En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by limmeke, Sep 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Ik heb van die dingen die ik niet hoef te likken :p:D

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik trek me volledig terug uit kadootjesdiscussie, want ik weet het echt niet (meer).

(kling; aandacht wegvallen; ja..tell me about it :( )

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Debs, kleine meisje heeft wel 2 dagen koorts gehad en is man met haar naar ha geweest maar die zei ook uitzieken. Na 2 dagen was temp weer goed en meisje helemaal vrolijk, alleen nog verkouden maar dat hebben veel baby's.
    Is dus nu een beetje twijfel of ze heeft gehad of niet. We laten haar voor de zekerheid wel enten, gevoelsmatig toch maar wel.

4. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

wbt cadeautjes: wachten gewoon tot kling daar antwoord op heeft en blijven ondertussen gewoon kaartjes sturen.

5. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    wil wel even duidelijk maken dat het idee die ik heb gewooon een idee is. het uitvoeren komt nog wel.. was gewoon idee..voorlopig is kaartje goed en kaarsjes

6. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    4,084
    0
    0
    was niet mijn bedoeling een discussie aan te wakkeren..
    gaf alleen maar mijn mening en verder moet iedereen gewoon doen wat voor haar goed voelt natuurlijk..!
    Maar voor mij kwam het gevoel boven van datik het bezoek met moeite buiten de deur kon houden omdat ik overliep, en me daar schuldig over voelde. Terwijl toen ik het echt nodig had, maanden later, er niemand thuis was.. Dus bedoelde het meer als een waarschuwing..

7. debsje1977

Milla het is juist goed dat je je mening geeft en het tot nadenken zet ;)

En pix: ik vind het een leuk idee..en waar we ook nog even de tijd voor hebben om het uit te werken en te maken ;)

8. debsje1977

ik snap er alleen nog steeds niks van dat ik de foto en de blog over de geboorte van Nadine niet kan zien op hyves :(
    zie nog steeds over de aansluiting als laatste staan op haar homepage.

9. pippa

pippa Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,600
    0
    0
    Wat zijn jullie toch een stel lieverds!!

Mill heeft absoluut een punt wbt aandacht en kadootjes, maar daar waren jullie het inmiddels ook al helemaal over eens :D.
    Ik vond en vind nog steeds het idee van een dagboekje van Fem helemaal super, want daar heeft Elke nu ook meteen wat aan. Bij onze jongste zoon ben ik op het moment dat hij in het ziekenhuis lag om geopereerd te worden (hij was toen 6 mnd) met een soort dagboek begonnen. Een stukje verwerking voor mij, maar ook voor hem...later, als je zelf niet alles meer precies weet.
    Pas heb ik het opgestuurd naar een vrouw die een paar maanden geleden een meisje heeft gekregen met een Erbse Parese en ik vond het heel fijn dat zij een stukje herkenning zag in wat ik had geschreven.
    Zelf ben ik nooit zo'n hardloper (ben altijd bang mezelf op te dringen), maar kaartjes sturen is wel het minste wat je kunt doen. En in de situatie waarin Klaas en Elke nu zitten kun je niet genoeg kaartjes krijgen...

10. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @mil: juist goed om in deze precaire zaken alle kanten te bekijken. dat siert ons als bus en dat moet allemaal besproken kunnen worden, zeker van mensen die ook in ziekenhuis hebben gelegen en er een duidelijke mening over hebben.

ik heb net elkemoeder gesproken en tegelijkertijd belde elke self :)

@elke: elke is helemaal op en heeft heel veel pijn. ze moest heel erg huilen van alles, onder andere omdat ze zich, nu ze bevallen is, niet meer echt super aandachtig behandeld voelt.
    was ze voor de geboorte van nadine nog een special care geval, nu voelt ze zich alweer een ' gewoon nummertje '

ze wordt echt voor haar (en elkemans) gevoel heel erg gepusht om veel zelf te doen, wc, douche, enz.
    ik werd er kwaad van, tis haar lijf en geest en hart grrrrrrrrrvd!

het zal ermee te maken hebben dat ze elke op de kraamafdeling willen hebben. dan komt ze wel op een kamer met vrouwen die hun beebje ook niet bij zich hebben, maar dan nog is elkes nadine de aller aller aller lichtste.
    de rest is in elk geval al een kilo van de neo natalen.....

dan kan ook elkeman niet meer blijven slapen, en de familie in&uit lopen, onwijs irri dus. maar ja, het zal wel moeten.

nadine mag ze nu alleen maar tijdens de daarvoor bestemde bezoekuren zien, maar elke wil haar eigenlijk niet teveel storen: ontzettend dubbel dus.

@nadine: ze is zo ontzettend klein, ze lijkt haast net zo klein als charlotte.
    charlotte was 375 (schrik!) en nadine is 555.
    het gaat stabiel met nadine, maar niemand kan of wil iets zeggen over wat ze er nu van verwachten/denken.

voor elke en elkeman is met name dat zeer frustrerend: wat vinden ze ervan, wat gaan ze doen???? wat zijn de kansen?????????????
    pas (!!!) morgen krijgen ze het eerste gesprek met een kinderarts.

nadine is wel erg beweeglijk, dus dat is een goed teken, hoewel het ook op stress kan wijzen..

verder heb ik haar gevraagd wat ze vindt van teveel/teweinig aandacht in welke vorm dan ook.

hierover was ze heel duidelijk:
    ze waardeert elke vorm van aandacht ontzettend.
    smsjes, maar ook kaartjes!
    ze hoopt dat we t niet erg vinden dat ze geen kracht en puf heeft, te reageren op smsjes (dat heb ik haar even heeeeeel goed uit dr hoofd gepraat, en bij deze op haar verzoek nogmaals geschreven), maar ze vindt t erg fijn.

op mijn gerichte vraag wat ze van kadootjes krijgen vindt zei ze:

' dat vind ik eigenlijk wel heel fijn. als het niet goed mocht gaan met nadine, dan heb ik in elk geval de kadootjes als herinnering, voor haar nog'

(en dan ook nog zeggen: niet dat ik vind dat ik kadootjes moet krijgen! de lieverd! snif!)

over waar kadootjes heen moeten: opzich is naar elkes huis handiger en gedoseerder, alleen, daar is lang niet altijd iemand om evt pakjes aan te nemen... want elkemama is steeds in ziekenhuis.

daarom is gewoon naar ziekenhuis sturen ook goed.
    dus, dat is dan ook weer duidelijk!

ik moet zeggen dat elke zo ontzettend verdrietig en gefrustreerd als mama klonk, mijn hart brak.
    tegelijkertijd is ze ook heel erg dapper en aan t vechten hoor ( ' want nadine doet het ook dus dan moet ik het ook maar doen ' - van wie zou je dochter dat nou hebben liefsus! :)), maar gewoon er wordt nu soooo gesold met haar lijf, hoofd, hart en vooral haar moederinstinct.

maargoed

dit was een korte samenvatting van het gesprek!

brok in keel smak

11. debsje1977

ben er stil van

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

thnx kling, voor elke-bericht!

Ennehh: 555 gram??? Is ze alweer aan het aankomen?? Dat is echt mega snel en GOED!

13. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @debs: ja nou he. brrrr
    maareh, stuur maar mooi op, dat mutsje! ;)

@fem: elke vertelde dat ze 555 woog bij geboorte. die 550 klopte dus niet helemaal.
    u heeft meel overigens!

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    Thanx kling voor de zeer emotionele samenvatting

ik ga nog even door met truitje breien voor jules en daarna begin ik aan nadinedekentje (denk wit met roze bloemetjes of hartjes of ikweetnognietwelkmotiefje)

15. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    O die lieve Elke, gekke meid, tuurlijk verdiend ze cadeautjes, Klingeltje praat het maar goed uit der hoofd. Tuurlijk wel cadeautjes, voor haar en voor Nadine

@ Klingeltje, wer bedankt voor update, denk dat ik nu elke dag uitkijk naar de Elke/Nadine update.

Niet leuk, nu al de kamer uitgekeken te worden, je kan der nu toch niet op grote kamer zetten, vedorie

@ Fem & Kling, maken dat boek, mooi voor onze Elke en Nadine, maar ook voor Fem en Nikita en alle andere prinsesjes die een galzenhuisje hebben gehad.
    *moet gewoon weer huilen, zelf blijkbaar ook nog hoog zitten*

16. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @small: troostknuffel lief schatje...

17. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    zoals ik al zei, vind t een heel mooi idee.
    en uitvoeren kan dus! :)

18. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    @ Klingeltje, liefje, gaat weer,
    moet er dan aan denken dat ik maar paar weekjes in ziekenhuis had en Fem heellang moest en nu Elke ook, heel heel heel zwaar, heel lang proces

19. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Ik wil ook kaartje sturen maar heb geen adres......

20. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Ik heb ook even m'n onderschrift veranderd :)

Even ego :)
    Ik zit me nu steeds af te vragen of ik er verstandig aan heb gedaan om de IUI donderdag te laten plaatsvinden. De gyn wilde de eitjes verder laten groeien zodat er meer dominant zouden zijn, maar volgens mij gaat mijn ei sowieso springen donderdag.......

Share This Page