@elke, elkeman wat hebben jullie toch een super kindje al geplast en al bv gehad super super super.. @bus wat zijn jullie toch LIEF.. wordt al helemaal emo van alle steun van jullie hier aan kleine elkebeeb.. Ga gelijk op hyves kijken naar kleine Nadine!!
Thanks debs..! Pfffff......... Ik moet heel eerlijk zeggen, ik vind het heftig... Tuurlijk is een nieuw leven mooi, maar dat het zo moet beginnen vind ik heel erg. Voor Nadine, voor Elke en Elkeman.. Maar ook weer heel geweldig dat het goed gaat en dat Nadine zo'n vechtertje is en hoop geeft (hoe mooi).. Zo dubbel.. Ik ga heel erg duimen en positief zijn en hoop dat ik daarmee kan helpen... Kom op Lieve Nadine, je kan het......!!!
pfff..ik heb de foto van Nadine gezien...ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen... Het is nét mijn eigen dochter die ik die liggen...prematuurtjes lijken allemaal op elkaar zeggen ze, nou het is waar!
Knuffie Fem, tis extra heftig voor jou xx Slaap lekker meiden! Had er allang in moeten liggen want Len heeft verhoging en en bang voor een rommelige nacht. Weltrusten!