Bedankt voor de link Pix en Zuurtje, maar ik heb geen hyves, dus ik kan de foto niet zien. Komt later wel. Fem; Elke is volgens mij nogal een nuchtere tante en ik denk dat ze Nikita en Nadine wel los van elkaar kan zien. Ben het er wel mee eens dat Nikita haar hoop kan geven. Ik denk sowieso dat jij als ervaringsdeskundige veel voor Elke kan betekenen. Ik vind het lief dat je zo met haar meeleeft. Dikke knuf voor jou met al die herinneringen aan de angstige tijd met Nikita die weer boven komen drijven. Mill; jij niet toch ook een giga foplijf!?!?! Liefie...ik hoop zo voor je dat je lijf je niet voor de gek houdt!! En...ongepast, welnee meis...gewoon lekker over praten hoor, het is me nogal niet belangrijk zeg!!
ooow milla wat moet dit spannend voor je zijn meis!! en ongepast..helemaal niet meis...ook deze dingen en alle andere alledaagse dingen gaan hier gewoon door hoor tenminste vind ik. ik hoop met heel mijn hartje dat het dit keer eens geen fopronde bij je is maar een hele echte roze ronde.....duim met je mee al snap ik dat niet teveel hoop wil hebben...maar toch duim duim duim voor je meis...dikke knuff!! heb ff ge F5t maar zie het nog niet gieg
Elke en Elkeman: gefeliciteerd met de geboorte van Nadine! Wat een mooie naam en naar ik hoor: wat een vechter! Hmmmm, ben ook even een weekend verstoken van de buitenwereld, mis ik dit grote kleine wonder... Heb er helemaal kippenvel en tranen van. Wil graag foto bekijken. Lukt vanmiddag pas, ga nu haatsen...
Sorry Juudje __________________ GROW NADINE GROW Zo'n klein wondertje Alle kracht stuur ik jouw kant op!!
Allereerst: een heel lief aanbod! SMAK Maar als ik naar Groningen ga (3 uur rijden ofzo) dan doe ik dat via mijn moeder (drenthe). Waarschijnlijk laat ik daar dan Nikita achter. Maar dan; ik denk dat er nu bij Elke en Klaas totaal geen behoefte is aan bezoek van een 'vreemde'. Ze zijn heel druk bezig met alles te bevatten wat er gebeurt, te herstellen van een keizersnee en alles er omheen. Alle energie en tijd die je hebt wil je besteden met/bij je dochtertje. Iedere minuut die je hebt wil je van kunnen genieten. Bezoek is te vermoeiend en bovendien (maar zo zag ik het heel erg) is het geen freakshow die je even mag komen bekijken. Klinkt heel cru, maar er waren zoveel mensen om mij heen die allemaal wilden komen -kijken-kijken-kijken. Kastje kijken, poppetje kijken, freakshow bekijken. Maar nogmaals; zo voelde het voor mij. Sorry als dit een beetje hard overkomt
Goeiemorgen meiden Nog geen Nadine nieuws? Geen nieuws goed nieuws hoop ik dan maar. Ben het helemaal met je eens Debs, we hoeven nu niet ineens op te houden met kletsen toch? Milla, gewoon mee blijven beppen hoor, en ik duim ook heel hard voor jou dat dit idd een keer geen fopklachtjes zijn!! Vanochtend al heel vroeg auto naar garage gebracht voor apk en onderhoud, tsjonge is lang geleden dat ik al zo vroeg op pad ging. Niels, goed zo jongen, hele weekend al lekker doorgeslapen, in eigen bedje!!! Nu eerst beetje opruimen want schoonmoeder komt zo koffie drinken.
Ondanks dat Marije maar 5 weken te vroeg was, snapte ik ook niet echt wat mensen bij ons in ziekenhuis kwamen doen. afgezien van directe fam ntuurlijk.... ik snapte niet waarom mijn collega's al langs kwamen, was er echt niet met mijn hoofd bij. en dan was er ook nog bezoekuur tijdens voedigstijd,.... Ik was blijder toen ze later langs kwamen, in ons geval na thuis komst en toen ng 3 wk wennen, dus eigenlijk pas na uitgerekende datum. Ik denk dat het meer helpt door gewoon af en toe te laten weten at we aan der denken, meer kaartjes enzo. En natuurlijk wanneer ze zelf aangeeft wanneer ze het erg leuk zou vinden als we kwamen. Dus denk dat we van onze kant kunnen zeggen: wanneer je er aan toe bent, komen we graag langs. @ Fem, je herleeft het weer heh meis *knuf*
Ik vond het ook goed idee van onderschrift!! Fem, ik vind het niet hard klinken, jij weet immers hoe het werkt. En zo had ik er nog helemaal niet over nagedacht, maar zo werkt het natuurlijk wel voor een aantal mensen. Maar goed, aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat het voor Elke wel fijn zou zijn om met iemand te praten die het al heeft meegemaakt.
@ Milla, je hebt nu toch wel genoeg fopklachten gehad, laten we hopen dat het nu echte zijn @ Bowen, Niels zo goed slapen, wat fijn zeg __________________ GROW NADINE GROW Zo'n klein wondertje Alle kracht stuur ik jou kant op!!
goeiemorgen, nog geen nieuws verder? geen nieuws is goed nieuws zullen we maar zeggen onderschrift goed idee fysio i'm on the way
PURPLE BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 28897 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 yinte: zoon ° 23.04.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Spiffy: dochter °29.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Jolan25: Lieke °04.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Jeanine: Jan-Jelle °05.08.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 Bowen: Niels °03.10.2009 Natjes: Tygo °12.10.2009 Tomnaat: Justin °18.10.2009 Miracles: Roann °24.10.2009 Elke: Nadine °14.11.2009 12 meisjes 10 jongens Preggers 10-01-2010 Tischa (beeb 1) ♀ 07-05-2010 Yadi 1 meisje 0 jongens 1 onbekend NOD 15 november: Klingel (** beeb 1, ronde 22) 22 november: MilkHd (ronde 24, beeb 1) 28 november: Milla (beeb 1) 10 december: Cin1979 (pilronde, beeb 1) ?? december: Giegel ??: Miranke (ronde 20, beeb 1) ??: Gabbel (beeb 1) ??: ppver (beeb 1, 1 vlindertje) ??: Survivor (beeb 1, ronde 4) ??: Zuurtje (ronde 13, beeb 4, 1 engeltje) 10 waarvan 6 MMM Afspraken 03 december: Cin gyn 07 december: Klingel onzinintake Zwolle 15 december: Cin LIFE Leuven 11 januari: Milla uitslag screening
weer even kaarsje aansteken Gister trouwens intocht Sinterklaas gezien, samen met Marije en mijn zusje+man+kids+mijn ouders+moederzwager Smallman was thuis met Lonneke, ze is best verkouden, gelukkig geen koorst. Maar was erg leuk, kindjes waren erg onder de indruk van de zwarte pietjes en de Sint. Piet wou Marije handje perpernootjes geven, ze pakt netjes 1 van zijn hand en zegt dank je wel, hi hi, lief heh foto's later op mmm
He meis, da's niet jouw schuld hè?! Ik kon gewoon niets met de PC dit weekend, dus ik sms-te jou, maar ik neem je niets kwalijk hoor. Nog bedankt voor het bericht over de spoedkeizersnee. Heb echter wel de hele zondag in de zenuwen gezeten... Maar neem jou dus niets kwalijk meis! Ik had zelf ook gewoon teveel aan mijn hoofd hier.
@ Juudje, evengoed nogmaals sorry, jou beetje in zenuwen laten ziten *knuf* Is Lars al thuis? hoe gaat het met de kindjes? En met jou?