goed zo goede CTG! Cin, bedankt voor update! Elkebeeb, groei lief schatje groei! Tisch, leuk dat meubels er zijn! Alleen balen van dubbele levering reiswieg maar geen onderstel! Ik zeg: foto's!
*Elkenieuws via Klingel* Elke gaat goed en sterk. Vandaag was goede dag met goede uitslagen. Zo hopelijk nog vele dagen. Ze is erg blij met de aandacht en kaartjes van de bus. En de gelukskever Limmeke, heeft veel indruk gemaakt bij Elke.
meiden ik ga mijn bedje in mannetje neemt morgen mijn shift over om zoon naar school te brengen en boodschappen te gaan doen op de markt voel me echt beroerd slaap lekker iedereen elkebeeb blijf dat zo goed doen
krijs! bennik weer. hier jullie zichzelf voor het eerst in 22 rondes zwanger verklarende klingel! als ik niet zwanger ben, dan ben ik volslagen gek! wilt u dit allemaal noteren, en bij dikke NEE aan telefoon straks mij inpeperen? dan neem ik onmiddelijk een nieuwe hobby, ik dacht zelf aan rechtsdraaiend vergetarrsich geitenwollenpanty's punniken. bij elke gisteren was FIJN. ze had een heel goede dag gehad met wenselijke uitslagen. heeft een ruime kamer alleen waar ook elkeman kan blijven slapen. wel is ze ontzettend vol en op van alles, zeker van de eerste dag vol rondleidingen, 100000 vragen en boeken en formulieren en gedoe en gedonder. vandaar ook het ' per dag kijken hoeveel bezoek ik aan kan - beleid' rust gaat voor alles! de aandacht en straling vanuit de bus doet haar heel goed en ontroert haar. elke dag om 0800 en om 1600 heeft ze de ctg, en daartussendoor ook nog bloeddrukmetingen en andere controles, kortom, ze wordt geleefd van spanningsmoment tot volgende mijlpaal. maar- ze zag er sterk en lief en goed uit! we hebben ook gelachen en tegenover elkaar in een bed gelegen- dichterbij onze droom ' samen zwanger in een 2persoonsbet in het ziekenhuis ' zullen we niet komen... na, ik ga thee drinken en klingman in de stress jagen dat ik denk dat ik zwanger ben. waarom? wegens die gaaaaaaaaapaanvallen die ik herken, en de supersere titten, en ook een soort dromerigheid die ik van de vorige s niet herken. ohja, en ik schiet emo vol bij elke scheet, maar ja, is dat anders dan u van me gewend bent? ohja, en klein detail hierbovenop net: terwijl cin mij smste en ik thermo in kont had: zie FF! gevaarlijk en totaal onklingliaanse hoopvolle smakkkkkkk op iedereen, brrrrrrrrrrrr
kling spannend' Elke beeb weer een dag om te laten zien wat een sterke meid je bent! Naï ik ga inderdaad afbouwen om vervolgens te stoppen. Heb nog mega voorraad in vriezer en kolf deze week nog af en dan is het klaar! Bowen even vraag aan je. Hoe bouwde jij kolven af? Krijg steeds kei harde plekken in borst! En bij 50-50 bv-kv kon je toch stoppen met vitamine k? En vitamine d wel blijven geven? Kan er niet meer op komen ben echt een zeef! Cin aan de pruttel? Vaag en bah! Rest knuf op afstand! Heb keel pijn en hoest ook en wil jullie niet aansteken!
kling temp is omhoog goeso je bent gewoon hartstikke zwanger van eskimo aleentje duim voor je rest een dikke knuff sorry voor weinig tijd momenteel ik denk wel aan jullie en probeer iig met lezen een beetje bij te houden
@surv: niet doen hoor, komt vanzelf wel weer. @surv: ik denk t ook. swanger. maar t kan nu ook van eigen sexytime of van iui sijn, grappig! *loopt teveel op de zaken vooruit en gaat met kussen op hoofd in de haard liggen* smak!