En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    owwwwww. dacht ook vandaag :)

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Even bokkiewokkie uitleg groei beeb:
    Wat ze mij toen de tijd hebben vertelt zo ongeveer is dit:
    De bloedtoevoer van moeder op placenta is slecht omdat het lijf op de één of andere manier het er niet mee eens is dat daar bloed heen gaat. Er zit inderdaad symbolisch een soort deur die het afsluit, en het bloed probeert zich erdoorheen te persen. Maar hoe meer druk/hoe meer tegendruk lijkt het wel.
    Er is niks wat je kan eten of drinken of doen, je kán er niks aan doen. Rust is het enige, zo gaat álle energie naar de baby toe, omdat jouw lichaam net wat minder energie vraagt. Zo gezond mogelijk eten, zorgen dat je voldoende vitamines binnenkrijgt is essentiëel. Op die manier worden er geen reserves aangesproken..

Het is een kwestie van tijd voordat er dus écht teweinig bloed nog door het kiertje kan komen, en dan is de tijd aangebroken om een keizersnede uit te voeren.
    Gewone bevalling is géén optie. De weeën zullen te zwaar zijn voor het kindje en die heeft alle energie nodig die ze kan krijgen. Energie 'verspillen' aan een natuurlijke geboorte doen ze dus dan niet.

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Sorry maar dit vind ik een beetje vreemd. Iedereen wist toch van het begin af aan dat het spannend was? En toen was JD toch nog gewoon op het forum?

Nou goed, utzalwel

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    tuurlijk is dat vreemd.
    maar was de ' band ' met jd dat sowieso niet een beetje?

of zeg ik nu iets wat niet iedereen ook denkt maar niet zegt? :p

anyway, ik ga rijden. aardappelschilmesjes en tijdschriften en buspowerrrr en en en.

zenuwkietel!

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

i agree

knuffelze!

6. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Voor mij was dat eigenlijk niet.. Weet je, ik vind het juist zo fijn aan dit forum dat er geen verwachtingen zijn van de anderen. Alles is oke, en op het ene moment heb je meer te geven dan op andere momenten. Ervaar dat zelf nu ook zo. Ik heb eigenlijk niet zoveel energie om op iedereen te kunnen reageren. Voel me daar wel rot over maar jullie blijven lief en begripvol. Heel fijn. Met de een heb je veel met de ander minder, maar dat is wat mij betreft helemaal oke..

Nou ja, anyway, vind jullie lief en ben heel blij dat de ctg van elke goed was!! Nu weer duimen draaien voor 1600. Slopend zeg, dat leven met het moment... En kling vind het voor jou ook zo spannend morgen! Voor de rest een dikke knuf. Heb pijp leeg vandaag echt niet fit dus niet zoveel reactie meer van mijn kant voor vandaag. Liefs!

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @mil: dat is toch anders vind ik.
    trouwens, ik vind wel dat er een soort van verwachting mag bestaan in de zin van echte care&empathie naar elkaar.
    dat is toch de basis van dit alles.
    dat is juist de bus vind ik.

maargoed, dit geheel terzijde.

zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

8. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Ja dat is inderdaad wel helemaal waar.. Maar ik denk dan altijd dat de een dat beter kan uiten/ tonen dan de ander. Maar misschien wil ik het ook wel niet zien, haha.. Maar goed, voor mij is het een fijn en lief busje, en gelukkig is het voor de meeste zo..!

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Hey milla,
    Natuurlijk is dat voor iedereen persoonlijk en anders! Uit de reacties die komen, of dat er nou veel of weinig zijn, haal je toch op de één of andere manier een stukje karakter naar boven.
    Het karakter wat ik uit JD's posts heb 'ontdekt' is heel anders dan het karakter van jou bijvoorbeeld.
    En uiteraard heb je met de 1 wat minder dan met de ander, dat is heel normaal.
    Misschien bekijk ik daardoor JD's posts ook op een andere manier, 'lees' ik het anders. En misschien lees ik het wel helemaal verkeerd en met de verkeerde toon - het is gewoon een gevoel wat je bij iemand hebt.

10. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Voor mij is het ook een fijn en lief busje :D

11. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Gut lees net bij de oktober mama's dat Marientje is opgenomen in zh met kraamvrouwenkoorts??? Nog nooit van gehoord. :

Even copy en paste vanaf daar:

***Buddynieuws van Marientje28**

Hoi Janny, nog voordat ik de kans heb gehad bij te lezen en te praten op het forum, ben ik alweer opgenomen in het ziekenhuis met de beruchte kraamvrouwenkoorts.
    Had gisteren 40 graden. Zo'n beetje al mijn lichaamssappen zijn op kweek gezet, wahten op de uitslagen voor de duidelijkheid.
    Pleun doet het super, is erg tevreden.. huilt alleen bij honger, heeft het clusteren ontdekt, en is natuurlijk supermooi en superlief

groetjes Marientje en Pleun

****Einde buddynieuws****

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik ga me opmaken (ja loop nog 'kaal' rond :) )
    Na de lunch in de auto en op weg...helemaal geen zin in! Maar ik moet...
    Bye busmeisjes!

13. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    elke joepie goede hcg blijf zo doorgaan elkebeebje

kling spannend morgen duim heel hard voor je eskimootje

de rest dikke knuff

14. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

kraamvrouwenkoorts...oei...dat klinkt niet goed!
    Hoop dat ze er snel vanaf is iig! Kan een heftige bacterie zijn :(
    Sterkte voor marientje! Gelukkig gaat alles goed met Pleun....maar dit is niet de manier waarop je je kraamtijd wil doormaken natuurlijk.

15. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @tygogrammen, hihi net soort van nieuwe puzzel

@klingel, hihihi denk je nou echt dat ze je bij Antiek niet al doorhebben :D

@jd, klaar met forum??

@milk, foei beetje over mijn berichtjes heenlezen! ;) Hoe is het met je mam?

@bus, ik vind bus ook liefffff :)

16. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    PURPLE BUS ON DEMAND

Bekijk bijlage 27761

Mama's

female81: Nikita ° 09.02.2009
    leonie: dochter °31.03.2009
    yinte: zoon ° 23.04.2009
    juud: Femke ° 24.04.2009
    Spiffy: dochter °29.04.2009
    Remmar: Nikki °05.05.2009
    Pixie: Eva Olivia °23.05.2009
    Debs: Emily Aimee °09.06.2009
    lautje1979: Finn ° 11.06.2009
    Limmeke: dochter °11.06.2009
    Nrg50: Milan ° 22.06.2009
    Jolan25: Lieke °04.07.2009
    smallville: Lonneke °13.07.2009
    pippa: Britt °13.07.2009
    Alice: Ralph Julian °31.07.2009
    Jeanine: Jan-Jelle °05.08.2009
    Naiobi: Quinn °10.09.2009
    Bowen: Niels °03.10.2009
    Natjes: Tygo °12.10.2009
    Tomnaat: Justin °18.10.2009
    Miracles: Roann °24.10.2009
    Marientje: Pleun °06.11.2009
    12 meisjes 10 jongens

Preggers

10-01-2010 Tischa (beeb 1) ♀
    18-02-2010 Elke1976 (beeb 2, 1 vlindertje) ♀ ~~~posipowerrrrr~~~
    07-05-2010 Yadi

2 meisjes 0 jongens 1 onbekend

NOD

15 november: Klingel (** beeb 1, ronde 22)
    22 november: MilkHd (ronde 24, beeb 1)
    28 november: Milla (beeb 1)
    10 december: Cin1979 (pilronde, beeb 1)
    ?? december: Giegel
    ??: Miranke (ronde 20, beeb 1)
    ??: Gabbel (beeb 1)
    ??: ppver (beeb 1, 1 vlindertje)
    ??: Survivor (beeb 1, ronde 4)
    ??: Zuurtje (ronde 13, beeb 4, 1 engeltje)

10 waarvan 6 MMM

Afspraken

13 november: Klingel uitslag bloed
    03 december: Cin gyn
    07 december: Klingel onzinintake Zwolle
    15 december: Cin LIFE Leuven
    11 januari: Milla uitslag screening

17. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @tischa jaaaah erg vermoeiend hoor.. Lange dagen door klussen en tussendoor voeden wat ook veel energie van je vraagt.. Is je kamer ondertussen al gearriveerd?

@Milk Kleine man is alles goed mee.. Leefbaar is het wel .. mist alleen in de halletjes een vloer :D en twee slaapkamers hebben ook geen vloer...

@elke CTG goed dus ... Mooi nieuws..

Ooh mama staat voor de deur om naar de kapper te gaan.. dus effe kijken of mijn haartjes gekleurd kan worden..

18. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Haai lieve meisjes,

Wat zijn er weer een hoop mooie woorden geschreven....krijg een heel warm gevoel van het busje!!

Ik opende net gewoon met angst in mijn keel dus deur van de bus om te kijken hoe het met Elke en Elkebeeb is......maar CTG helemaal goed....jippie!!! wat een opluchting!! Groei meisje...groei!!

Kling...wat wordt het weer spannend voor jou en Klingman...hoop zo dat je voorlopig niet meer met wijntjes in de openhaard mag!!!

Mill; ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn voor jou (evenals de andere nnz meisjes) iedere keer weer die onzekerheid, het geprik en gefriemel aan je lijf en het ergste....steeds weer die teleurstelling. Ik gun jullie zo dat moment/gevoel van opperste verwarring en geluk bij een posi test..Dikke knuf!!!

Leo; beterschap meis...

Marientje; kraamvrouwenkoorts? Oei, dat klinkt naar....ik hoop dat je snel weer op de been bent! Beterschap!

Milk; beterschap voor je mams!

Natjes; Tygogrammetjes voor Elkebeeb....lief!!

Fem; kleine meid aan het kruipen geslagen....goeso Nikita!!

Ik ben de rest weer even kwijt....toch maar weer op gaan schrijven, volgens mij vergeet ik een heleboel belangrijke dingen.
    Dikke knuf voor alle lieve busmeisjes!

Ik loop me druk te maken over de inenting voor de mex.griep.
    Het schijnt (we hebben nog geen bericht gehad) dat alle gezinnen met kindjes onder de 6 maanden ook geadviseerd gaat worden een prik te halen. Het stuit me zo tegen de borst om 5 gezonde mensen in te laten enten, ook al is het ter bescherming van Britt.
    Als Britt er niet was geweest had ik er niet over gepiekerd de kindjes en mezelf in te laten enten, maar nu twijfel ik toch een beetje, al slaat de weegschaal nog steeds meer door naar NEE.
    Eigenlijk is het een luxeprobleem.....dubben of je wel of niet ingeent wilt worden :p.
    Nou ja....komt tijd, komt raad.....(hoop ik :D)

Tot later liefies!

19. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Klinkt druk bij jou Nai!!! Lekker even naar de kapper....even ontspannen, heerlijk!

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Elke, super nieuws dat CTG goed was, nu weer doorduimen voor de CTG van 4 uur.
    Hoe voelt Elke en Elkeman zich?

Elkebeeb, groei lief schatje groei!

Kling, ik dIUImmmmmm voor jullie (hoe moet ik de ICSI er nu in kwijt :D, hihi en de gewone sex :p dan wordt het wel een heel raar woord!)

Fem, fijne en duidelijke uitleg die je gaf over doorvooer placenta.

Nai, veel plezier bij kapper!

Bus, ik ben er blij mee en vind jullie ook zo liefff!

Yd, ik vond het de laatste tijd ook wel raar gaan hoe ze deed/doet.

Bowen en natjes, hoe is het met jullie?

Ik, nog steeds beroerd bah zeg! Koorts zakt maar niet, blehhh! En hoofdpijn, niet te verzinnen!!!!!!

Deel Deze Pagina