Je schrijft lief Fem! Ook knuff voor jou! Is ook logisch Natjes! En idd wel zwaar zo als Natjesman er weinig is. Als het goed is gaat hij steeds langer slapen dus dat is prettig vooruitzicht. Bij ons doet Ralph het heel goed maar moet iedere nacht er wel 1 of 2x uit voor mn meisje....eng dromen, kiezen die doorkomen, oorontsteking....maar ja tis niet anders.
gelijk even gekeken naar nieuws over onze kleinste busbeebie, hoop zo dat ze het zal redden, maar dat moet toch haast wel met zoveel mensen die voor haar bidden, duimen en kaarsjes branden....
Hier ook als laatste gedachten voor het in slaap vallen en als eerste bij wakker worden.. elke en elkeman, wat fijn dat jullie haar heb mogen zien. al zou alles momenteel zeker als een waas over je heen komen.. Nadine groei en ademen meisje.. !! Er zijn al zoveel mensen die van je houden... je MOET het redden!!!
Zie net dat ik gisteren helemaal vergeten ben om Miranke te feliciteren. Bij deze Miranke! Nog van harte met je verjaardag!
Ook hier eentje die hele nacht aan Nadine, Elke en elkeman gedacht. Ik duim en bid voor jullie. Wat een zware tijd. groei lieve Nadine groei!
goedemorgen ontzettend lieve bus, allemaal een onrustige nadine/elke-nacht gehad he. hier ook; gedroomd over minibeebjes, en over wandelen met elke in het park. kreeg vannacht nog een smsje: elke heeft al borstvoeding geproduceerd! vrij uniek! trouwens, als ik elkemama schrijf, dan bedoel ik elkes moeder en niet elke of is dat te verwarrend? met name zij houdt ons nu op de hoogte. ohja, en elkeman belde. lieve trotse papa. @all: dikke knuffel liefjes. ik vind onze buspower hartverwarmend. @small: bedoel je dat liedje van ' something inside so strong ' ? vind ik zo mooi ! so, ik ga hardlopen: sneeuwwitje, en temp is gewoon de weg kwijt. geeft niet, alles is wederom relativer sinds gisteren.
Goeiemorgen lieve meiden Wat vind ik de bus toch hartverwarmend, echt daar alleen al krijg ik tranen van in mijn ogen. Ja je gaat slapen met Elke, Elkeman en Nadine in je hoofd en je wordt wakker en het eerste waar je aan denkt is Elke, Elkeman en Nadine. Hoop dat jullie een goede nacht gehad hebben.
Gut, Elke lees hier natuurlijk niet (en klaas denk ik ook niet? Of elkemama?) Maar ik wil haar wat zeggen/vragen alleen wil haar niet 'storen'.... Toen Nikita was geboren kregen wij na een paar dagen te horen dat het zo leuk is om een dagboekje bij te houden. dat doen de zusters op de IC dan voor je. Die schrijven op wat ze weegt, hoeveel ml voeding ze krijgt, hoe het gaat, bijzonderheden, enz. enz. Heel erg waardevol, vooral omdat je het gevoel hebt dat die tijd allemaal langs je heen gaat. Ik zou Elke, klaas en nadine heel graag zo'n boekje cadeau doen en het op willen sturen naar ze. Maar, natuurlijk alleen als ze dat graag willen en/of niet al hebben.... Hmm...meiden wat denken jullie?
@fem: hee schat, hoe is t met jou? herhaalt de nikitafilm zich in je hoofd&hart? lieve knuffel voor jou... ik weet niet of elke en nadine de nacht goed doorgekomen zijn, nog niets gehoord. wel elke en elkeman gestalkt, en zo meteen elkesmoeder. *stalkbloos* @bow: ja het is wat he. ik jank er ook steeds om, het is toch wel echt bijzonder hoe zon buslading vol verschillende babes met verschillende levens, en welofnietbabys, zo meeleven nu, echt ontroerend. @limmeke: wat schreef jij mooi stukje bij feli elke; aan elke vinger van nadine een paar busbeebs! emokus
@fem: ik zou haar gewoon smsen met je idee, alleen al dat je daaraan denkt is ee steun denk ik. geloof wel dat elke boekje heeft, maar die zal zeker de eerste tijd geen puf hebben. zusters moeten idd alles opschrijven! hoe gaan we dat regelen? stalk stalk? even rennen nu x
Fem ik vind een goed idee. gewoon op de bus doen schat!! is een hele mooi cadeau! Wat ben ik blij te zien dat Nadine haar eerste nacht heeft gehaald. en wt super dat Elke haar eerste borstvoeding heeft geproduceerd *trots op elke* EDIT : oh ik dacht dat de bv berichtje van vanochtend was. Ik hoop dat we dan snel weer wat nieuws krijgen
Goeie nacht: gelezen op blog van trotse oma! Ja, herhaling in hoofd/hart, constant...non stop. Wil zó graag iets voor ze doen, maar weet aan de andere kant (uit ervaring) dat er eigenlijk gewoon helemaal niks anders is wat je wilt, behalve dat deze spanning voorbij is en je een jaar later aan je meisje kan uitleggen dat ze vroeger 'het prinsesje van het glazen huisje' is geweest. Dat het dan alleen nog maar een verhaaltje is, bijna een sprookje..... Het is onwerkelijk. De tijd gaat zó langzaam en tegelijkertijd zó snel.
Ik zal sms doen kling....(alleen mijn stomme telefoon kan maar hele korte sms-jes maken) of zals pix zegt: gewoon doen.
Klingel, grrr echt een sneeuwwitje! Dikke knuffel! fem, mooi idee van schrift/boek. Ik zou gewoon opsturen vindt Elke vast heel fijn. Ik hoop dat we snel goed nieuws krijgen.
Hallo lieve busmeisjes, Elkebeebje gelukkig goed de nacht doorgekomen....ik vind het zo eng allemaal...zo klein. Elke al bv....wow jij supermama!! Lief Elkebeebje groei! Fem; ik zou het gewoon doen hoor...boekjes opsturen, vind het een ontzettend lief idee van je!! Stalkingklingel; wat ben je toch een liefie!! Dikke knuf voor jou! Ik ging gisteravond Britt uit haar bedje halen voor de fles. Ze sliep nog....en dan sta je eventjes te kijken naar dat lieve kleine poppie, met haar prachtige slapende gezichtje. Ik werd daar zo emotioneel van met Elke en Elkebeeb in mijn hoofd. Ik hoop en bid dat Elke over een paar maandjes ook zo thuis naar haar slapende meisje kan kijken.
Kom ffies langs om iedereen een heeeele dikke knuff te geven!! En natuurlijk vooral elke!! Wat super dat Nadine gewoon al BV heeft gedronken en ook al heeft geplast!! Super meid!! Idd, een prinsesje in een glazen huisje.... Dikke smakkerd!! @ kling: ja... dan ga je wel weer relativeren na zo'n gebeurtenis he... Maarja....