En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    thanx liefjes.
    ik ben ook flabber.

sorry dat ik jullie teveel heb meegesleept in ' mijn overtuiging ' hoor.

maar ik moet t echt nog maar eens zien, misschien... was bloedtest op dag 7 na TP toch echt te vroeg.
    naja.

@mil: tis ook helemaal niet leuk meer. zeker zolang je, zoals jij, nog niet eens weet welke weg je moet bewandelen, en welke weg goed is voor jullie.
    ik ben blij dat ik weet dat antiek&dussel de weg is voor ons, maar ja, hoe lang die weg is weet niemand.

zwangerworden is leuk zolang het ook echt gebeurt.
    zwangerproberenteworden is een tijdje leuk, maar op een gegeven moment het onleukste wat er bestaat. zeker in de molen.
    vind ik.

maar toch, hopsakeeej, rug recht, neus vooruit, (zere) tieten ook, en dapper doorstappen met die hap.

that's the spirit, of nou ja, that should be the spirit.

ongelovige ergens echt lichtelijk geamuseerde smak.

2. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Milla zwanger worden op deze manier is inderdaad niet leuk meer. Dat is een feit! Logisch dat je daar mopperig van wordt.
    Als er in die brief staat dat je dezelfde dag iemand te spreken zou krijgen, waarom nu 2 maanden? Kijk een week of 2 oke maar het duurt toch niet zo lang voordat de bloeduitslagen binnen zijn?

Misschien tijd om een beetje te gaan stalken? Of heb je daar geen zin in.

3. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Ik snap je geamuseerdheid wel, het is wel echt weer een klingelgebeurtenis en dat wordt het nog meer als blijkt dat je toch zwanger zou zijn. Ik vind het verhaal van klingman heel aannemelijk en daar gaan we dan ook nog maar even voor..!

Tja als ik eerlijk ben ben ik gewoon al sinds woensdag heel verdrietig. Niet openlijk, voor de buitenwereld, ook niet met traantjes, maar dat gevoel dat onder je huid zit. Vandaag is mijn meest vruchtbare dag maar aan sex heb ik helemaal geen behoefte, dan weet ik tenminste wat er gebeurt over 2 wk. Tja, weet het ook even niet. Vind het ook lastig het hier te delen omdat we liever vrolijk zijn hier allemaal (of misschien zeg ik dan meer wat van mezelf) En dit is ondertussen ook wel een bekend verhaal. Maar goed, we gaan morgen en overmorgen lekker een nachtje weg samen. Hoop dat dat de gemoederen goed gaat doen. EN kling, ben trots op jou.. Vind je zo'n sterk wijf! Dikke knuf voor jou!

4. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Och Milla toch!!! Nou, al zou je het 1000 keer zeggen, gooi het er aub uit! En al zou dat je enige berichtje zijn dat je komt doen in 100 dagen tijd.... Denk dat hier niemand is (naar mijn weten) die dat vervelend vindt!!!! Heeele dikke knuff voor jou! Ik vind jóu een ontzettend sterk wijf!

sooo...

@ kling: jij ook hele dikke knuff!!!

5. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    tjeee kling, negatief... hoe kan dat nu, was echt van overtuigd.... toch over dag of 2 over staafje piesen?

jee weer goede ctg voor elke!

mila, tis niet leuk... dikke knuf voor jou!

hier snel mannetje uit bed halen

6. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    :)

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    kus op traantjes mil.. :(

enne, missch inderdaad even stalken ookal heb je daar geen zin in ?
    het is nou niet bepaald alsof je nog maar net bezig bent; iets meer tempo in de behandeling kunnen ze nu toch wel regelen?

ik hoop voor jou dat als je weet wat er gaat gebeuren (behandeling hoe, wat, wanneer) jij ook wat meer rust en vertrouwen zal krijgen.

kus

8. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    sorry.... :)

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Klingeltje, geen sorry zeggen hoor, ik denk dan toch te vroeg getest, te snel na TP en daarom net tegen ondergrens van test aan.
    Je bent overtuigd, wij zijn dat samen met je hoor, dus geen sorry
    Je moet toch hoop hebben als je lichaam tegen je zegt dat je zw bent, daarom denk ik gewoon te vroeg.

@ Milla, zo is het ook niet leuk meer, maar laat je alsjheblieft niet tegen houden hier te komen. Leven bestaan niet alleen uit leuke dingen, dus idereen is welkom met zijn verhaal, blij of triest, iedereen heeft net zo veel recht.
    Lekker nachtje weg, geniet ervan

10. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    :) haha.. Oke... Daar stond:

Daar komen de traantjes dan alsnog..

So..:)

11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Elke +elkebeeb super nieuws van goede ctg van vanmorgen!
    Elkebeeb, groei lief schatje groei!

Milla, ik kan me voorstellen dat voor jou (en ook anderen hier) het zwangerworden helemaal niet leuk meer is, het echte natuurlijke is er al vanaf door de medische molen en dan moet je ook daar steeds weer op wachten terwijl er eerst anders wordt aangegeven. Het is gewoon klote allemaal!
    Maar wat Rem ook schrijft blijf alsjeblieft eerlijk in de bus en laat ons weten wat je voelt dan kunnen wij je steunen. Wij willen alleen een vrolijke Milla als je ook vrolijk bent en als je een ander gevoel hebt, laat dat zien. Wij zijn er voor je, altijd!

Klingel, ik ben ook helemaal verbaasd! ik blijf ook hoop houden hoor, bloedprik was gewoon te vroeg en zondag positieve test

Dikkepletmaarookhoophoudendeknuffel.
    Klingelbeeb, jij ook hard groeien in je mama's buik!

12. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Oow ja shit ik moet later de mexicano prik halen. Heb ik geen zin in.

Mmmm geen zin in niks. Raaaarrrrrr

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    kus op mexi prik en op geen zin!

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bloedafgenomen op 7 daagjes na TP? en dan verbaasd zijn dat bloed nega is? wilde je een limmeke doen dan? was gewoon te vroeg.. temp vandaag pas stijgende.. dus vanaf zondag pas vaagposiikmoettesttegenhetlichaanhoudentest hoor..

mooi dat elke weer goede uitslag had.

milla: ronde 26 is niet nix he.. even goed de balen erin hebben is heel normaal.. en gevoel van nu ff geen sexy time zodat ik weet wat er over 2 weken gebeurd is ook heel normaal..
    pletknuf voor jou

15. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    senks

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    :D
    vorige x wassie 9 op 7 dagen na TP.
    maarja, t was ook 10 dagen na iui he..
    :(

ik geloof dat ik me langzaam ga neerleggen bij de grootste klingelfop allertijden.

zal wel ziekjes worden misschien, kweet ook ni.

geeft ook ni, komt goed. Deet alleen een beetje Tee El.
    bij alle NNNZers nu, @#&_)(+)*^*#@&*^@#)*...

ik ga even glitters op gezicht strooien en wat eten, smak

17. natjes

natjes Niet meer actief

kling wat is dat nou? Ik zeg net als lim zondag een licht streepje. Dag 7 na tp is veel te vroeg!

Milla dikke knuf voor jou. Ronde 26 is gewoon 25 ronde's teveel! Je had bij ronde 1 zulke andere verwachtingen van zwanger worden. Vind het echt ontzettend rot voor je! Hadden we maar een glazen bol zodat je weet wanneer je zwanger wordt dan heb je tenminste iets om naar uit te kijken...

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @natjes: zat ik gisteren nog aan te denken.
    als we maar ergens wisten DAT we ooit zwanger worden en blijven is het al 90% draaglijker. vind ik tenminste..

@10 meelezers: haaay! :)

19. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    haaaaaaaaaaaay terug! :)

20. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008