Tjee Kling.....wat ongelofelijk rot voor jullie . Negatief!?! Je lijf heeft je dit keer wel vreselijk te pakken zeg! Hele dikke knuf Kling...ik ben gewoon even sprakeloos, tjonge wat kl*te zeg!
@ Milla, haha ja ik volg jullie al sinds het NOD forum, dus weet idd al aardig wat van jullie af Heb ook wel een paar keer iets gezegd hoor, ben niet helemaal anoniem Maar wat wil je weten @ Klingel: Ik geloof het gewoon niet Idd gewoon zondag zelf testen hoor, of vandaag al!!!
He? nou jaaaaa! That is foked up zeg. Lijfje, temp... dan verwacht je dit niet. Knuff kling. Gaat ie een beetje?
@ Klingeltje, *smak* lief schatje toch wel testen in huis? misschien 10 dgn toch te vroeg om te testen? vorige keer wel gelukt om dat het er 2ware, ..of......of... vedorie
Hm, begint hier langzaam door te dringen... Echt k*t klingel, dit is niet wat je wilde en verwachtte te horen! Dikke 'ik geloof er nog niets van, maar het is wel erg raar'-knuf!
Hey meiden niet onder stenen verdwijnen he! We moeten kling en Elke blijven steunen. Geen bloed geeft moed. Komop nog even afwachten. Temp liegt ook niet! Dit is vreselijk kut!
Ja tisch je hebt gelijk.. Ik vind het ook erg verwarrend. Wil geen valse hoop geven maar dit is ook te vreemd als je er langer over na denkt.. Maar als je weinig hcg aanmaakt kun je dan wel die klachten hebben? Weet het ook niet.. maar geen bloed geeft moed en we hebben al vaker meiden gezien die pas laat posi testten. Juud, surv, en misschien nog wel meer..?
ach weten jullie, t was uiteraard ook te mooi om waar te zijn, 2x achter elkaar. maar mijn gevoel, die slaaaaaaapgaaaaaaaap, die temp van vandaag!, die zuperzere tieten.. dat kan ik toch niet FAKEN? ik ben niet verdrietig nog, echt niet, en we weten nu de weg (via antiek&dussel) dus ik wil best weer gaan knallen deze maand, maar errrrrr ik geloof t gewoon niet nouja, er zijn ergere dingen op de wereld, en ik nam ook een risico om t hier al de halve hele week te roepen, dat ik swang dacht te zijn.. *pakt koffers en gaat gekkenhuis in*
Tisch, we verdwijnen niet! We blijven steunen inderdaad! Maar het is wel heel moeilijk om te geloven. Geen bloed geeft moed, oke...maar bloeduitslag is wel altijd heel erg definitief lijkt het. Ik wil wel hoop houden (ze heeft een lopende hoop-rekening lopen bij mij - die trouwens automatisch ook voor Elke is), maar is dat reeël voor kling?
ik wil best nog even op jouw gevoel afgaan hoor kling! Vorige keer was je gevoel ook juist - toen je dacht dat het over was. Dus nu hopen we dat jouw gevoel het ook goed heeft!
ik weet niet, ik geloof zeker in HCG test, maar ik geloof ook in mijn gevoel. niet alleen qua intuitie, maar ook (vooral!) lijfelijk. maarja, ik ben inderdaad een anti-valse-hoper, dus tja, ik zal t wel accepteren dan? klingman schrijft: je temp stijgt nu pas vandaag, en vorige x al paar dagen eerder. zou alles wat later kunnen zijn en daardoor HCG nog te laag op woensdag? vorige x had ik maar 9 op die woensdag. tja. kweenie, we zien wel. ik vind t geen ramp op een of andere manier, door ongeloof. zal wel omslaan in acceptatie als temp keldert. (missch word ik gewoon ziekjes?). en dan slaat acceptatie om in.......... vechtlust! zal t nooit meer zo brutaal en gewaagd gillen van te voren hoor, sorry schatten!
Ja bloeduitslag is defi, of is het niet mogelijk dat het te vroeg is uitgevoerd? We hebben Aleentje en eigen ei. Kweet niet wanneer eigen ei is gesprongen ensow? Misschien beter om er niet meer van uit te gaan maar ja zolang je niet ongi bent ga je die hoop houden. En dan vooral met zo'n temp. Ik ga nog even met je meehopen dan!
Sorry? Waarvoor? Hou op zeg ben je gek. Straks ga ik Petsen hoor als je zulke gekke dingen uitkraamt!
Zie je zelfs klingman heeft nog hoop. Normaliter zou die Fries anders reageren of nie? Hope is what keeps a person going! Hoop dat het eens moet lukken.
@tisch: ik ga op temp af ja, en op gevoel. maar uiteraard ook van nega bloedtest van woens. KAN dat die te vroeg was, als innestel laaaaat was. kan. ik ben echt altijd heel erg van de ' mens, maak jezelf niet gek met onzinhoop ' maar ik vertrouw t nog even niet. geen drank, rustig kijken&voelen, zondag een testje. en tempen. we sullen sien. komt goed, als niet nu, dan.... een augustusbeeb! (ik vind t ook wel raar dat ik niet down ben. echt ongeloof.) klaar!
Is goed vrouwtje. Doe je rustig aan? En als je iets wil gillen doen he. Ook als je gevoel weer omslaat en en gewoon anything. We gaan rustig met je afwachten.
Pfff weet je, ik vind zwanger worden helemaal niet meer leuk. Doordat het zo lang duurt kun je veel te veel nadenken en daardoor wordt ik niet positiever. Voor Kling kan ik dat wel, maar voor mezelf.. Alleen al de vraag of ik IUI mag moet ik alweer 2 maanden opschuiven terwijl in de brief van de onderzoeken stond dat ik meteen die dag een gyn zou spreken. Maar goed, hieraan hebben jullie niks dus ga vandaag maar even dingetjes doen om mezelf af te leiden. Dikke smak voor jullie en kling ik heb nog hoop voor jou..! *sorry voor mijn gemopper, wil heel graag heel positieve glitters rondstrooien maar lukt me niet zo, daarom was ik hier al zo weinig, wil jullie hier niet mee lastig vallen*
Ik begrijp je nuchterheid (zie je wel, je kan het!), maar als vorige keer inderdaad op woensdag HCG maar 9, en nu late temp enzo, doet mij toch weer een beetje hoop geven. En inderdaad, het was een cryootje, dus moest gewoon nog lekker warm worden in jouw buikje Ik houd dus nog even hoop, zolang er geen bloed is enzo!