pfff ben slecht in woorden, ben meer van het knuffelen en vasthouden Hoop dat dan ook snel te doen brok in keel is nog niet weg, zo nog even bij Smallman troost zoeken
ik kan ook de hele avond al met niks anders bezig zijn dan met dit nieuws...het is overdonderend....brengt me weer helemaal terug naar Nikitatijd...dat vond ik toen al zo heftig....maar we gaan met z'n alle net als toen met Nikita kleine Nadine en haar papa en mama weer door deze zware tijd slepen.
Owww, wat een mooie naam! En de betekenis... kan gewoon niet mooier! Elke, elkeman en Charlotte: nogmaals van harte met de geboorte van Nadine! Lieve, sterke, vechtende Nadine, welkom op de wereld. Hopelijk blijf je deze wereld nog heeeeeel lang opleuken.
@gabbel wat een harde opmerking van die mensen.. die mensen hebben totaal geen inlevingsvermgen betreft jou situatie. super knuf voor joe. @elkebeeb ik kan het nog niet bevatten dat je een heel klein wondertje van 550 gram bent. lief klein ukkie wordt maar snel een grote meid. je bent mama's grote hoop in deze moeilijke niet te bevatten tijden.
Nog even wat 'nieuws' Had Elkemama even berichtje gestuurd, kreeg nog sms terug (net zo'n schat als d'r dochter volgens mij!) Ze hadden Nadine al even mogen zien en vonden 'r prachtig. En natuurlijk hopen ze net als wij allemaal dat ze blijft vechten. Met Elke ging het naar omstandigheden goed. Ik kan net als iedereen hier maar aan één ding denken: dat kleine mensje dat het gewoon MOET redden...
dank je voor de update Cin....sjee dat Elke je nog ff terug smst...wat een toppertje he...idd moet haast wel zo moeder zo dochter zijn heel fijn dat ze nadine al heeft gezien.
Fijn dat Elke Nadine heeft mogen zien! En ook erg fijn dat t met Elke 'goed' gaat... Kan ook de hele avond al aan niets anders denken.... Hoop echt zoooo dat t allemaal goed gaat... Idd, ze MOET t redden... Dikke knuff en smakkerd meiden!! *huilknuff*
staat nog geen update op hoor...laatste is van gister nou weet ik alleen niet of ik dit hier zo openbaar mag zetten. kan hem dan beter op mmm zetten denk ik he? Edit: staat in dagboek mmm
moest bij wakker worden direct aan elke en nadine denken en moest even kijken of er meer nieuws was. Lees dat ze nadine ieder geval hebben gezien, wat fijn! Zet hem op klein en dapper meisje! (krijg direct weer beelden voor me van toen tygo op ic lag, en het gevoel wat wij toen al hadden ... Beetje machteloos omdat de kleine dan al het werk moet doen en je alleen maar kan toe kijken) hele dikke knuf voor de kers verse ouders ieder geval!
Ook ik ben wakker geworden en moest meteen aan Elke denken, eigenlijk is ze de hele tijd in m'n gedachten als ik wakker ben. Gister nog zitten kletsen over de goede ctg en de verhoogde bloeddruk en nu al met een lege buik en een dochtertje op de ic neonatologie. Wat is dat snel gegaan en wat een onzekere en moeilijke tijd is het voor Elke, Elkeman en de rest van de familie. Het MOET echt goed gaan, dat zei ik eerder vanavond ook al tegen Giegman. Dikke knuff en sterkte! Ik hoop dat de voor mij bekende verpleger voor Nadine zorgt!
Hier ook onrustig geslapen hele nachtkaarsje laten branden Lieve Nadine, kom op sterke meid, laat maar zien dat wonderen gebeuren
heb uiteindelijk erg onrustig geslapen en zelfs een tijd wakker gelegen. Lieve nadine hoe is jouw eerste nacht gegaan buiten mama haar buik?
Hier ook veel aan Elke en Nadine gedacht. Blijf duimen en bidden dat kleine Nadine blijft vechten!!! Ralph heeft geslapen van 18 tot 7 uur!!!!!!! Maak me gek!!
wow alice! Dat is lekker! Tygo vanaf 6 uur en kwam om 20.30, 1.15, 4.30 en 7.30. Voor zijn doen is dit allang een record ha ha.
Ooh Natjes! Nou ja op zich maar 2x in de nacht zelf...goed hoor!!! Hoe gaat het eigenlijk met jou? Helemaal gewend mama te zijn?
Gaat wel goed. Is natuurlijk wel wennen (logisch is wel ff hele verandering zo in je leven!) Maar vind het heerlijk om door de weeks aan te keutelen met hem. Enige wat ik wel eens jammer vind is dat natjesman ongeveer van 3 uur in de nacht tot 4/5 uur werkt overdag. Hij ziet hem dus wel erg weinig en in de nacht doe ik alle voedingen om hem te ontlasten. Vind wel dat hij uitgerust in de vrachtwagen moet stappen. Het is wat dat betreft wel eens erg pittig. Maar goed nu hij wat langer gaat slapen is het al wat beter te doen!
goedmorgen heb heel de nacht liggen woelen en kon slecht de slaap vatten moest heel de tijd aan elke en nadine denken (wat een mooie naam) en jeetje maar 550g, vecht kleine meid en groei maar heel goed hier gaat de kaars straks weer aan als ik op ben (lig nog in bed met laptop)
Goeiemorgen lieve meiden! Nadine, wat een mooie naam en een prachtige betekenis! Lieve kleine Nadine, 550 gram maar...jeetje, en dan vonden wij nikita al klein! Dat Nadine aan de beademing is gegaan is eigenlijk wel 'normaal'. Het kost natuurlijk ontzettend veel energie om zelf te moeten ademen. En die energie is hard nodig om ineens de wereld buiten de buik aan te kunnen. Ik hoop ook dat het aanleggen van de diepe lijn snel en goed is gegaan! Lieve Elke, ik hoop dat jij je snel weer redelijk goed zal voelen. Vandaag nog met bed naar de NICU gereden worden, morgen misschien met rolstoel? Wat een kleine meid, en wat een vechter! Jullie zijn natuurlijk nog helemaal ondersteboven van deze gebeurtenis en jullie zullen echt geleefd worden de komende tijd. Heel veel sterkte toegewenst! Iedereen dikke knuffel! T'is heftig voor ons allemaal.... Gaab...jeetje, ik kan me voorstellen dat je van zulke opmerking ontzettend kwaad en verdrietig wordt! Dikke knuffel!