@gabbel wat een stomme opmerking van die mensen.. Ze snappen toch wel dat er ook mensen bij kunnen zitten met kinderwens die nog niet vervuld is....
@ Klingeltje, wat een goed idee, jij samen met Fem boek maken over mooie prinsesjes en glazenhuisje. Ondanks Marije maar 2 wk n heeft gelegen, moet ik er gewoon om huilen. Ik wil dat boek hebben van jullie als het af is, kan ik het aan haar laten lezen/zien Wat fijn dat Elkemama je op e hoogt houd en jij ons. Dus nu Elkemama digcamera kopen, goed zo, zo veel mogelijk foto's maken, in die tijd als het zo moeilik is/gaat is het hamdig o het later terug te zien. en klein mupke zien groeien natuurlijk En dat Hoop stukje, heb ik ook @ Fem, dat word vast een heeeeel mooi dagboekje. Bij ons op de neo afd hadden ze er al een voor elk kindje klaar liggen die kwam, staan veel lieve dingen in
wow.. wat leuk dat iedereen meedoet aan posi powerrrrrr onderschrift.. ik zat te denken ...wat is een leuke cadeau dat we gezamelijk kunnen doen/maken?? ik heb wel een idee.. ik pb jullie.. @eva geloof dat 6 maanden sprongetje is aanwezig.. ze wil niet zonder gevecht naar bed!! vannacht maar haar van 00.30 - 2.30 naas t mij in cosleeper gedaan, want ze wou gewoon niet in haar eigen bedje.. gelukkig om 2.30 na de voeding wel.
kling (je zal wel denken: "ik met mijn grote mond altijd" ) maar ik moet zeggen dat mij het idee van een boekje ook wel aanstaat! Oh oh! Hoe gaan we dat doen?? Dagboekje van Nadine heb ik net in geschreven...nu ga ik nog een brief schrijven voor Elke en elkeman en daarna op de bus!
Kling en Fem: als jullie iemand nodig hebben voor de opmaak en klaarmaken voor de drukker: i'm there!
haha, ik gooide t balletje niet voor niets in de lucht! ik meel je wel even. misschien alinea jij/alinea ik? lief van dagboekje en brief voor gezinnetje elke! PS misschien even naam elkeman veranderen? zoefjes
Zeker weten dat je Milla daarvoor in kunt roepen...ze heeft ons geboorte kaartje ook meer dan fantastisch ontworpen Wat een geweldige ideeen komer er langs zeg ik ben op zoek naar een setje waar ze haar handje en voetje in af kunnen drukken om op te sturen naar ze...en ik heb een inieminie mutsje besteld met haar naam erop bij lesly's...hopelijk vind ze het leuk. Wat gewelig nieuws dat Nadine miss van de beademing af mag...kleine sterke dappere vechter!!
Elke, Nadine en Elkeman, fijn dat jullie nacht goed door zijn gekomen. Mag Elkeman eigenlijk nu ook in ziekenhuis blijven? Pix, ik vind het leuk idee! Fem, leuk en goed dat je boek hebt gekocht en vandaag opstuurt. Zullen ze blij mee zijn! Small, leuk intocht sint kijken. Wij wilden ook gaan maar door die stomme griep kon het helaas niet. Kling, hele onwijs dikke knuffel voor jou! Milla,bedankt voor pb, nu heb ik geweldige Nadine ook kunnen zien. Gieg, ik duim voor donderdag en daarna! Rest, is uit hoofd dus weet het ff niet meer sorry! Knuffel!
wat een mooie ideeën komen er langs misschien idd leuk om een gezamelijk iets van de busmeiden te doen pixie hoe had je dan gedacht om dat te verwezelijken?
ik voel nog geen inspiratie opkomen maar wil graag een gedichtje maken voor nadine ik zal deze week eens kijken voor een mooi pakje voor haar hier verkopen ze soms wel prematuurkledij in de c&a en in andere winkel of zou ik een mooi dekentje voor haar maken (breien of naaien) kan iemand dat misschien eens aan elke vragen wat ze het leukste vind?
@leo: supersmak trug voor jou! hoe is het met die mexicaan bij jullie? @fem: heb net tijdens rondje hardlopen idee gekregen, ga je meelen @pix: superidee! maar missch moeten we het even weghalen, het idee van jou? dat elke het (over een tijd) niet leest hier? of maakt dat niet uit? @zuurtje: ik zou zeggen, iedereen bijdrage maken en verzamelen bij pix! @mil: cool! schrik je niet van een stapel papier en illustraties dan? nee he? @kling: hm, zit me af te vragen of eigen idee hier ook niet weg moet. qua verrassingseffect. wat vind jij female?
Weet je, ik vind het super lief dat iedereen zo aan elke denkt en noem maar op! Maar ik denk dat we elke behalve de kaartjes zoveel mogelijk met rust moeten laten de komende tijd. Ze heft al haar aandacht nodig voor nadine en dat is al moeilijk genoeg. natuurlijk is het super lief haar een cadeau aan te bieden namens ons maar misschien nog niet nu maar over een tijdje. Wat niet wegneemt dat er natuurlijk een begin gemaakt kan worden voor wat dan ook. Maar dat is maar wat ik invul, ik heb zelf ervaren in tijden dat je veel in ziekenhuis bent en veel onzekerheid ervaart dat je weinig ruimte hebt voor alles dat niet tot je basisbehoeftes behoort.
Ik denk dat tegen de tijd dat Elke het hier leest al die verrassingen al lang heeft gehad! Dus laat maar lekker staan hoor Toch? En zo niet; dan ziet ze dat wij aan haar denken en wat voor haar willen betekenen. Das toch ook al lief?
@kling: nee hoor! haha! mocht het ooit zo ver komen misschien leuk de opbrengst aan een mooi doel te doneren.. maar dat is natuurlijk aan jullie! Maar op mijn hulp kunnen jullie zeker rekenen!
Dit vind ik wel heel goed van je Milla. Ze zal al overspoelt worden door van alles en nog wat. (en daar ben ik zelf dus ook al schuldig aan....) Misschien leuk om pixie's idee te doen als Nadine bijvoorbeeld naar huis mag over 3 maanden? (in dat geval: wel dus even weghalen pix...)
volgens mij is dat ook de bedoeling van iedereen hoor. nu op afstand blijven en posipowerrrrrrrrrrrren en kaartjes/bloemetjes stalken. tegen de tijd dat zo'n idee als dat van pix of van fem&mij af is, zijn we volgens mij al richting nadines eigenlijke uitgerekende datum hoor! ik denk dat juist hier samen over praten en actietjes opzetten ook weer doorwerkt in diezelfde posipower.