@kling: gek hoe dat schijtlaarsuurtje aan het eind van de dag komt Ik steek er nog een kaarsje bij aan!
cin: stomme doorbraak... juud: hm, nog niet veel duidelijkheid dus... leo: uitgemexicaant? duurt toch wel goede week, of niet? zwangere klingel: duimerdeduim! mams: weer op d'r kamer, leek tevreden.
Volgens mij is het in België vrij verkrijgbaar en in Nederland alleen op recept. Zelf zou ik ook eerst maizena proberen en als het niet over gaat ermee naar de huisarts gaan.
Even gegoogled op daktozin, maar zover ik kan vinden is dat in NL niet verkrijgbaar. Hier een 'discussie': luieruitslag - HuishoudPlaza.nl | Forums | Baby's, peuters en kleuters
ja gek he! moet zeggen, heb nog nooit eerder zo gedacht dat ik wel eens zwang kon zijn, maar ik baseer me op dingen die lijken op vorige ronde, maar of dat van bolletjes of zwanger is weet niemand! dom gedoe, ik ga een andere hobby zoeken denk ik! @hele bus: kus op jullie! en ook op alle beebies en en en. vind t maar een naar idee dat er nu weer een busbabe , plus busbeebje, alleen in een ziekenhuis ligt. voelt eng. maar ja, ook wel weer geruststellend onder te omstandigheden, he? smaksmok.
En nu naar bed Ben wel uitgegoogled geloof ik @ziekenboeg: beterschap @elkebeeb: groeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Elke en elkebeeb zijn niet alleen, er zit een hele bus omheen. Dat móet ze voelen toch? En ik heb zo'n flauw vermoeden dat ze gestalkt gaat worden @swangerkling: Ik zeg niks! Vrijdag pas
Trusten allemaallllll Cin piessss ik zat net te denken of ik nog kwartetsms zou sturen maar durfde niet vanwege tijdstip. krijg ik er 1 van jou!!! Elke, trusten meissie, denk aan je!!! Elkebeeb groeiiiiiiiii Iedereen truste
klingeltje: dingetje is opgestuurd! fem: tegen die extreme rode billen had ik bij tuinen van .... een hele goede creme.. die werkte vele malen beter dan al die zalfjes voor babies.. kan alleen niet meer op de naam komen
goedemorgen elke ik denk extra aan ju vandaag lmaat de ctg aub goed zijn zodat kleine meid nog een beetje langer bij mama kan blijven elkebeeb groei groei groei groei groei groei groei groei
maizena zit erop! Ik ben heel benieuwd hoe dat eruit gaat zien nadat er een lading plas en poep over is gegaan. Zal vast heel smakelijk zijn! Thnx voor het meedenken meiden! haha...thnx Lim! Dáár heb ik wat aan Lieve kling....hoe was temp vanochtend? Vind het spannend voor je! Lieve Elke: jij gaast goeie ctg doen! Meestal begonnen wij rond 9 uur met de ctg's, dus ben benieuwd! Knuffelkus! Frutje: ja...geen idee hoe ik daar op ben gekomen. Maar zo heeft iedereen er een benaming voor geloof ik toch? Ontbijt: ja! Kom!
en klingel heb je durven tempen of heb je het toch maar niet gedaan hoe gaat het vandaag met de zieken
meunin! @limme: ha, ik hou brievenbus in de gaten! @fem: dat zal een lekker beslagje worden denk ik, maizena en poepies! hoest er verder mee? @cin: gesprek baas komt vanzelf, when you least expect it (in de lift ofso ) tenzij je haar natuurlijk gericht gaat tackelen als was zij een gyn @alle zieken, met name mexi leo: hoe gaat t vandaag? @hier: hm, temp valt tegen. lees: nog geen hysterische stijging. zo eens even een dag-tot-vergelijking maken met vorige maand.. alsie morgen niet verdacht hoog is, dan verliest mijn voorheteerste bestwelbeetje zwangerovertuiging het van de keihardeerlijke temp&foplijftoneel.
*elkenieuws* elke is de nacht matig doorgekomen wegens stressssssss en storende edoch goedbedoelende zusters. ik gok dat ze nu 1e ctg heeft (gehad) , bidbidbid!
ik kreeg ook altjd rond 9 eerste ctg dus nu duim duim voor elke! Hier lange nacht gehad dus hopelijk gaat t mannetje zo nog even een uurtje slapen zodat mama ook nog even kan
biduim biduim biduim! hee zuurtje, als je niet aan de clo gaat trouwens he, zou je ei dan wel/snel komen? @mil: 30 buisjes! wek, was je niet helemaal licht in hoofdje? confronterend idd allemaal he. toch hoop ik op een goed en hoopvol plan voor jullie.. knuffel!
@lau: lange nacht als in lang op geweest bedoel je? ieks! hoop dat je nog wat slaapjes kan pakken dan. ja ctg rond 09 zou je verwachten he? ik kreeg alleen heel vroeg een smsje waarin stond ' als ctg slecht, dan onder t mes ' (ELKE! niet meer seggen! *kijkt streng* (maar snapt t wel), en als je dat tijdstip +1,5 uur doet kom je op 0815 uit . hmm zenuw! zal dr straks een dikke busknuffffffffff geven. nu douchen bibber
klingel geen idee of ei vlug komt of niet zonder clomd 1x wel andere keer weer niet weet wel dat als ik meerdere cyclussen zonder clomid zou doen ei telkens later en later komt lautje hopelijk kan je dadelijk nog wat bijslapen elke idd niet meer zeggen dat je onder mes gaat vandaag denken dat jullie kleine grote vechter nog wel eventjes bij jou blijft om nog wat te groeien en sterker te worden
@elke ik denk aan jou!! hopelijk is CTG goed!! @klingel temp dus lager dan vorige keer op deze dag? @cin wachten tot je baas je op het matje roept dus... @female hoe is het met het maizena-pamper-kontje? ik heb wel vaker gehoord dat maizena daar goed tegen helpt in ieder geval.. @lau lekker weer in je bedje kruipen!! @Tisch heej broedkip is je babyinboedel al binnen en natuurlijk foto's op MMM hé!! @bowen en Natjes hoe is het met jullie kleine mannetjes?? @zuurtje hoe is het? @milk hoe is het nu met je mams? @small al weer gewent om aan het werk te zijn? @Milla, Limmeke, PPver hoe gaat het nu met jullie? @Leo hoe is het vandaag met je mex.griepje? @wie ik vergeten ben Haaaaaaajjjj * knuffel *