nee, ik test niet. als ie nega is geloof ik m toch niet... tis nog maar 12 dagen na ei, 13 dagen na iui, 10 dagen na TP aleentje.. ik geloof alleen antiek, bloedtest en......... mijn intuitie (gesterkt sinds vandaag door temp) @natjes: kijk je wel uit met dat ziekzijn? heb je geen koorts?
@ Klingeltje, goed dat Elke kamer alleen heeft, en jij daar haar helpen ondersteunen, je bent een kanjer. Tuuuuuurlijk ben jij zwanger @ Elke, dikke knuf * Elke beeb, hele dikke groei knuf
klingeltje is swanger, tralala. dat telefoontje is puur nog een formaliteit Blij dat Elke goed gaat en eigen kamer heeft en dat jullie samen hebben kunnen zwangeren en en en
Klingel! Wat een mooie temp heb jij! Jij bent sóóóóó zwanger! 9:20...nou, dan kan je toch ook al wel bellen Elke: wat fijn dat elkeman ook kan blijven slapen af en toe! Dat geeft weer een beetje ontspanning/afleiding en het is gewoon het allerfijnst als je dan toch nog een stukje van thuis bij je hebt Kamer alleen: heel fijn, geen 'enge' dingen om je heen van buurvrouwen, maar aan de andere kant ook niet een stukje afleiding. Hoop dat je blij bent met alle klingelglitters-en-sterren! haha.... Lief hoor Kling dat je al geweest bent! Nou, vandaag gaan we gewoon weer voor de mooie ctg's! Beterschap voor alle busmeisjes. Er rommelt nogal wat om ons heen of niet? Ik ga even wat dingetjes doen. Ben gister in alle haast vertrokken, dus ik heb nog wat papieren op te ruimen en doekjes over dingen heen te halen. Maar - zo weer terug! Want ik moet natuurlijk wel in nog een tweede bakkie kunnen doen samen met het busje. Tisch! Heb je inmiddels al wat gehoord van je onderstel?? Loopt anders zo lastig hé. hmmm smak!
tisch heeft toch een heel lekker onderstel, niets mis mee? @fem: haai! hoest daar! en hoest met nikitabilletjesfrutje? *elkenieuws* CTG WAS GOED!!!! @bus: kus op de (mexi) ziektes! ik doe een bakje slappe warmemelkkoffie meej. kus!
hey kling,hebben ze het gewicht van beebje ook nog gemeten? owww en nog 16 min tot 9.59!! deze keer wel meteen laten weten he, aan ons..! hihi
@ Klingeltje, scheelt veel heh, 1 of 3 dgn, gewoon elke keer mini feestje in gedachten, jeeej weer een dag langer in Elkebuik Jij bijna goed nieuws ?!
Kling bel! Wat zijn 15 minuten Fem: Onderstel doet zeer... ooow je bedoeld van de kinderwagen. Ghehehe nee nog niet gebeld. Ben net wakker! Hoi allemaal! ELke je gaat goed meid!
1 dag buik = 3 dagen couveuse? ja? Nooit geweten! Ben blij dat ze nu goed gaat! Kunnen prikken longrijping ook goed inwerken (24 uur minimaal voor nodig meen ik me te herinneren) Nikita frutje/billen: nog steeds rood. Maar niet meer overal rood. Nu zijn de ergste plekken nog zichtbaar alleen...maar dan wel extra rood en open en auwie Maar ik blijf lekker maizena strooien en leg s'r straks misschien nog wel even met blote billen neer. Kan het even luchten. Kling: bel!
Dus ik moest gisteren tijdens het opruimen best vaak hurken he en nu lijkt het alsof ik naar de sportschool ben geweest. Spierpijnnnnn! Kan het dat de beebie op dat moment funtioneert als een soort van gewichten? Of ben ik gewoon stijf als een *beeep*
Kling kennende zit ze al met haar frutje aan de telefoon hoor. Voor het geval het bezet zou zijn om 10.00 uur
ja tuurlijk is beeb extra gewicht! Duh! haha En je gebruikt nu spieren die je 'normaal' niet zo veel zou gebruiken...dus dat merk je wel dan!
jeumig dat kind is snel zeg! Nikita ligt op kleed, mama moet naar de wc, komt terug, nikita ligt onder de tv kast. haha