heb Lau en Juud sms gestuurd ik moet zelf vanavond zingen, heb nu dus geen zin, maar moet toch, vedorie kan iemand me dan een sms sturen hoe het met Elke en Elkebeeb gaat Ik ga gewoon straks heel hard zingen, alles voor Elke en Elke beeb, ik bid straks in liedvorm owww moet zo huilen Even dikke knuf voor Klingeltje, je lieve sus Bo/Cin, hoe gaat het met julle meiden, kom op steunen elkaar we hebben elkaar nodig
schrik hier gaat zometeen de dikke kaars weer aan heel veel sterkte elke elkebeeb doe het goed meid, ook voor jou brand hier dadelijk de kaars knuf voor iedereen
getver !@##$%^&%# wat een rot nieuws!!! Tranen rollen over me wangen hoop zo dat het allemaal goed gaat! Hier even nu 10 kaarsjes aan steken!!! Alle lieve meiden thanks voor jullie berichjes!!! Maar ben het gewoon echt allemaal zat, zit verdomme alweer 1,5 jaar in de mmm en nog steeds weet ik niet waar ik aan toe ben Ongi ben ik nog steeds niet en me temp loopt nu wel ineens op :S SNap er geen snikkepit van ! Als ik maandag nog niet ongi ben moet ik bellen dan zijn er 2 weken voor die bloeduitslagen voorbij die aangaven dat ik me eisprong wel had gehad! Klingel, joe is ook vaag! Aan je temp zou idd zweren dat je zwanger ben. iedereen dikke knuff owja, net ook weer heel emo geweest, nichtje was jarig ze werd 3 jaar alweer (trotse tante) en heb me nieuwe nichje ook lekker mee zitten kroelen ze zat elke keer te gapen toen ik ze op de arm had maar ze ging maar niet slapen en ik leg ze bij me schouder neer zo met der buikje op mij en 3 sec later viel ze in slaap, weer een jank moment echt super sweet.
ik zal je sms-en small, kaarsje brand hier en lau-man heeft de grote buitenkaars aangestoken! Kom op elke-beeb vecht!
Elke, ik duim en bid voor je! Elkebeeb, groei lief schatje groei! Nu voortaan buiten mama's buik. Wat een schrik! Pak in gedachten elke's hand maar ook hand van alle busmeisjes! We steunen elke hier doorheen! Wat een schrik.....
Het is toch zo vreselijk oneerlijk.... De kleine meid in mijn buik mag blijven zitten en Elke's meisje niet meer.... Gewoonweg vreselijk oneerlijk... Ik zit hier met tranen in mijn ogen en bij iedere beweging in mijn buik komen er meer tranen. Elke het is vreselijk wat je moet doorstaan. Ik bid en hoop op een goede afloop. Het MOET gewoon goedkomen.
Hier ook een grote kaars aan en de duimen draaien heeeeel hard Oh wat wens ik dat alles in orde is met Elke beeb!!! Meiden, ook jullie sterkte! Liefs XXX
oh, wat een schrik! Lieve elkebeeb groei alsjeblieft nog goed buiten mama's buik, het moet! Ik ben er echt stil van!
tnaks lau en tisch hier ook grote kaars aan gestoken, Smallmanal er op letten als ik weg ben lieve Elke en Elke beeb en natuurlijk Elkeman, ik denk aan jullie *huil* moet nu weg vedorie