Jep, die is thuis... Maar was alsnog hectisch weekend met gyn-bezoek, andere bezoekjes, zieke Femke en dus veel niet thuis geweest... Nu moet ik naar werk. Heb geprobeerd mooie Nadinelink in onderschrift te krijgen, maar eh, ikke digiblont. Vind hem zo ook mooi hoor, en het gaat om de gedachte, maar hoe heb jij het gedaan? Grow Nadine, mooie meid! Girlpowerrrrrrrrrrrrrr!
@ Juudje, kopieeeren en plakken, heb ik gedaan, plus lijntje mee gekopiert en die er tussen geplakt. Succes verder, zieke Femke,hopelijk snel beter
zsp doet het hier gewoon goed milla. Smallie, wat leuk naar intocht geweest. Ik was het helemaal vergeten dat het hier was en hoorde ineens buiten heel veel kindjes heel hard zingen en dacht toen oh ja, dat was vandaag he, hihi, zal het in de toekomst niet meer vergeten Juud, beterschap voor Femke, gyn bezoek?? Lau, hoe is het met Finn?? En met jullie allemaal beetje opgeknapt weer? Nai, hoe is het? nieuwe huisje?? En Quinn?? Ik geloof dat ik ook weer ongi word, blghhh wat heb ik dat zoooo niet gemist zeg.
@bowen We zijn nog niet veel verder met huis dan een paar dagen terug.. Rolgordijnen zijn te lang moeten dus ingekort worden en dat willen Tjeert zijn ouders doen en laminaat ( voor in de halletjes ) wil hij ook met zijn vader leggen.. Dat zijn de belangrijke dingen wat nog gedaan moet worden.. Woonkamer/keuken en slaapkamer van Quinn zijn klaar.. Onze slaapkamer moet nog iets aan gedaan worden door aannemer dus 1 muur is nog kaal.. Met Quinn gaat alles goed.. Hij is nu veel meer wakker maar slaapt 's nachts goed door.. Hij huilt nu wel meer dan anders.. Hoe is het met jou? en Niels?
@nai, wel lekker dat je weer in je eigen omgeving bent he. Quinn wat meer huilen ja? Da's minder maar snachts doorslapen is wel lekker. Niels gaat ook goed, stuk minder krampjes dan eerst dus dat is ook wel fijn. En Niels slaapt dus nu 's nachts ook door. Normaal zijn de uurtjes tussen 7 en 11 's avonds altijd het lastigst want dan is hij wel een beetje jengelig. Maar vrijdagavond hadden we verjaardag bij de buren en ik kon hem wonder boven wonder zo in bed leggen na de 7 uur fles en hij heeft de hele avond geslapen tot half 11. Toen had hij zijn broek vol en wou nieuwe fles. En daarna weer hele nacht doorgeslapen. Ik ben zelfs om 8 uur maar eens gaan kijken maar meneer lag nog prinsheerlijk te slapen.
hmm ik krijg dat onderschrift ook niet goed.... zou t door apple komen?? Finn is jengel de jengel vandaag dus ben weinig hier...
@ Lautje, hmmm, is mogelijk, en je had gewopn kopie/plak gedaan.... misschien in opmaak kleur aanpassen. Hoe gaat ie met julie verder?
@ Female: Niet hard, maar hoe het voor jou op dat moment voelde! Misschien vind Elke het fijn om met een ervaringsdeskundige te praten, vandaar mijn berichtje Ik ben net terug van het ziekenhuis voor een FM en heb rechts (verkeerde kant) twee eitjes van 17 en 16mm en links een eitje van 12mm. Ze stelde voor om nog twee dagen te gaan spuiten zodat ook het eitje links gaat meedoen, maar de kans dat ik dan al mijn eisprong heb gehad voor vrijdag vond ik te groot. Dus donderdag heb ik m'n 8ste IUI....
@bowen ooh dat is wel lekker dat hij minder last van krampjes heeft.. Ik geef bv en kv en door de bv houd hij nog wel krampjes.. Maar jah dat schijnt met 3 maanden ook over te zijn Jaaah ik ben zeker blij dat we weer lekker in Twente wonen Het is hier echt een stuk fijner wonen dan in Lelystad.. We wonen hier nog maar net maar kennen zo goed als alle buren hier al .. In lelystad kende we er maar 1 en dat was ook maar voor even omdat die toen gingen verhuizen..
@giegel dus donderdag IUI ik zal voor je duimen!! @lau ik krijg em er ook niet onder ... hihi Naiman en ik zijn where's waldo aan het spelen op de Wii echt wel lachen
Gieg, ik zal haar laten weten dat ik er voor haar ben wanneer zij dat wil! absoluut! Dus je gaat nu helemaal niet meer spuiten? Hopelijk donderdag goeie timing met goed(e) eitje(s)! Dikke knuf! Komt wel ineens heel dichtbij voor m'n gevoel....omdat het de laatste is..toch?! Milla: dikke knuf voor jou. Zoals de andere meiden al schrijven: gewoon blijven praten hoor! Kling: hoe's jouw lijf? Nadine: Groei meisje! Ik heb zojuist je dagboekje gekocht Ik vond het héél moeilijk om te kiezen...maar ik denk dat het een fijn boekje is waar iedereen mooie dingen in kan schrijven voor je. Het is een erg fijne herinnering voor later. Lautje: succes met jengel de jengel! Nai: Quinn moet even wennen misschien nog? Dat ie daarom meer huilt? Small: dat gevoel had ik ook! De directe familie mocht wel op bezoek komen, maar vrienden/kennissen/verdere familie moest gewoon wachten. Op advies van het ziekenhuis hebben wij bij thuiskomst bezoek ook niet toegelaten. Pas na 6 weken thuis hebben wij een kraamfeest gehouden. Alles in 1 dag gedaan. Het is voor zo'n klein muppie gewoon teveel. Teveel invloeden, teveel stimulatie maar ook teveel kans op vreemde bacteriën. EN daar moet je met zo'n prematuurtje toch gewoon goed mee oppassen. In het begin vond ik het heel moeilijk om te zeggen tegen mensen, maar achteraf ben ik heel blij dat ik het gedaan heb. Het gaat om de gezondheid van je kleine (en van jezelf, want zo'n keizersnede is ook behoorlijk wat!). Ik ga het dagboekje versieren En dan vandaag nog op de post! Hele dikke knuffel allemaal!
@ Female: Het is inderdaad de laatste IUI poging, maar Giegman zei net een paar minuten geleden tegen mij dat hij toch wel graag daarna nog gewoon wil blijven proberen.
Ow wauw gieg...hoe denk jij daarover? Dat zal best even moeilijk zijn dan, omdat jij het gesodemieter (sorry, kon geen ander woord verzinnen) aan je lijf zat bent...
haai lief bus! *elkenieuws via elkemama* nacht weer goed doorgekomen. elkemama is nu digi fototoestel voor elke kopen als alles vandaag goed blijft gaan, mag nadine vanavond misschien van de beademing af. met de rest van de fam gaat t, naar omstandigheden, goed. @nadine: voor wie t gezien heeft: de nare bloeduitstorting op haar ruggetje komt door de spoedkeizersnee @bezoek: als ik het zo kan/mag inschatten, denk ik dat elke(familie) nu geen ' ander ' bezoek kan/mag/wil hebben dan alleen haar familie. dat merkte ik vorige week toen ik bij haar was in het ziekenhuis, denk dat dat nu allemaal te vroeg en te inspannend is. ik weet trouwens direct van elke, dat ze babys nu echt niet kan hebben. precies wat female zegt. ik denk dat het vanzelf komt, een antwoord/ja op ' zal ik 1 seconde langskomen? ' daarentegen moeten we vooral blijven stalken met kaartjes en powerrrrrrrrrrrrrr @pix: superidee, onderschrift-power-spam! knufff voor joe! @female: huil, het meisje in het glazen huisje. ik voel een kinderboekje compleet met illustraties opkomen! zullen we, samen? en wat betreft dat dagboekje; gewoon doen idd, haaa!! alle lieve gedachtes en acties zouden de mensen altijd moeten uitvoeren ipv soms niet doen/durven he. het kan zo helpen... @gabbel: ten eerste moest ik nog zeggen dat ik die opmerking vreselijk vond. :x snap helemaal hoe overstuur je was. @gabbel: wek, ik snap weinig van je temp, maar hij LIJKT hoog, toch? wat zijn de (test) plannen???? @bow: haai, wat fijn dat niels so relaxt lang snurkt! @milk: hoest met de nod-spanningen? @gieg: mok, eitjes rechts het grootste? maar- je bent ' via rechts ' wel zwanger geworden laatst! ik ga vast voor je IUI duimen meis...........duimduimduim........ @all: ik ga even hardlopen, daarna wel weer trug, hoewel deze dag eentje van kunst-actie gaat worden. @hier: temp eindelijk gezakt, en hoe! ik seg nog so: temp liegt nooit... denk dat temp echt door die bolletjes omhoog werd geschroefd, bahh.. nou, we gaan er keihard tegenaan deze ronde, kom maar op met de spuiten, de echo's, de eieren, de punctie, en een heleboel hoop en vertrouwen!! ha, elke x als ik nu hoop schrijf (en dat doe ik al zo veel) dan denk ik aan nadine! heeft die kleine friesin goed voor elkaar! smak op hele bus
Ow gieg dat grenzen verschuiven herken ik zo.. als het maar goed blijft voelen dan is het toch goed..? Tja fem, blijven praten... soms moeilijk omdat het net is alsofik steeds in herhaling val, maar ja dat krijg je met 26 rondes... Hoop gewoon zo dat het nog lukt voor de afspraak in januari met de gyn. Maar ja, dat foplijf maakt het niet makkelijker.! Wauw wat goed dat het zo goed gaat met Nadine en ELke!! En hoop echt dat het eindelijk gaat lukken kling deze ronde...!