En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Ff snel een reactie van mij:

@kllingel We gaan gewoon voor te vroeg getest en gaan voor een glittertest op zondag!!

@milla Voor jou duurt het allemaal te lang om er nog hoop op te hebben.. Nu weer 2 maanden wachten voordat je antwoord krijgt op iui.. Hele dikke knuffel!!!

@elke pfff dacht gisteravond even dat het zover zo zijn .. gelukkig wil kleine meis nog even blijven zitten.. ( @mini-elke blijf maar lekker zitten kleine meis, wij kunnen nog wel even op jou wachten )

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik sms je wel milla :)

veel plezier voor iedereen die van alles gaat doen

3. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Thanks Lim!

Nou zwaaismak!

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Ik ben later op de dag wel weer terug.. Nu nog effe wat dingetjes regelen.. zoals inschrijven hier in de gemeente en spulletjes ophalen en terugbrengen :D

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @mil: take care en zwaai!
    @nai: verhuissmak!

@lim: had je berichtje gezien hoe blij elke was met limkever?

@all: ik denk dat ik toch maar accepteer dat lijf superfukfop geeft gedaan met me. we zien t morgen wel, of niet, aan de temp.

maar vanaf nu keer ik weer trug in mijn oude vertrouwde pessireali hoor.

@rotterdam: kom dran! :)

fijn weekend allemaal schatjes.

6. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik ga zo even langs Elke :)
    Ze sms-te net terug dat het prima was als ik even langskwam.
    Erg veel tijd heb ik niet, maar ik ben toch bij het ziekenhuis en zal even wat leuks voor haar meenemen.

7. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Giegje, wat lief dat je langs gaat, geeft der maar een dikke knuffel van ons

8. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    @gieg: doe maar lekkere dikke busknuf van ons!

@tisch: jaaaa, koffie (of thee). en vieren dat je bul is aangevraagd natuurlijk! we doen wel pb-en of sms-en tegen die tijd!

@klingel: of ik me normaal voel? is dat een strikvraag? If I weren't crazy, life would be normal.
    Maarre, weettutnie. Gister voelde ik steken die ik normaal vlak voor NOD heb, maar eigen NOD is pas zondag en uruzgan-NOD is pas woensdag. Dus nu hoop ik dat dat een innesteling was. Verder geen tekens: niks geen grotere of pijnlijkere (.)(.) of meer kwark dan anders voor NOD. Ik ben tekenloos. Zucht.

EDIT:
    Oja, GIL, mag straks de prik- en spuitspullen halen bij de apotheek... wil nie prikkuh...

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Oh gieg, geef d'r een dikke knuffel!

Kling: nog niet aan de drank hoor :D We houden nog even een paar dagen hoop toch? Al is het dan maar een hoopje?

Milla, lieffie...we zijn toch juist de bus omdat we lief én leed met elkaar delen?!?!?! Dus: déél!
    Gedeelte smarties halve smarties zeg ik altijd :) Nou weet ik wel dat wij het gemis van een zwangerschap en kindje niet weg kunnen nemen, maar we zijn er wel voor je om je te knuffelen wanneer je knuffels nodig hebt.
    Misschien lucht het een beetje op om toch alles van je af te schrijven. We zijn hier niet om alleen maar blij te doen/zijn - we zijn er voor elkaar.
    SO!

10. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

oh milk...prikken/spuit...brr.. vin'k toch beetje eng (maar ik ben naaldschijtlaars)
    Sterkte meid!

11. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    EGOBERICHT!

hai lieve meiden! even een berichtje van mij uit het UMCG, ik lig hier met laptop en dongel op schoot in bed :). Denk niet dat ik vaak kom hoor, is toch vermoeiend en het gaat ook niet zo snel, de verbinding bedoel ik, maar dacht dat het wel leuk zou zijn even wat te laten horen.
    Het meeste weten jullie al via sus neem ik aan, maar laatrste nieuws is dus dat mij ctg van vanmorgen weer ok was! Ik heb er elke dag 2, 1 om 8u en 1 om 4u, tebnminste als de zusters je niet vergeten enzo, want het blijfy wel zaak om zelf op te letten hoor! ;(
    Gisteren lieten ze me ruim een uur liggen ipv een half uur, ik dacht minstens dat het helemaal mis was! Kreeg vervolgens ook nog onvoldoende bloed doordat de vena cava werd dichtgedrukt (ze hadden me te plat neergelegd) waardoor ik ineens helemaal slecht werd en bijna van mijn stokje ging. Gelukkig ondervond beebje geen schade!
    Maar goed, ctg was goed dus dat vergeven we dan maar weer ;)
    Wel klote: mijn bloeddruk gaat innes erg omhoog: 166-98 nu net 1 min geleden! En ik lig dus redelijk stil te typen... Neem dus maar aan dat de medicatie nu wel omhoog gaat en daar baal ik erg van. Nou ja, die medicatie is vervelend, maar het lijkt er toch wel wat op dat ik weer PE/Hellp aan het ontwikkelen ben, huil! Ik wil dat ze nu alle aandacht aan de beeb geven, ik moet gezond blijven! *vloekt even heel hard, sorry hoor*
    Ik moet er toch niet aan denken dat ze vanwege mij de kleine moeten halen terwijl die er nog lustig rond spartelt!

Ik ga maar afsluiten, ben erg geschrokken van dit bericht (bloeddruk werd gemeten tijdens typen, vandaar)

Lieve meiden heel erg bedankt voor de lieve woorden, kaartjes en Limmeke, jij enorm bedankt voor de scarabee! Klingel heeft me het verhaal verteld dat erachter zit, ik ben erg onder de indruk dat ik hem nu mag "lenen/gebruiken".

Dikke kus voor allemaal!

Elke

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    :( elke... hoop dat hoge bloeddruk maar eventjes is en dat die snel weer zakt want kleintje moet nog heel lang blijven zitten.
    hoop dat kevertje doet wat die moet doen! x

13. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ elke: Idd, hoop ook dat t momentopname was / is....
    En wat stom zeg, dat je zelf in de gaten moet houden of ze je niet vergeten?!? :( raar.... maarja....

Fijn dat ctg weer goed was!! :)

Dikke knuff!!

14. natjes

natjes Niet meer actief

tjeej elke..hoop echt dat met de volgende meting bloeddruk weer naar beneden is hoor!
    knuf voor jou!

@titten: aaaaaaaauwwwww!! afbouwen is NIET fijn voor die titten! :)

15. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Ow lieve elke,

Ik ken dat wat er nu met jou gebeurt. Tenminste, dat denk (of hoop) ik.. Als ik getest wordt op zuurstofgehalte wordt ik altijd heel nerveus, wil goed presteren, mag vooral niet slecht of laag zijn, etc etc. De timing is in mijn ogen nooit goed genoeg en vaak denk ik dat het daarna weer beter is maar dan wordt er niet gemeten. Ik hoop dus ook heel erg dat de uitschieter bij jou geen hellp is maar stressgerelateerde stijging die ook snel weer zakt. Duim duim duim, het moet gewoon goed gaan meis..! Dikke bloeddruk-omlaag-druk-knuff!

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Natjes: sterkte met tietjes! Kan erg zeer doen...rustig afbouwen hé!

Lieve Elke! Wat fijn dat je even van je hebt kunnen laten horen :) De ctg drama's, ik ken het. Ik lag ook zó vaak een uur. Vaak vergeten ze je (en sneller als je op een kamer alleen ligt!). Een uur liggen hoeft niet altijd iets fouts te betekenen dus ;)
    Maar dan bijvoorbeeld ook omdat die kleine niet meewerkt :) die draait weg, of ligt te slapen.
    Maar, ik kon op een gegeven moment zelf veel beter zien of de CTG goed was, dan de zusters. De zusters zien het namelijk niet constant, en ik keek natuurlijk heel de tijd mee. Als er dan even signaalverlies was wist ik ook wel waaraan het lag. Ik voelde mij hardebuiken heel goed (die je soms niet eens terugzag op de CTG) en ik kon dan ook zien wat de hartslag deed van Nikita.
    Je wilt een grillige lijn zien, dat is goed (zo ongeveer: VVVVVVVV). Te ééntonige lijn (saaie/rechte lijn) is niet heel wenselijk, maar ook niet altijd slecht. Hangt ook een beetje van je medicijnen af. Van magnesium zou dat nog wel eens kunnen komen (in mijn geval).
    Wel even schrikken dat jouw bloeddruk zo hoog is. Controleren ze je nu 4 keer per dag? Of 8 keer inmiddels?
    Ik neem aan dat je ook urine moet inleveren? Bloed?
    Sorry, veel vragen....

Belangrijkste is dat je rust houdt, dus laat mijn gebrabbel maar even langs je heen gaan :) We hopen natuurlijk op nog een heleboel goeie CTG's, een stabiele bloeddruk en een gezonde uitkomst voor jullie beiden!
    Maar het is wel schrikken hoor.
    En PE/HELLP zou ook wel de verklaring zijn van de groeiachterstand en verminderde flow...

Hele dikke knuffel! Hopelijk kan je nog een kort slaapje doen ofzo...voor de volgende CTG....
    kus!

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hey lieve meiden

eindelijk heb ik weer inet verbinding
    mijn modem was stuk dus kon mannetje hem deze middag gaan wisselen (had deze pas vanaf september)
    hij is nu aangesloten en alles is weer beveiligd

verder ben ik nog steeds ziek en heel erg ongi
    maargoed dat zal ook wel weer overgaan

hoe gaat het hier verder met iedereen?

knuf vanop afstand zodat ik jullie niet ziek maak

18. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

beterschap zuurtje

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    thanx female

20. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @elke ik heb ook vaak een uur aan de ctg gehangen.. Ik dacht toen altijd liever lang dat ze het goed in de gaten houden of dat ze heel weinig doen..

@natjes het afbouwen moet je toch 1 voeding per week laten vallen? zo ga ik dat straks ook doen ... dus dan zou ik er 8 weken over doen om het af te bouwen..

@zuurtje beterschap !!

Deel Deze Pagina