En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @milla ze hebben 30 buisjes afgenomen :S poeh heeej

2. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Elke: Ben heel benieuwd hoe je CTG was!
    Ik duim heel hard dat het goed was en dat je nog een tijdje mag blijven logeren in Grunn.
    Des te langer je mag blijven logeren, des te langer zit je beeb in je buik :)

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @nai: haaaai hoe is t ermeeeee??
    beetje gesetteld?
    en hoest met quinn? en en?

temp is idd lager dan vorige ronde op dag 24.
    maar moet wel zeggen dat ei vorige ronde ook 1 dag eerder was
    (daar gaan we al met de smoesexcuses ;))
    we zullen zien.

ik weet inmiddels wel dat niets iets zegt en dat alles altijd weer anders is dan de vorige x.
    maar als temp morgen daaaalt, dan ga ik zeker roseeeee drinken in rotterdam (ga naar vriendinnen toe)
    hmz

4. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ elke: we denken aan je!!!!
    Kaarsjes gaan hier weer aan!!!

5. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Je krijgt morgen toch ook de uitslag van het bloedprikken?
    Ik zou meer afgaan op die uitslag dan je temp :)

Ik hoop toch zo dat je geen reden krijgt om rose te drinken en dat je dat ook pas over 9 maanden weer gaat drinken! :D
    Oke een glaasje mag, maar meer niet.

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Hmm, zal de uispraak van de dokter wel zijn "als niet goed, dan onder het mes" die lopen 's ochtends vroeg visite...zal ze denk ik ook wel nuchter moeten blijven voor iedere CTG, das niet zo fijn.
    Nou, we gaan natuurlijk voor een goeie uitslag! (ik schrik me iedere keer het apelazerus als ik een sms-je binnen krijg)

Temp kling: ga jij eens een hele mooie zwangerschaptemperatuur laten zien! Dat zou zó mooi, fijn en gewenst zijn. Sommige mensen hebben zoveel liefde in zich en zoveel goeds en leuks te delen...daar móet een kind gewoon van kunnen genieten!
    En dat vind ik van alle meiden hier! Dus KOM OP! We willen kindertjes zien genieten van alle mama's en papa's (to be)!
    Ik wens dat de wensen uitkomen van Klingel, Cin, Milla, Milk, Zuurtje, Gieg, Miranke, Gabbel, surv en ppver.

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @klingel dat is het nadeel als je het bijhoud hé... Deed ik toen ik aan het temperaturen was..

Redelijk gesettled, moet nog wel wat gedaan worden maar dat moet maar tussendoor.. En er staan ook nog wel een paar dozen om uit te pakken en creatief zijn met opbergmogelijkheden... Gisteravond ff geshopt voor kleren, want ik kwam bijna alleen maar positiekleding tegen in de verhuisdozen :S

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ach Elke onrustige nacht gehad, niet raar, maar toch
    wacht op CTG-nieuws, ben beetje bang

9. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ooooh wat een spannende dag zeg!!! Ik duim hier mee dat de ctg goed gaat!!!!!!

10. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    moet zo bloed prikken, voor schildklier, hopelijk posi nieuws als ik terug ben

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    female wat een lieve woorden weer
    ik krijg er kippenvel van

12. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Elke: Ik hoop dat je een goeie uitslag krijgt van de ctg....des te langer mag elkebeebje nog bij je blijven....duim duim duim

13. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Smallie! Succes met prikken! Hopelijk goeie uitslag! Krijg je die meteen?

14. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ow Klingel, bedacht ik me opeens...beetje stom maar goed :D
    Als je gaat, neem dan een aardappelschil mesje mee! (als ze die niet al heeft) maar das makkelijk (voor fruit enzo) en dat stomme bestek van het ziekenhuis is zo bot al wat.

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    i love you!

16. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    :)

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    lieve woorden over iedereen een baby schat! *smak*

enne, goed idee, neem ik mee.
    naast 3 meter tijdchriften, lichtgevende sterretjes die ik op t plafond ga plakken enz.

ze ziet me trouwens aankomen; ik had haar ook al bevolen haar eigen lekkere kussens&dekbed mee te nemen :D

elke zei ' als het aan jou ligt dan zeg ik de huur op en dan ga ik daar wonen '

klopt!
    :D
    zo lang mogelijk!

18. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Mogge meiden.

Ik heb de hele nacht aan je gedacht Elke (ja hihi ben dan vaak wakker). Oooo ben zo benieuwd eeeh. De kleine moet blijven zitten. We wachten het maar af.....

Hi Nai! verhuizingsdrukte al een beetje voorbij? Phoe was het niet vermoeiend met kleine?
    Kamertje wordt vandaag geleverd!

19. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

miss leuk idee om de berichten van de bus uit te printen en vast nieten aan elkaar zodat ze alles kan lezen?

20. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

oohhh een dekbed! Mán dat miste ik zeg! Dat stomme laken-deken spul daar. Wel elke dag schoon, das dan wel weer lekker - maar ik had het KOUD altijd...brrr.
    En het ligt gewoon veel lekkerder als je een dekbed kan 'knuffelen'.
    Maar dat heeft ze niet gedaan denk'k? Haha...huur opzeggen...jaja. Nu wordt er elke dag voor je gewassen, ontbijt op bed (lunch en diner ook, maar goed), drinken wordt je gebracht. Nét een hotel.... :D

maar dan anders :(

Je bent lief kling, vind het lief wat je allemaal voor haar doet en ons inlicht en en en! SMAK!

Deel Deze Pagina