echt duimmmmmm ja. maak me zorgen dat ze een ks vreest, ben benieuwd wat artsen daarvan zeggen maar krijg even geen antwoord, brrr en wat betreft mij: gewoon achterlijk. maar geen hoop. maar wel debiel. so HEMAkus!
goedemiddag meiden ctg elke een klein dipje, mijn duimen draaien dat die van nu goed is zonder dipje hier intocht van de sint gekeken (ja hij kwam in antwerpen aan met de boot vandaag, vorige week hier bij ons hal) knuf voor iedereen
mezelf: voel me al wat beter, nog maar even rustig aan doen en dat komt weer in orde ongi: maak dat je wegkomt
gewicht: goed zo, nog even en ik zit terug op het gewicht van voor mijn zwangerschap van zoontje (nog 400g) ben nu in totaal 5,4kg kwijt sinds augustus
lautje, prima toch dat Finn lekker groente en fruit eet! Vanaf 4 maanden mogen ze al zo'n potje, dus helemaal goed! Fijn dat dat goed gaat! Ik ben benieuwd of hij nu helmpje krijgt maar is dus nog even afwachten.
Oh ja nog dingetje, hihi lekker paar berichtjes zo van mij achter elkaar. ik vanochtend voor het eerst sinds week onder 38 graden! (37,9!) Nu wel weer overheen maar temp is dus aan het dalen. Maar nu is mannetje megaziek van die stomme mexicaan, hij nu over de 39 graden. Pffff, ben blij als die stomme mexicaan weer klaar is met logeren hier!
@Leo: mooi dat je temp is gedaald. En dan weer klote van leoman. En leobeebie? gelukkig niks he! @zuurtje: gaat goed met het afvallen he. *stopt handvol popcorn in mond* nou kling, ik snap d'r niks meer van! Ik ehhh.. denk.... pfffttt...nou....ja hmm... nee, kweet ut egt nie. Blijven piesen over testjes totdat ie posie is? Láááát posie testen hebben er meer gedaan (juud!). Schijnzwanger? neeeeejj gek @Fem: auteursrechten zijn niet van toepassing hoop ik .Sorry maar ik ga ook crazeee nu. Heb je die temp tezien? *ghaghaghaghaghagha koekoek koekoek koekoek* @ kling: kaasdingen een keertje doen? Jeuj!!
@tisch: goeso, lekker snacken jij! @tisch: welja, plagieer fem maar! en mij ook al in je scriptie PIES! heb je wel gezien dat ik ergens ' gordon ' verstopt heb ik mijn feedback de laatste x? PIES! @tisch: ja gaan we doen. kaasfondue-attack! en iedereen die wil mag mee dippen!! (ik wou eigenlijk soppen zeggen, gewoon, van in de kaas soppen, maar aangezien ik een heel net meisje ben heb ik dat weer veranderd in dippen. dit omdat jullie weten dat ik nooit een dubbelzinnige, sexgerelateerde opmerking zou maken uiteraard!) @leo: wek! heb je de mexicaan doorgegeven aan leoman! huil! schop je m daarna trug naar zn eigen land?? trouwens, *domme vraag* wij zaten te denken (thinkright: bow), zou je via een dichtgelikte envelop de mexigriep kunnen doorgeven?? wie weet t antwoooord??? @temp: is gewoon gek. dacht misschien thermo kapot, maar das niet zo (heb ik net getest, je moet toch wat als je aan t wachten bent tot klingman&papa uit tuin komen voor HEMAworst) ik heb geen hoop meer hoor, ben toch wel erg van de feiten. bluhh @sinterklaas: ouwe baard! so.
heb net even vorige maand FF bekeken, maar toen was/bleef temp nadat ik alweer nega testen had gehad ook hoog. alleen, toen zat ik zwaar aan de uruzgan. nou ja, whateverrrrrrr worstsmak
Kling...wat een rare toestand bij jou! Ik houd toch nog ff hoop hoor .....jij niet gek, jij gewoon zwanger..sooooo! Zuurtje...lekker afgevallen...dikke pluim voor jou! Leo...beterschap voor mannetje. Ik zeg; zet die mexicaan het land uit!!! Elke ctg toch niet helemaal goed vanmorgen. Wat spannend.....hopelijk was het vanmiddag wel goed. Nog geen nieuws? Word nu beetje ongerust.
@pip: ik krijg geen antwoord. ik geef haar tot 1800 (gisteren gilde ik ook al om 17:01 ahem en toen waren ze nog bezig) en dan gaak stalken. vind t erg eng dat ze zelf vreest voor een ks. ik wil weten wat de doks zeggen, en voorspellen, huil.
he get dat was nou net niet wat ik wilde lezen dat elke bang is voor ks vandaag Huil..en nog niks gehoord tot nu toe...ik hoooooop zo dat de ctg nu wel goed was...duim duim duim. Kling: jij is gewoon zwanger alleen glitterbeebje houdje nog even voor het gekje wat ze heeft net zoveel humor als mama dus die denkt gnagnagna ikke mama ff lekker pesten Leo: he get nu leoman die mexicaan ookal op visite...brrrr...maar begrijp dat leobeebje het niet heeft? hoe heb je dat kunnen voorkomen? iets speciaals gedaan? rest: hOOOOIIIII Piepelooi
En of ik dat gordonding in scriptie heb opgemerkt. Gordon valt mij altijd op. Had ik al verteld dat ik mijn zoon Gordon ga noemen? Ennuh normaliter mag er hier niks kaasachtigs in niks gedipt/gesopt worden *ahum* maar in dit geval ... let's do it! En dan bedoel ik gewoon kaasdingen doen jaaaa 8) Trouwens ik denk niet dat het kan van gelikte enveloppe want dat is toch al opgedroogd? Mmmm Gieg zal het wel weten. Misschien duurt CTG weer langer. Moet gewoon goed zijn!
pffff druk hier maar moet toch checken op elke nieuws Dipje vanochtend en bloed druk weer iets hoger, ben bang
meisjes het gaat niet gfoed elke krijgt zometeen spoed keizersnede ALLEMAAAL ONTZETTEND DUIMEN EN BIDDEN EN EN ALSJEBLIEFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!