En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by limmeke, Sep 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hai hai

*zwaai*

Weer een dag winst!!!! groed zo elke beeb.. je doet het uitstekend meid.. Elke ,jij ook.. dat hoge bloeddruk is wat minder maar het is natuurlijk ook wat om dan weer je verhaal op te schrijven ;)
    *dikke knuf* super dat je weer een dag verder bent.
    Heb je het pakketje van mij ontvangen?

@klingel nega ?? oh meid.. het zou toch niet? misschien toch te vroeg?? elk zwangerschap is ook anders hihi
    ik blijf duimen *smak*

@milla wat zag ik langs komen over 30 buisjes. meid toch.. ik ben een watje en kan zelf geen 2 afgeven!! wat ben jij dapper!!!
    wanneer krijg je de uitslag van al die tests? dat word volgens mij een flink rekening? word wel vergoed toch?
    *kus op arm*
    doet ie nog zeer?

weer een nieuwe ronde aangebroken!!?? :(

@leo hoe voel je je? mex griep beetje aan het over gaan?

@remmie wat goed dat het overgeven is opgelost met ander voeding. Heb het vannacht ovor het eerst ervaren. Ging om 5.00 naar Eva toe, lag ze zeik nat van kop tot billen/buik stinkend naar zuur onder de kots :(
    hopelijk eenmalig!

@zuurtje je nam afstand, maar je bent weer terug? nachtmerries over scheiding? was ruzie met man heftig dan?

@fem, nikita kruipen woohoo.. go nikita go! ben je al beter?

@natjes aan het afbouwen. auw tietjes... niet zo leuk, maar het is gelukkig tijdelijk ;)

@naiobi hoe gaat het trouwens met jou en borstvoeding? lukt het?

@juud ik las het op mmm heftig zeg. dat verwacht je ook niet.. schrikken!!!

@small hoe gaat het met je, lichaam, werk, kids... lief plaatje van een dochter op st maarten foto :D

@yadi YAAAAADDDDDIIIIII!!!!???

@NRG NNNNNRRRRRGGGG!!!???

@PIXIE PPIIIIXXXXIIIEEE!!??? oh, dat ben ik, ja sorry ben niet zo aanwezig laatste tijd. werk, cursusen, slapen, eva , slapen, eva :D
    gaat verder prima hoor...

@lau hoe is het met lau paps? en met jou? *knuf*

@rest ja ik weet het ik vergeet echt een heleboel :( lees namelijk mee op mobiel af en toe bij en dan ben ik inderdaad een vergiet zodra ik laptop open klap...*dikke knuf*

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

we hebben nu een zijslaper dus dat gaat perfect nu ;)
    gaan vannacht denk ik voor het eerst haar de hele nacht zo laten slapen...normaal deden we haar weer op haar rug leggen als we zelf naar bed gaan maar je dat helpt al zo goed (in onze ogen) dat we zoiets hebben als we haar de hele nacht zo laten slapen dan zien ze de volgende keer zelf helemaal het verschil wel want dan ligt ze nog minder op haar achterhoofd....vind het wel ff spannend maar gelukkig is het een rustige slaper en ligt ze helemaal stil met slapen en ze kan gelukkig niet doordraaien op haar buik met die zijslaper...dus hoop van zege dat het de uitwerking heeft die we ervan hopen

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Haaai pixie!

Debs: zijslaper klinkt heel goed! Ja, kwestie van een keer een nacht proberen he. Ze kan zelf heel goed d'r hoofd optillen, dus op de buik rollen en verder slapen zal wel geen probleem zijn toch? Gewoon zelf zo veel mogelijk op proberen te letten. Die mensen van het CB zijn volgens mij zoveel kindjes, dat ze nooit precies kunnen zien of het slechter of beter is. Zeker niet als ze geen meting hebben. Jíj/jullie kunnen dat het beste zien omdat jullie je kind het beste kennen!

4. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    hai debs.. wat groeit emily super zeg!! wat jammer van de plat hoofdje maar als je zelf vind dat het nu al minder word zou ik me niet op een persoons observatie richten die haar nog niet eerder had gezien.
    jij weet zelf het best.
    gaat het al beter met jou en je gevoel?

5. debsje1977

hai pix meis!

a.s woensdag eerst sessie..dus ben benieuwd ;)
    gevoel is al veeel beter naar Em's..zou bijna zeggen het is niet meer nodig hihi..maar ga wel is goed voor me.

hoe is het bij jou? en met Eva?

wbt hoofdje..ze doen elke keer bij cb meeting van hoofdje en lengte en gewicht en dat was allemaal helemaal goed ze zat met alle groei perfect op de curver...ook haar hoofd groei...dus tja zeg het maar dan...het is zo tegenstijdig als wat..

6. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    nee geen 2 flessen

smorgens 8 uur fles van 240
    dan tussendoor fruithap
    12 uur fles 240
    1600 fles 240
    1800 groente
    2000 fles 240 met rijstbloem

en dat gaat prima.. misschien dat het hier wat makkelijker inpast omdat beeb errrug veel wakker is.. dus ik hoef der nooit wakker te maken voor een voeding of zo

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Nee, ik bedoel niet hoofdomtrek meten, maar de ehmmm rondheid van het te meten. Hebben ze bij Nikita gedaan, en bandje met wax achtig spul, doen ze om het hoodfje, wordt hard en daarna gaan ze 'm inscannen en uitrekenen wat de mate van scheefheid is zeg maar.

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Jeetje lim! Die drinkt GOED!!! Goh, dat krijgt nikita echt NO WAY voor elkaar.

9. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden

ik ben blij te horen dat je gevoel uit jezelf verbeterd is. heb je enige idee waar het vandaan kwam? gewoon tijd nodig gehad en erkennning dat het zou was??

ik vind wel goed dat je naar sessie toch ga.
    ik heb verwijziging en ga maandag bellen.. nav mmm berichten ben ik toch maar over gaan nadenken en denk dat het mij ook goed zou doen om over bepaalde zaken te gaan praten die mij in de weg zit

Met eva gaat het goed. lekker lachbekkie en gillertje (arme buren)
    vanacht niet zo lekker nacht met het overgeven, maar denk dat het aan de kunstvoeding ligt. ze pikte het ineens gisteren, dus klokte een hele fles weg.. was toch te veel voor haar maagje in een keer denken we. Vandaag maar 30cc gegeven. pikte ze weer. raar hoe dat gaat. luste ze het al die tijd niet.. elke keer proberen.. nee hoor.. en in een keer wel! maar moeten ds toch langzaam opbouwen ... is wel handig voor snachts of als ik niet genoeg kan kolven een keer.

10. debsje1977

wow das een mooie voedingsschema lims :D

we moeten het zowiezo gaan omgooien der fruithapje dan in iedergeval want madamie heeft na der fruithap erg veel energie :D gek he ;)..dus is het beter als ze hem overdag gaat krijgen...na ja miss maar keertje wakker houden dan of zo ;)

Babs ligt dus ook rond half 9 op bed dus? tot hoelaat slaapt ze?
    Em's krijgt haar laatste fles om 9 uur 210 met rijstebloem en slaapt dan tot half 9/9 uur ongeveer.

11. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    wow lim dat zijn flinke flessen..
    Eva zou dat ook nooit binnen krijgen.. 130 max per fles.. (wat ze uit de borst krijgt zou hetzelfde wel zijn, want de laatste 20 heeft ze altijd moeite mee)
    en ze laat dan vaak ook wat over..30 á 50cc
    Eva drinkt 5 á 6 keer per dag (incl nachtvoeding, soms een 7e voeding maar niet altijd)

12. debsje1977

ow dat..nee fem daarvoor moeten we naar het sophia toe ;)

Ohhh pix wat goed van je meis!!! denk maar zo kan nooit kwaad kan er alleen maar beter van worden ;)
    ik denk dat het bij mij vooral uit angst voortkwam...angst om haar te verliezen e.d ;)

wat een gedoe he om haar over te krijgen naar flesvoeding...maar wel super dat ze het beetje bij beetje aan het oppikken is ;)
    hoest met jullie nachtrust...al wat meer ondertussen??

13. debsje1977

WOW!!! 6/7 voedingen nog pix incl nachtvoeding....wat zal dat vermoeiend zijn meis

14. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

oh..oke.
    Bij ons was het gewoon de fysio die het deed. Maar gaan jullie dat wel laten doen? Of weet je niet?

15. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    oh daar kan ik mij wel wat van voorstellen.. angst om haar te verliezen. nu mer zeker heid dus laat je het ook toe ;) is ook moeilijk als je haar constant om je heen hebt om daar niet verliefd op te worden he ;)

ja wat mij betreft kan het inderdaad alleen maar verbetering bringen. ik ben zeer benieuwd en toch beetje zenuwachtig..
    nachtrust blijft een wisselende iets hier. de ene nacht gaat het beter dan de ander. ik moet zeggen dat het ook vaak aan mezelf ligt.. ik kom gewoon vaak weer moeilijk in slaap.. en slaap ook licht.. en soms als er 2 nachten achter elkaar zit waar ik het gewoon niet te pakken krijg, door mezelf, of door eva.. dan zit ik er helemaal doorheen.
    afgelopen dinsdag zat ik net op het randje. met mijn 4 uur slaap en dan werken.. gelukkig heb ik erg lieve collega's die begrip hebben ...

16. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    nou 5/6 (en soms 7 ;))
    zal even schema doen

3.00
    7.00
    10.00 / 11.00
    13.00 /15.00
    17.00/ 19.00(laatste voeding bij 5 voedingen)
    20.00 (laatste voeding bij 6 voedingen)
    23.00(laatste voeding bij 7 voedingen - word ze zelf wakker voor)

bij 7 ben ik idd moe, bij 5 niet (logisch;))

17. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    kijken jullie domino day?

18. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Nee!