mmm dan moet ik vaker gaan hurken. Tis wel goed voor de lenigheid Nikita gaat als een speer. Woeeeeei heb je ogen in je achterhoofd? Ga je nodig hebben
gewicht was woensdag na veel gedoe 602 gram. vanaf 600 gram/26 weken actief beleid om baby te redden.. maar, het lijkt nu dus goed te (blijven) gaan! blijijijij ik ga even drinken pakken en papier en dan gaat t gebeuren.
Toevoeging beebgewicht/opmeten (uit mijn ervaring): Dat doen ze niet wekelijks. De eerst volgende meeting zal dus nog even op zich laten wachten. En dat puur omdat je dan niet genoeg verschil ziet. Mij/nikita wilden ze enkel iedere 2 weken meten. Maar die 602 gram! Jeetje...ik kan mijn vreugde nog herinneren toen we de 600 gram voorbij gingen! Echt een mijlpaal hoor! *grow elkebaby grow!* (we zingen het hier dagelijks!) (goh...bedenk me net dat jullie ook allemaal zeggen *grow elkebaby grow* maar jullie het deuntje niet kennen....) (het gaat zo: grooowwww Elkebáby growwwww... dussehh....zovan laaaa lalala laaaaaaaa laaag hogerhoger laaaaagggg) I'm grazy
Hey tinkerbell, volgens mij weet jij echt alle ins en outs van deze bus! Maar wij van jou niks..? Of heb ik dat alleen gemist en ben ik de enige die zich dat afvraagd..?
huh? hé?? huh? Ik ben helemaal van slag af....dat was echt niet de verwachting die we/jij had(den). Jeetje... knuffel klingie....dat vind ik heel naar.... Wat kan zo'n lijf je dan toch foppen zeg , met temp en al :x
huh? dat kan niet! ze hebben gewoon te vroeg getest! klingel, nu niets meer drinken en dan zelf even testen, ah toe?!
ja ik snap er echt geen fluit van! zeker ook niet wegens temp. zuster zei wel dat als ik me echt zo apart voelde en als temp zo hoog, ik wel door moet gaan met de bolletjes, evt maandag testje weer. nou jaaaaaaaa zeg ik vind dit echt heel erg apart. maar idd, dan ben ik dus niet zwanger maar knettergek ben niet eens sad, ben helemaal verbaasd. hmz.
Ben bang dat dit geen joke is small... Pfffffffff owwww kling...... Testen sucks, so much!! En ook IUI en ook IVF en alles.... Kut kut kut!!