En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Lijkt mij niet makkellijk voor Elke als ze nu dan opeens bij anderen op de kamer moet.. Ik heb 1 avondje met iemand op de kamer gelegen en de rest alleen.. Heerlijk rust wanneer je wil!!

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

knuf voor smallie!

Oh gieg...moeilijk! Ik roep eigenlijk het liefst dat je moet vertrouwen op je eigen gevoel (donderdag ei springen). Maar het is moeilijk zeg...kon iemand je maar op papier geven hoe het zat hé...knuffel

3. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @giegel moeilijke keuze dus..
    vertrouwen op je eigen gevoel of doen wat de arts zegt.. maar je weet ook dat zij er vaker hebben naast gezeten qua wanneer je eisprong zou zijn.. Dus zou denk ik op eigen gevoel af gaan..

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hm heel moeilijk.
    opzich altijd je eigen gevoel volgen.
    nu 1 17 en 1 19 zei je?

volgens mij springen ze allemaal als de grootste springt toch?
    misschien even bellen?????

5. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Giegje, wat moeilijk zeg, vooral omdat ze er al eerder naast hebben gezeten,pffffff, kan je iet extra echo krijgen?

6. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Mijn gevoel zegt (lees: ik weet vrijwel zeker) dat mijn eisprong hoe dan ook donderdag is omdat ik bijna altijd op dag 13 mijn eisprong heb of zelfs eerder.
    Maar stel nou dat de gyn haar idee goed is en de eitjes groeien een dag extra door zodat er 2 of zelfs 3 springen.....
    Ik heb er zelfs aan zitten denken om vandaag de Puregon in twee delen te spuiten :)

Deze laatste poging vind ik dus toch spannender dan ik dacht of spannender dan het was voor de FM. Dom gedoe van mij!

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    helemaal niet dom!
    als je zeker weet dat ei donder springt dan heeft wachten geen zin.
    tenzij de gyn denkt dat dat kan! bellen??
    weet wel dat je meds kan krijgen om sprong uit te stellen (heb ik voor icsi gehad) maar weet niet of eieren dan ondertussen doorgroeien..

hoeveel spoot je ook alweer?

@nai: PB!

8. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

handje/voetje knutselset + lijstje is op de bus naar Elke en Elkemal:)....mutsje moet ik nog even op wachten die moet nog gemaakt worden ;)

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hihhi, ik werd net gewezen op een taalfoutje in t onderschrift voor nadine,
    tis jouw ipv jou, voor de taalfanaten onder ons ;)

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Klingel, bedankt voor update Elke!Grrr, dat ze haar lekker met rust laten qua andere kamer/verdieping en haar behandelen zoals ze verdiend met speciale zorg!
    Vind het heel erg voor haar dat ze dat nu zo doen, moeilijk hoor!
    En morgen pas eerste gesprek, wat ontzettend raar en slecht!!!
    Hele dikke knuffel voor Elke.

Debs, leuk cadeautje onderweg naar Elke!

Gieg, moeilijk hoor om te beslissen wanneer dan IUI. Misschien toch even bellen met je vragen?

Small, knuffel! Bij jou komt het ook allemaal weer naar boven.

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    haha @ klingel.. dat krijg je als je kopieer van een buitenlander ;)

thanx voor samenvatting van gesprek met elke. wat is ze een dapper vrouw zeg. wat vresselijk dat ze zo voelt dat ze niet de aandacht krijgt dat ze nodig heeft.. eigenlijk te schandalig voor woorden. lig je in een ziekenhuis waar je verzorgt zou moeten worden en krijg je geen hulp bij de basisbehoeftes :(

en dan ook nogeens naar een ander kamer ..terwijl je net een grote klap op lichaam en geest hebt gehad :( arme elke!!

@gieg. ik zou op je eigen gevoel gaan. je kent je eigen lichaam het beste..hoe zeker ben je dat je ei gaat sprngen voor donderdag?

12. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @kling: wat mooi en emo schrijf je weer over de laatste berichten!

En wat bewonder ik elke dat ze al zo goed kan verwoorden hoe ze zich voelt en hoe het gaat. Lijkt me inderdaad moeilijk in deze situatie zo weinig aandacht te krijgen in het ziekenhuis. En dan ook je eigen kamer (lees rustpunt) kwijt.. Niet makkelijk maar inderdaad maar blijven focussen op wat wel goed gaat! Spannend morgen dat gesprek...

Dus.. wie zou mij elkes adres in ziekenhuis willen mailen? En ook een telefoonnummer als elke dat goed vind? Dna ga ik ook maar eens actie ondernemen!

@Pix: misschien handige tip: heb laatst een boek in elkaar geknutselt voor een vriendinnetje, waarin iedereen een spread (2 pag naast elkaar) kreeg. Sommigen woonden ook ver weg en stuurden het mij via post. Ik had ze het precieze formaat van het boek gemaild (bij de hema hebben ze hele mooie) Daarna heb ik alles thuis erin geplakt. We zouden je een bijdrage kunnen storten voor het boek en al het werk en verzendkosten. Maar goed, ik denk alleen maar mee. Het is natuurlijk helemaal jouw idee dus aan jou hoe je het zou willen aanpakken!

@gieg: als jouw gevoel zegt: eisprong donderdag dan zou ik daar op vertrouwen! En dan wordt het een iui met een knalpositieve test als gevolg! (duimduimduim!!)

@foplijf: leuk hoor, knalstrakketieten... die kende ik nog niet :D

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @mil: ik heb je vorige week meel gestuurd! maar kan nog x doen.

@mil: ja leuk he van lijf, elke ronde weer een andere fop. knaltiet, knaltemp...

ik trap er zelf na deze ronde echt nooit meer in....

wanneer is joe nod ook alweer?

14. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Die mail heb ik niet gehad kling! Wil je hem nog eens mailen?

Mijn nod is de 28ste maar weet niet of je mijn stukje van gisteren had gelezen?

En hoe is het eigenlijk met jou als sus-zijnde? Ook voor jou heftig en emo, omdat je nog veel dichter bij elke staat dan wij doen. Gaat het een beetje goed..? Knuf

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    wel fijn dat je mee denk.
    Ik had inderdaad gedacht om zoiets te doen. eerst boekje kopen en dan iedereen laten weten hoe groot ie is.
    Ik ga even rondkijken. ik zag laatst ook hele mooie liggen in een boekhandel.

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @mil: hm, denk dat ik eroverheen gelezen heb gisteren :)
    nod 28?
    dan net ei gehad dus?
    qua knaltiet?

hoe t met mij gaat?

goed hoor.
    uiteraard voel ik mij als sus wel heel erg verbonden, en dus nu ook vrij machteloos, en ook bezorgd.
    maar ja..
    hoop haar deze week heel even te zien.. zal wel janken worden van beide kanten!

verder ook goed, zit te wachten op ongi (welja... ) want ik wil actie!!

nu gaak even de winkels in, dikke smak voor allemaal!

heb je weer PB gehuppeld trouwens!

17. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @kling: toen schreef ik dit.
    Thanks voor je mail! Ik zag dat het een doorstuurmail was van toen en omdat je zei dat elke geen eigen kamer meer heeft toch even checken of het kamernummer nog juist is dat je me mailde?

18. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Mill...ik hoop toch echt dat je nu een keer niet door je lijf gefopt wordt, maar dat het "gewoon" een zwangerschaps"kwaaltje" is!

Kling...wat fijn dat je ons zo op de hoogte houdt! Ik moest wel even slikken hoor toen ik het stukje las. Wat hebben Elke en Klaas een hoop te verduren zeg! Het zou fijn zijn als ze daar in het ziekenhuis een beetje rekening mee houden en Elke in ieder geval even op adem laten komen op een eigen kamer waar Klaas ook gewoon kan blijven slapen. Het is nu allemaal zo vers en dan zoveel pijn en nog zoveel zorgen om Nadine...daar heb je even geen kamergenoten bij nodig lijkt mij.

Gieg...wat moeilijk meis. Helaas heb ik ook geen antwoord voor je...behalve; vertrouw op je eigen instinct! Knuf meis...

Ik was vanmorgen met onze jongste zoon bij de fysio. Zij werkt veel met prematuurkindjes en natuurlijk vertelde ik haar van Nadine.
    Ze vertelde over een jongetje in de praktijk die is geboren met 24,5 zwangerschap. Omdat hij is geboren voor de 25 weken deed het ziekenhuis niets met hem behalve extra zuurstof geven. Gelukkig was het ook niet nodig, want hij heeft geen infecties of andere enge dingen gehad. Het gaat nu supergoed met hem en hij ontwikkelt zich prima. Het heeft dan wel niets met Nadine te maken, maar ik vond het toch wel een verhaal wat hoop geeft voor ons mini busbeebje.

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    aha, ik heb t voorbij zien komen, maar niet opgeslagen blijkbaar, ahem!

kamernummer klopt nog, ze heeft nu nog wel een eigen kamer, maar merkt (aan dat pushen) dat ze haar er graag af willen hebben..MOK

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @leo: wat een mooi verhaal! een successtory.
    hoewel ik het, zeker nu het jongetje t gehaald heeft, wel erg vind dat ziekenhuis een zogenaamd niet actied reddingsbeleid voerde.

vreselijk!
    maargoed,

dit geeft hoop!
    en hoop=nadine=leven!

so, en nu ben ik weg, smak!

Deel Deze Pagina