg he van die nachtmerries. ik had ook al zon nachtmerrie vannacht, iets met gefusilleerd worden, brrrr zal wel komen door de docu over de duitse muur ofso. gaat t weer een beetje beter, ben je er weer gewoon? je had me wel laten schrikken met je berichtje gisteren. maar blijkbaar valt t mee, gelukkig maar! so, antiek, ik kom dran. zwaai
kling zo een nachtmerries heb ik liever niet nachtmerrie zal wel verwerking geweest zijn van kleine ruzie met mannetje maar dat is weer opgelost en ja ik ben der gewoon weer, kan niet zonder jullie veel succes bij antiek, hopelijk krijg je een mooie uitslag van bloedprikken en dat het deze keer maar 9 maanden mag blijven zitten jullie Aleentje
hey Jolan fijn dat je eens even goede dag komt zeggen hoe het hier bij mij gaat: ben weer ongi geworden dus voor de nieuwe chauffeur: mijn nod mag ?? worden ga deze ronde geen clomid nemen (even 1 ronde enkel met progesteron) als er dan een volgende ronde komt zal het clomid en progesteron worden
lieve elke als het goed is ben je al in het ziekenhuis. Lig je alleen op een kamer? Duimen draaien ieder geval! Hele dikke knuf voor jullie!
Vanmiddag toch maar even met Finn naar de dokter. Hij spuugt nog steeds alles eruit en heeft al 5 uur geen plas meer gehad. Ik word, dankzij knallende koppijn, langzaam knetter van het gejengel, hoewel ik ook weet dat hij heel zielig is, heb dus gezellig potje mee zitten janken. Zo komt me moeder bijspringen, gelukkig! Klingel, veel succes vanmiddag! Remmar, fijn dat ik je kon helpen en nog fijner dat het weer zo goed gaat met Nikki!! Elke, denk aan je!! juud, hopelijk voel je je heeeeel snel weer beterder!
Lautje en Finn: beterschapsknuffel! Ook voor Remmie en Nikki natuurlijk. Milla: veel succes vandaag, ik hoop dat je een 'go' krijgt! Elke: al gesetteld? Klingel: chaoot, haha. succes bij antiek!
Sorry Mushu! Mushu is mijn kat. En ik was vanochtend heel boos op hem... Ik ging de kleine halen, en bij binnenkomst op haar kamertje kwam me een nare lucht tegemoed. En wat doe je als je iets vreemds ruikt in de buurt van je kleintje? Juist, die neus erin Dus ik duik vol overgave met mijn neus haar kruis in terwijl ze nog in bed ligt. Gatver! Ik ruik kattenpis! Helaas herken ik die lucht té goed. Ik heb vroeger een kat gehad die in huis plaste, en kattenpis heeft nou eenmaal een zeer aparte en herkenbare geur... Nou goed, dat rook ik dus. Ik sla de dekens van Nikita af en ruik nog een keer...ja hoor. bah! *godsamme....k*tkat!* Sja, sinds onze medewerker zijn hondje meeneemt komt Mushu niet zo graag meer op zolder en daar staat nou juist zijn bak. Sinds het buiten kouder en natter is geworden komt hij daar ook niet zo graag meer...en tja, hij moet toch een keer plassen. En dat heeft ie dan dus blijkbaar op Nikita's bed gedaan. :x Alles van d'r bed getrokken, nikita van d'r bed getrokken, slaapzak dekens lakens en knuffellapje - allemaal op de grond gegooid - klaar voor de was. "RAMON! Kan jij even haar badje klaarzetten en vullen???" Had er bijna om gevraagd om een scheut chloor erin te doen! Ik kleed Nikita uit en de geur van kattenpis komt steeds dichterbij Toen ik d'r romper uitdeed zag ik het al. De luier was zeer goed gevuld met bruine drap. Ik ruik er voor de zekerheid nog eens aan...geen idee wanneer ik dat precies ben gaan doen, maar sinds mijn moederschap ruik ik graag nog eens extra goed of er nou echt poep in de buurt is of niet Anyway...het was duidelijk de luier die ik rook. Bij het openmaken werd dat nog maar eens extra bevestigd. Jéghhh....wat een lucht! Volledig opgedroogd en ingebakken. Knalrooie billetjes, knalrode schaamlipjes. En nu nog! Ik heb iedere anderhalf uur haar luier verwisseld en d'r ingesmeerd. Maar de rooie bultjes en plekken zitten zelfs op haar bovenbeentjes en heupjes Het arme kind! Maak papa en mama dan wakker!!! Arme Mushu...ik heb gezegd dat het me spijt dat ik hem de schuld had gegeven. En dat hij juist een hele lieve kat is! Straks geef ik hem nog maar wat lekkers.... En die arme meid...die ligt nou weer in bed met een laag zalf op d'r knalrooie billetjes en frutje.
@lau: arm schatje. knuffel voor jou en finnnnn. heb je nog gelezen over de 18e? ik zal in dit weekend beslissing maken. beetje afhankelijk ook van uitslag @milk: kijk naar jeself! @zuurtje: van ongi! :x waarom geen clo? @zuurtje: aha, een mislukte afkickpoging! maar joe doet de bus niet meer begrijp ik? @wen: wil je op 7/12 date zwolle erbij zetten voor mij? onzinintake. @elke: elke heeft kaam alleen! !! HA! ik gil adres door via PB okeej? @antiek: was weer lachen met de susters. ik kreeg na de prik een pleister met een smiley erop. hihih @huis: ja, uurtje huisvrouwen, dan thee met lieve excollegaaaaas @tisch: HA! ik lees t net pas, van tischman in lekker, terwijl ik je gister een smsje stalkte omdat ik zn zaak al had gezien in t blad! ook hier: trotssmak! @bus: kus
Oh Lau, dat klinkt niet fijn Hoop dat het allemaal tijdelijk is en snel weer overgaat. Succes bij de huisarts met Finn - en wellicht ook voor jezelf. Kling: haha gekkie! Vergeetachtig ja? Hmmm.......Nou succes met bloedprikken iig! Vrijdag uitslag toch? Duim duim!
@muchu: nou jaaaaaaa seg! die gilbasin van je wees gewoon jouw onschuldige doosje aan voor de piesputlucht! terwijl t toch echt uit nikita kwam! hilarisch! maar wel shit&schrikken. daarom: kus op female, en dan zeggen dat ik een warhoofd ben!